Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw E36 316i top speed

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#41 Příspěvek od mrJekill »

U nás by se spíš měla testovat minimálka :?
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#42 Příspěvek od Paty »

čau, když dáš do auta vložku KN tak to pojede víc! (samozřejmě musíš to čistit a mazat přípravkama jinak to nemá ani smysl) musíš taky udělat, aby na tu vložku nešel teplej vzduch, hodně lidí co znám si myslí joo přidělám si na váhu vzduchu sportovní filtr a pojede to>> toto je právě ten omyl
za 1) by neměla být hned za váhou vzduchu olej co je na filtru kvůli zachycení částic se dostává na snímače na váze vzduchu (chyba) to už tady asi většina ví co činí čištění váhy...
za 2) pokud nemáš odkrytý teplý vzduch od studeného co fouká do motorového prostoru a přes chladič jde samozřejmě teplý, tak to jede hůř: jelikož se furt bere v úvahu objem vzduchu teplýho a studenýho co do válcu se vejde samozřejmě více studenýho než teplýho tak je ta vložka v motorovým prostoru akorád k potížím a nejede to tak jak by mělo.
Koukněte se někdo na ORG. dělaný sportovní sání na bmw, poznáte že vložka je budto v podběhu(málo kdy u Bmw, spíš Hondy to dělají, nebo v motorovým prostoru ale samozřejmě odstínění od teplého vzduchu který jde z chladiče.
Rozdíly 5-10°C je rozhodně poznat na výkonu auta.
tady dávám jenom pro přectavu jak vypadá sportovní sání který zvýší výkon:
http://www.tuning-in.cz/pictures/BMW1-hl.foto.jpg

Všiměte si že si bere vzduch přímo z náporu vozidla a je odstíněno od teplýho vzduchu v motorové části.

Dále k výfuku, rezonátor je další tlumič je to jako by jsi tam měl katalizátor s větší průtokostí výfuk. plynů. Samozřejmě když tam dáš trubku místo rezonátoru nebo katalizátoru tak to pojede víc, ale zase to bude řvát jako blázen.(nebavme se o spotřebě)
Další co se používá je průchozí tlumič je to takovej ideál, poznáš ho podle toho že když se přes něj koukneš vidíš přes něj>od toho se zase odvíjejí tlustý, dlouhý , krátký, hubený podle hluku. (začne řvát třeba příklad od 3000rpm)
Dále kvůli výplachu motoru a proudění výfuk. plynů z válcu motoru jsou tzv. Svody Výfuku, který podle své délky a šířky upravují výplach motoru zbytek potrubý je jenom odvod spalin do zadní části automobilu.
Samozřejmě sebemenší překážka ve výfukovým potrubí je pro odvod spalin problém. Sežente si výfuk potrubí třeba od relyového auta rozřešte ho a koukněte že prostřední tlumič výfuku je průchozí a koncový díl výfuku je taky průchozí.(berte taky v úvahu jak ty auta řvou a žerou to je strašný).Ještě chci podotknout že mezi svodama a Lambdou nesmí být prasklina,díra. Jinak lambda dává jiný hodnoty a nepojede tak jak by měla, skrz ideální poměr paliva se vzduchem kterou upravuje řídící jednotka(ECU).

Jestli se tento komentář někomu nelíbí nebo si myslí že tam jsou nějaký chyby o funkci techto věcí. tak at to okomentuje rád si to přečtu.
Jenom chci podotknout že je toto všechno vyskoušený a změřený na brzdě i org. řídící jednotka(ECU) se s těmito parametry a úpravami popere sama, opravdu se výkon auta zvýší ALE na úkor hluku a spotřebě.
sir_lukash
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 24.09.2008 00:00
Bydliště: Náchod(sko)

#43 Příspěvek od sir_lukash »

moje M43 má naskákáno 230 000 km a od začátku ji měl chlapík z Prahy. A na dálnici taky zvládla 203 km/h. Ale to sem měl už trošku o ni strach :-D

Jinak kola 205 - 15cky a podle mě mám rozsekanej katalizátor, protože když to podržím někde v otáčkách, tak jsou v kabině cejtit spálený vajička :). A taky soudě podle zvuku, kterej jde od podvozku, kde to na volnoběh zní jako traktor. Ale na spotřebě to nějak radikálně znát není. Dostal jsem se i na 6.7L/100km, ale těch 800 km sem z jízdy moc neměl :) Jak to trošku sešlápnu, tak 7.5 s přehledem. Hold, není nejmladší, holka moje...
Afri
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24.11.2010 01:00
Bydliště: Ostrava - Krpole

#44 Příspěvek od Afri »

OT.. Jeste k tem rally specialum.. Treba ta fabie (s2000 tusim) ta ma spotrebu asi 70/100.. Jen tak pro predstavu
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#45 Příspěvek od Paty »

jo no šílená přectava :D :D
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#46 Příspěvek od Kami1 »

Paty:
Z níže uvedenýho by si mohl někdo odvodit, že trubka = tuning, což není pravda a taková změna bude spíš k horšímu. (Kdo ví, jak udělat naladěnej rezonátor, ať zvedne ruku)
Jinak fakt pěkný shrnutí :thumbsup:
Dále k výfuku, rezonátor je další tlumič je to jako by jsi tam měl katalizátor s větší průtokostí výfuk. plynů. Samozřejmě když tam dáš trubku místo rezonátoru nebo katalizátoru tak to pojede víc, ale zase to bude řvát jako blázen.(nebavme se o spotřebě)

Afri:
to OT je fakt OT^2 :)
Dacud
Registrovaný
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Dacud »

ja kat oddelal a jde to znat na vykonu... jde to lip do otacek a spotreba neni tak strasna... zvedla se me asi jen o 4deci... a nedela to bordel s origo zadnim tlumicem... kat to vsechno jenom brzdi...
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#48 Příspěvek od Kami1 »

a při návrhu laděných svodů se s tím bržděním počítá,
jakmile máš laděný svody a kat vyndáš a nenahradíš jej naladěným rezonátorem, tak se ty laděný svody rozladí.
V lepším případě to rozhodí průběh krouťáku a v horším to líp nepojede v žádných otáčkách.

Pokud tam laděné svody nejsou, tak se hlavně zvýší spotřeba.
Je to taky tím, že vačky jsou broušeny tak, že v jednu chvíli je zároveň přiotevřen výfukový i sací ventil.
Odpovědět