Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ukostření motoru e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#1 Příspěvek od radekc »

Najde mi někdo prosím v ETK kabel ukostření motoru?
Tady přímo moje e36:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ch/browse/
Skoro bych si myslel, že to je č. 6, ale jestli L=380MM znamená délku 38cm tak to je divný
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... tery_rear/

Řeším problém s dobíjením, problém nejspíš není v alternátoru, teď tam je 140A a při zatížení 70A napětí klesne ke 12V při jakýchkoli otáčkách, podobně se chovaly 90A a 80A alternátory co jsem tam měl.

Všechny spoje plusovýho kabelu jsem pročistil, zemnící kabel od baterky taky, jedinej kabel co by mohl ještě ovlivňovat dobíjení je ten na ukostření motoru?
Kdyby byl špatněj, tak by to nestartovalo, ale startuje to, nicméně bych řekl, že trochu hůř než kdysi - že by kabel pustil jen omezenej proud?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Tak propoj mototr a kostru baterky startovacíma kabelama.Jen na test.
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#3 Příspěvek od radekc »

Tak to je dobrej typ, to mě nenapadlo :) Už jsem to zkoušel, ale s měřákem na měření ampér, jestli náhodou něco nepoteče mezi motorem a kostrou, když to připojím, ale tekly tam jen jednotky mA, ale nejsu si jistej, jestli sem tam měl zatížení těch 70A.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od xSAFA »

S těma startovacíma kabelama je to spíš na zkoušku startéru, ale jako vhodné uzemnění motoru pro kontrolu dobíjení se mi moc neosvědčili. Nejlepší je vlízt pod auto omrknout kostru, očistit dosedací plochy a oka a případně celé vyměnit.
Číslo 6 je skutečně kostřící kabel a délka je zbytečně dlouhá. Jinak kupovat ho v BMW jsou vyhozené peníze, za hubičku ti ho udělá každej kdo má k dispozici silnější kabely, koncovky a kleště na nacvaknutí - otázka dvu minut.
Odpovědět