Zdravim,
posledni dobou se mi stava, ze po zasunuti klice se mi u e90 2006 neodemkne volant a nasledne pak nejde nastartovat, coz je teda pochopitelne ...
Je to cim dal casteji a nezbyva nez klic vytahnout a zkusit to znova, jestli volant odemkne. Zprvu to slo napodruhe, prip. napotreti, ted uz se mi posledne stalo, ze se volant odemknul treba na patnact zasunuti klice a to uz prestava byt sranda. Nebo treba ikdyz se odemkne, vyskoci mi na displej znak zamknuteho volantu a startovat nejde. Nebo se po vypnuti motoru a vytahnuti klice volant neuzamkne a zobrazi se stejna varovni hlaska.
Chci se zeptat jestli to uz nekdo resil, nebo by vedel poradit v cem asi bude chyba, nez to dam do servisu ... ??
Diky za rady a nazory
binder85 píše:..... po zasunuti klice se mi u e90 2006 neodemkne volant a nasledne pak nejde nastartovat, ..... vyskoci mi na displej znak zamknuteho volantu
Jedná se o výrobní chybu v SW a dělá to hlavně při velkých vnějších teplotách. Zajeď do BMW a požaduj opravu - přehrátí software. Mají na to Fehlermeldung a měli by to udělat zdarma, i když to není v záruce. Maximálně za poplatek odpovídající připojení na diagnostiku, zbytek si vyúčtují u BMW.
binder85 píše:..... po zasunuti klice se mi u e90 2006 neodemkne volant a nasledne pak nejde nastartovat, ..... vyskoci mi na displej znak zamknuteho volantu
Jedná se o výrobní chybu v SW a dělá to hlavně při velkých vnějších teplotách. Zajeď do BMW a požaduj opravu - přehrátí software. Mají na to Fehlermeldung a měli by to udělat zdarma, i když to není v záruce. Maximálně za poplatek odpovídající připojení na diagnostiku, zbytek si vyúčtují u BMW.
Docela odvážné tvrzení takhle na dálku
Je to jedna z variant, ale také to může být opravdu špatný sloupek jak psal Libovka, podpětí na CASu atd. Co přesně napoví diagnostika a podle toho se technik řídí daným "Service Information Bulletin".
Miguel píše:Docela odvážné tvrzení takhle na dálku
Souhlasím, odvaha mi nechybí. Ale hlavně jsem to přesně podle popisu výše 2x viděl, jednou starší pán s E90 ze Žandova, podruhé německý kolega, obojí řešeno u http://home.mobile.de/HAGER-SOHN přehrátím softu.
Chyba SW se projevuje spíše tím,že auto píše,že je volant zamčený ale v realu tomu tak není.Dokonce mi sem přijel zákazník kterýmu to ve 150km rychlosti napsalo že má zamčený volant.
Pokud je volant zamčený a nejde odemknout tak to vypadá na mechanickou závadu sloupku.
starML píše: Jedná se o výrobní chybu v SW a dělá to hlavně při velkých vnějších teplotách. Zajeď do BMW a požaduj opravu - přehrátí software. Mají na to Fehlermeldung a měli by to udělat zdarma, i když to není v záruce. Maximálně za poplatek odpovídající připojení na diagnostiku, zbytek si vyúčtují u BMW.
starML bude mit asi pravdu....
diky vsem za tipy, ale přidřená zamykací tyč, nebo slaba baterka to nebude.
Naklonit volant pri zasunuti klice pomaha, jenom treba jakoby najit tu spravnou polohu. Ikdyz volant zustane odemcen, vyskoci znak zamku a nastartovat nejde, takze nekdy vubec mechanizmus zamykani nezafunguje a zustava to viset. Ted jak byly ty horka, tak to delalo znatelne vic.
Volal jsem do bmw a technik taky rikal, ze pravdepodobne bude treba prehrat SW a ze o tom vedi. Akorat mne netesi, ze jsou tak "busy" a nejblizsi volny termin je temer za 2 tydny Ono maturovat s tim u kazdeho startu uz neni vubec zabava
Ahoj,
muzu se prosím zeptat, jak jsi to tehdy vyřešil? Mám ten samý problem na E90
Předem díky!
binder85 píše:
starML píše: Jedná se o výrobní chybu v SW a dělá to hlavně při velkých vnějších teplotách. Zajeď do BMW a požaduj opravu - přehrátí software. Mají na to Fehlermeldung a měli by to udělat zdarma, i když to není v záruce. Maximálně za poplatek odpovídající připojení na diagnostiku, zbytek si vyúčtují u BMW.
starML bude mit asi pravdu....
diky vsem za tipy, ale přidřená zamykací tyč, nebo slaba baterka to nebude.
Naklonit volant pri zasunuti klice pomaha, jenom treba jakoby najit tu spravnou polohu. Ikdyz volant zustane odemcen, vyskoci znak zamku a nastartovat nejde, takze nekdy vubec mechanizmus zamykani nezafunguje a zustava to viset. Ted jak byly ty horka, tak to delalo znatelne vic.
Volal jsem do bmw a technik taky rikal, ze pravdepodobne bude treba prehrat SW a ze o tom vedi. Akorat mne netesi, ze jsou tak "busy" a nejblizsi volny termin je temer za 2 tydny Ono maturovat s tim u kazdeho startu uz neni vubec zabava