Mě to začalo dělat klepavý zvuk z motoru po výměně oleje ne hned ale tak po 20km. Mužou to dělat hydraulická zdvihátka???
Pro porovnání jsem našel na you tube motor co vydává stejný zvuk.
http://www.youtube.com/watch?v=Zv0CnnZy ... re=related
Poraďte..
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
klepání motoru??? 330 xD
No tak upřimnou, mám teď za sebou opravu motoru s podobným klepáním a výsledek? Klepe.......Zkus odpojit vstřik a uvidíš, tím odpojit myslím el.!!!
Ja sem nechal udělat vstříkynové hydrštely,,nové kroužky, nechal jsem zkontrolovat pístní čepy,nové šálky.....nechal jsem udělat hlavu a klepe. Zřejmě to podpálím.....
Ja sem nechal udělat vstříkynové hydrštely,,nové kroužky, nechal jsem zkontrolovat pístní čepy,nové šálky.....nechal jsem udělat hlavu a klepe. Zřejmě to podpálím.....
...na ja bmw...už jsem to psal, že si bmw nekoupím a zas mám e46 bo nic jiného krom Oktávky RS a Foksa RS mě neuspokojilo...
Ten klapot na tom youtubu je hrozný, to já mám proti tomu tichučko - jen nemám rád jiné než normální zvuky a mám špatný vstřik...
Zdvihátka to můžou být, hlavně pokud jsi tam dal "řidší" olej..
Ten klapot na tom youtubu je hrozný, to já mám proti tomu tichučko - jen nemám rád jiné než normální zvuky a mám špatný vstřik...
Zdvihátka to můžou být, hlavně pokud jsi tam dal "řidší" olej..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj hodil jsem si teda ještě dotaz do pětek, ale protože si myslím, že mám podobný problém a tak se připojuju s dotazem ještě tady.
Mám e61 525d 130kw, u auta sem měnil spojku se setrvačníkem, při čemž bylo zjištěno že není zcela těsné plastové víko ventilů, vyměnilo se za nové. A protože při tom museli všechny vstřiky ven a mě se jeden podle zvuku v zimě za studena zdál načatý(podle diagnostiky to tak opravdu bylo , měl korekce kolem +3). Vstřik se vyměnil za jetý, auto má na volnoběh o poznání lepší zvuk, vyrovnanější.
Nyní ale k mému problému, čistě náhodou jsem zjistil, že zejména po dlouhé cestě, když vytočím motor např. na trojku k 3-3,5tis a pak uberu a nechám otáčky dobrzdit motorem až prakticky na volnoběžné, ozve se v jednom z dvaceti případů podivné klepání (z přední části - od motoru). Klepání je náhodilé, někdy vstoupí při 2,5 tis, někdy při 1,5tis ot. (jak říkám pouze v jednom z 20 pokusů). Když při tom malinko drbnu do plynu, okamžitě ustane.
Moje doměnka je že jde o nedovírající vstřik, buď od nového vstřiku a nebo odešel jeden ze zbývajících pěti (a spíše bych to typoval ovládací solenoid, protože zvuk na volnoběh je opravdu vyrovanný)
Co jsem psal je pouze doměnka, nemám s tím žádné velké zkušenosti, proto uvítám každou radu a typ.
Mám e61 525d 130kw, u auta sem měnil spojku se setrvačníkem, při čemž bylo zjištěno že není zcela těsné plastové víko ventilů, vyměnilo se za nové. A protože při tom museli všechny vstřiky ven a mě se jeden podle zvuku v zimě za studena zdál načatý(podle diagnostiky to tak opravdu bylo , měl korekce kolem +3). Vstřik se vyměnil za jetý, auto má na volnoběh o poznání lepší zvuk, vyrovnanější.
Nyní ale k mému problému, čistě náhodou jsem zjistil, že zejména po dlouhé cestě, když vytočím motor např. na trojku k 3-3,5tis a pak uberu a nechám otáčky dobrzdit motorem až prakticky na volnoběžné, ozve se v jednom z dvaceti případů podivné klepání (z přední části - od motoru). Klepání je náhodilé, někdy vstoupí při 2,5 tis, někdy při 1,5tis ot. (jak říkám pouze v jednom z 20 pokusů). Když při tom malinko drbnu do plynu, okamžitě ustane.
Moje doměnka je že jde o nedovírající vstřik, buď od nového vstřiku a nebo odešel jeden ze zbývajících pěti (a spíše bych to typoval ovládací solenoid, protože zvuk na volnoběh je opravdu vyrovanný)
Co jsem psal je pouze doměnka, nemám s tím žádné velké zkušenosti, proto uvítám každou radu a typ.