Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Odklony zadnich kol u E36?
Melo by to jit pomoci takovych sroubu a ideal se prej blizi nekde odklonu negativnimu kolem 2 stupnu.calif píše:zdravim, jde to vubec nastavit? nedavno mi delali geošku i na zadku, mam tam par mesicu stare pneu a slušně mi to mete predky.....daji se u E36 rv.94 štelovat odklony kol? popripade cim by to mohlo byt?
no tak nevim jestli to teda udelali pri ty geosce, asi to ani nevedeli ze to lze,protoze kdyby to udelali tak by se mi to prece nemohlo takhel sjizdet, vsiml sem si toho nahodou, novy gumares a vnitrky skoro hotovycastro píše:ty šrouby bývaj dost zatuhlý a už mi několikrát na geošce řekli že to raději dělat nebudou ( zvětšovat odklony ), aby jim to neruplo.
Tak doporučuju si ty šrouby koupit rezervní aby se do toho klidně mohli plně opřít
záležitost u E36 cca 300,- myslim..
Obecne pry plati, ze nastaveni negativniho odklonu prospiva jizdnim vlastnostem, ale skodi pneu...na bmw se ti sjizdeji pneu vnitrky vzdycky vice, ale pokud je to moc, tak si rekni at nastavi jen mirne negativni do 1 stupne a mas vyreseno.calif píše:no tak nevim jestli to teda udelali pri ty geosce, asi to ani nevedeli ze to lze,protoze kdyby to udelali tak by se mi to prece nemohlo takhel sjizdet, vsiml sem si toho nahodou, novy gumares a vnitrky skoro hotovycastro píše:ty šrouby bývaj dost zatuhlý a už mi několikrát na geošce řekli že to raději dělat nebudou ( zvětšovat odklony ), aby jim to neruplo.
Tak doporučuju si ty šrouby koupit rezervní aby se do toho klidně mohli plně opřít
záležitost u E36 cca 300,- myslim..
rozbihavost myslis sbihavost? tu mi delali prave kdyz sem tam dal ty novy gumy, vylozene mrtvy nejsou,ale sjety ano...dali_b píše:Pokud jsou vnitřky vyloženě mrtvý, tak bych to tipoval spíš na rozbíhavost. Já mám na zadku 2° negativ, což je kolem horní hranice předepsaný výrobcem pro sportovní podvozek a vnitřky se sice sjíždějí malinko víc, ale žádný drama. A o moc víc než ty 2° to nastavit nejde.
-
Pete
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
K tem negativum patří take sbíhavost asi 3 na 2 stupne negativu.Pokud da sbihavost nulovou tak se hodne sjizdeji vnitrky.
Pokud nemas siroke gumy muzes si nechat nastavit i nulovej odklon a beznou sbihavost, pak ti gumy vydrží to co maji vydržet
Jinak v kazdem dobrem servise by se te meli zeptat jestli chceš beznou nebo sportovní geometrii a mely by ti rict jestli je auto snizene a o kolik.
Hlavne pokud mas snizenej predek mas jej taky v negativu a s tim nikdo nic neudela a podle toho by mel mechanik doladit i zadek do negativu aby se auto chovalo vyváženě.
Pokud nemas siroke gumy muzes si nechat nastavit i nulovej odklon a beznou sbihavost, pak ti gumy vydrží to co maji vydržet
Jinak v kazdem dobrem servise by se te meli zeptat jestli chceš beznou nebo sportovní geometrii a mely by ti rict jestli je auto snizene a o kolik.
Hlavne pokud mas snizenej predek mas jej taky v negativu a s tim nikdo nic neudela a podle toho by mel mechanik doladit i zadek do negativu aby se auto chovalo vyváženě.
Pokud jsou kola příliš sbíhavý, sjíždí se vnějšky. Příliš rozbíhavý vnitřky. Mě zabilo zimák 0,3° rozeběh.calif píše:rozbihavost myslis sbihavost? tu mi delali prave kdyz sem tam dal ty novy gumy, vylozene mrtvy nejsou,ale sjety ano...dali_b píše:Pokud jsou vnitřky vyloženě mrtvý, tak bych to tipoval spíš na rozbíhavost. Já mám na zadku 2° negativ, což je kolem horní hranice předepsaný výrobcem pro sportovní podvozek a vnitřky se sice sjíždějí malinko víc, ale žádný drama. A o moc víc než ty 2° to nastavit nejde.
gumy siroky nemam, jsou tam 205/50/15 predek je hodne nizko, tam to asi snizene bude, zadek se mi jevi normalní, tlumice tam asi zadne sport nebudou.....v tom servisu asi vedi houbeles ze se to dela i podle snizeni auta atd atd
zatim nevim co s tim, jeste mi to nezmerili ani nevyhledali jestli to pri geometrii vubec merily ty odklony.....ale sere me to teda, takhle bych mohl kupovat pneu kazdeho pul roku!!
-
michal09
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Jestli si dobře pamatuju, tak u e36 se na geometrii šteluje vpředu pouze sbíhavost a vzadu sbíhavost i odklon. Hlavně se má dělat geometrie u e36 na plně zatíženým autě!!! Respektive ty počítačové hodnoty jsou pro plně zatížené auto. Někde tady se to už řešilo, stačí hledat...
A jak psal Castro, šrouby na štelování zadních kol bývají na pokraji smrti, proto je lepší před geoškou vyměnit za nové, je to otázka pár stovek...
A jak psal Castro, šrouby na štelování zadních kol bývají na pokraji smrti, proto je lepší před geoškou vyměnit za nové, je to otázka pár stovek...
