Zdravim vsechny mam E46 316I 1895ccm 77kw a mam prblem s prehrivanim motoru predem dekuji za kazdou radu.
Zaclo se me to prehrivat a stracet chladici kapalina tak jsem dnes vymenil termostat a dela to porad.Za jizdy je teplota uprostred ale po doliti chl.kapaliny po chvilce se me rozne kontrolka a hadice jsou tvrde jak sutrak.Zkousel jsem to i odvzdusnovat ale po 45min odvzdusnovani s toho porad sici jen para a voda mizi a teplota stoupa.Pri odvzdusneni jsem tam nalil postupne kolem 5l vody a porad mizi.Prosim ty kteri s tim maji nejake zkusenosti a nebo meli s tim podobnej problem napiste cim to bylo jeste jednou dekuji
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 Prehriva se pomoc
Zdravím
mě něco podobného dělalo prasklé těsnění pod hlavou a k tomu křivá hlava která se musela otlakovat jestli není prasklá a pak srovnat. Zkus jestli ti auto topí, protože vzduch v motoru který se dostává do chladící soutavy se tlačí nahoru a nejvyše je topení. Nech nastartovaný motor a zkus jestli hadice od topení jsou hodně horké. Hadice by neměly být moc tvrdé.
mě něco podobného dělalo prasklé těsnění pod hlavou a k tomu křivá hlava která se musela otlakovat jestli není prasklá a pak srovnat. Zkus jestli ti auto topí, protože vzduch v motoru který se dostává do chladící soutavy se tlačí nahoru a nejvyše je topení. Nech nastartovaný motor a zkus jestli hadice od topení jsou hodně horké. Hadice by neměly být moc tvrdé.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon 18.07.2011 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhošťem
Hoj resil jsem podobny problem na E-36 318i,ale tolik se mi voda neztracela,vzdycky jen po case.Jak jsem auto koupil hned asi po pul roce jsem zjistil ze je rochla hlava,bylo to nepatrne,hodne jsem badal nez udelam nejaky zaver,ta prasklina byla tak mala zekdyz jsem hlavu sundal,tezko jsem ji hledal,ale teplem motoru se to trosku roztahne,no nic mene kdyz jsem druhou hlavu zgeneralkoval a nechal pretlakovat,po nasazeni mi to radost nedelalo dlouho,protoze mi to zase vodu chrstalo zase pres vicko chladice,zase dalsi badani,termostat vymena,porad stejny,uz jsem nevedel kudy kam,te vody proteklo nez jsem na to prisel nakonec jsem povymenoval snad vsecko a tu posledni vec jsem neproveril wasser pumpe.....ulomene lopatky z hridelky...super zhe?az ta posledni moznost to byla.Zrejme nejaky Ital nedolil kdyz jel do hor fridex soustava zamrzla a remenice pri startovani ulomila lopatky.To je moje teorie,mohlo to byt i jinak,ale myslim si ze to bylo takhle,jak jinak by se ulomily?Proto vzdycky rikam dej Italovi do ruk auto a udela ti z neho trhaci kalendar:)