Ono to není jen o maximálce, ale také jak se kterej majitel k tomu choval. Jestli mu dával hned za studena, nebo věčně do omezovače. To jsou faktory, které nikdy nevíš u starého auta.
Navíc nechápu zkoušení maximálky na našich cestách. Ať jde o dálnice, obchvaty a jiné. Když si chci dát maximálku a vyblbnout se, tak si zajedu na letiště.
Dneska na cestě za ženou do porodnice asi taky jeden kretén zkoušel maximálku s fábií 1,2HTP a málem to do mě narval. Takovym bych bral papíry na místě a poslal je domu na koloběžce.
Jak píše Brody, samozřejmě jsem nemyslel jenom zkoušení maximálky, to ti snad může dojít...
Jak auto, které pořád někdo točí do omezovače a jezdí na podlahu, co to dá, může šlapat jako hodinky, to bych chtěl vidět. Asi máme každej svojí představu o hodinkách
Jo to je jasný, ale toto auto je v dost dobrém stavu měla to v německu ženská a pak nějaký chlapík 45let tak počítám, že s tím nejezdil doraz ani on a ani ta němka ročník 67 s tím asi nejezdila pilu. Interier jako nový nic neošoupané.. z motoru nic nekape nikde nic neklepe. Nevím, ale řekl bych, že tam bude něco v háji než to že ten motor je po sezoně.
tímhle si projde asi každej si myslim A kazdej na to prijde casem sam, ze takovyhle "benzina" tuning veci jsou jen k horsimu Ja taky koupil KN sport. filtr a jak sem po case menil rad za original Ten rev byl strasnej na dalnici a pokud to clovek nema udelany poradne komplet tak je to k hovnu. To byla jednina vec co jsem koupil a uz nikdy vice. To vis 316i neni staveny na honeny po dalnici v trvalym zatahu motoru nad 4500 tis. otacek,pak se dejou takovy veci jako ze odejdou zdvihatka ventilu apod... Jinak ja to zkousel jednou s moji 318i M43B18 a 215Km/h s vetrem v zadech NEma to cenu s temahle motorama
JanHavlicek píše:
Jak auto, které pořád někdo točí do omezovače a jezdí na podlahu, co to dá, může šlapat jako hodinky, to bych chtěl vidět. Asi máme každej svojí představu o hodinkách
ale zase na druhou stranu to nebude horší, než když jezdí permanentně klobouka a redlajna je pro něj 2k rpm
Zrovna včera na Discovery v Obchodnících s auty dělali Subaru VRX a po výměně výfuky za větší a průchodnější a výměně filtru sání za sportovní byl nárůst výkonu cca 4Hp.
Až teprve,co auto vzal na brzdě na počítač a naučil ŘJ pracovat s novými hodnotami po výměně těchto dílů,výkon narostl o nějakých 45Hp.
Jinak moralista nejsem u lidí,co už mají alespoň zaschlej inkoust na řidičáku,nejezdí opřený o sedadlo spolujezdce s držením volantu levou rukou v pozici dvou hodin a co alespoň trochu vidí přes kšilt velikosti tenisové rakety na silnici. Schválně,kolik jich kdo denně potkáváte?