Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
SMAZAT PROSÍM
Tak nějak stejný právě nejsou když ta, kterou jsem vzal z 2,0 jede skoro 230 a tak terou jsem tam měl před tím nejela v omezovači ani 200.. a o to mě jde. Proto se ptám jestli například převodovka z ISa je kratší atd...Brody píše:Převodovky máš tak nějak stejný, jen je možná rozdíl mezi 4válcem a 6ti válcem. Záleží na diferáku.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
převodovky jsou stejny skoro , kdyz si vyhledas v googlu zprevodovani , tak se temer vubec nelisi , je to pak udelany jen stalym prevodem difecu
trebas ta z toho IS mohla byt z E30 ktera ma jiné zpřevodování na dif 4.10 misto e36 3.45
kazdopadne prevodovky se lisi jejich konstrukci , jsou dimenzovany na jinej kroutak 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Diferenciál jsem neměnil.. když jsou tedy stejné, kde se vzal ten rozdíl.MattyX píše:převodovky jsou stejny skoro , kdyz si vyhledas v googlu zprevodovani , tak se temer vubec nelisi , je to pak udelany jen stalym prevodem difecutrebas ta z toho IS mohla byt z E30 ktera ma jiné zpřevodování na dif 4.10 misto e36 3.45
kazdopadne prevodovky se lisi jejich konstrukci , jsou dimenzovany na jinej kroutak
5000ot = 230km/h
6500ot = 195km/h
rychlosti (km/h) nelze brát v potaz protože je to na jiných kolech než je cejchován rychloměr, ale jako měřítko k porovnání naprosto stačí.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
318i/is/ic, 323i/is/ic, 325i/is/ic- getrag s5d 200/250 g
1st 4.23, 2nd 2.52, 3rd 1.66, 4th 1.22, 5th 1.00
328i/is/ic, M3- zf s5d320/s5d320 z
1st 4.20, 2nd 2.49, 3rd 1.66, 1.24, 5th 1.00
ty pomery mezi getrag a ZF jsou uplne zanedbatelne
ty spajsky maji proste prevody uplne stejny 
ten rozdil je v tom ze pokud ta jedna prevodovka byla z E30 jakoze klidne to mozny je , tak by ten rozdil odpovidal
1st 4.23, 2nd 2.52, 3rd 1.66, 4th 1.22, 5th 1.00
328i/is/ic, M3- zf s5d320/s5d320 z
1st 4.20, 2nd 2.49, 3rd 1.66, 1.24, 5th 1.00
ty pomery mezi getrag a ZF jsou uplne zanedbatelne
ten rozdil je v tom ze pokud ta jedna prevodovka byla z E30 jakoze klidne to mozny je , tak by ten rozdil odpovidal
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Ta rychlejší převodovka bude opravdu zřejmě jinej typ než pro E36. Možná ta E30, kde je rychlejší převodovka, ale k tomu pomalejší diferenciál, i když podle těch poměrů 4,10:3,45 to taky nevychází. V takových rychlostech už ale tachometr není zrovna spolehlivej.
Každopádně 4 válec při 5000 ot/min nejede (neměl by) 230 km/h.
Každopádně 4 válec při 5000 ot/min nejede (neměl by) 230 km/h.
Ale já to nemám na 4 válciKoto píše:Ta rychlejší převodovka bude opravdu zřejmě jinej typ než pro E36. Možná ta E30, kde je rychlejší převodovka, ale k tomu pomalejší diferenciál, i když podle těch poměrů 4,10:3,45 to taky nevychází. V takových rychlostech už ale tachometr není zrovna spolehlivej.
Každopádně 4 válec při 5000 ot/min nejede (neměl by) 230 km/h.
