http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _assembly/
to na chod motoru nema vliv urcite
Lambdu to ovlivní proto,že tam není průtok takovej jakej by tam měl bejt.weNTyll píše:Pokud vyfuk. potrubi pred lambdou netesni tak to dokaze natahnout hodne vzdychu z okoli aby to lambdu ovlivnilo a zblblo davkovani paliva. Neni tam totiz konstantni pretlak ale pulzace. Ty prubehy tlaku a rychlosti plynu ve vyfuku nejsou tak jednoduche jak na prvni pohled vypadaji.
Verim, ze jsi delal hodne hodne oprav na motoru, ale signal z lambdy kde je toho kysliku videt vic nez ve skutecnosti ve spalinach je jsi urcite nekontroloval. A ze to prestane jet normalne poznas az kdyz to prekroci krajni hranice adaptaci.libovka píše:Lambdu to ovlivní proto,že tam není průtok takovej jakej by tam měl bejt.weNTyll píše:Pokud vyfuk. potrubi pred lambdou netesni tak to dokaze natahnout hodne vzdychu z okoli aby to lambdu ovlivnilo a zblblo davkovani paliva. Neni tam totiz konstantni pretlak ale pulzace. Ty prubehy tlaku a rychlosti plynu ve vyfuku nejsou tak jednoduche jak na prvni pohled vypadaji.
Každopádně to u tohohle auta neovlivní chod motoru.Opravoval jsem tu mraky utrhanejch šteftů u svodů.Jen to dělalo kravál ale jelo to normálně.
Podle mě má díru někde v sání.