Zkoušel jsem hledat, díval jsem se i do tématu od Fx co se týče klíčů. Bohužel do Prahy to mám daleko a tady u nás v zámečnictví dělají i autoklíče, objednali i planžety na BMW (defacto kvůli mě).
V současné chvíli mám jeden klíč s čipem a jeden bez chipu. S chipovým neodemknu, je už hodně zhoblovaný, ale nastartuju. S tím bez chipu odemknu, ale zase nenastartuju.
Dnes jsem tedy nechal vyfrézovat klíč podle nonchip klíče a nahrál se chip podle druhého klíče. Po odzkoušení jsem zjistil, že odemknu, otočím ve spínačce, rozsvítí se budíky, ale jinak se to chovalo jako by tam nebyl chip a ani ťuk. Dojel jsem tedy zpátky k zámečníkovi, ten projel krabičkou oba klíče a řekl, že se to tváří bezchybně, šli jsme k autu a s novým klíčem nastartoval, pak ještě jednou a pak zase nic. Se starým se nastartovalo a ihned se vyzkoušel nový klíč a zase to chytlo. po vytažení nového a znovu odzkoušení zase nešlo nastartovat. Moc jsme to nepobrali kde by mohl být problém, měl jsem dojem, že buď to půjde a nebo ne, nic mezitím. Máte někdo nějakou ideu?
Omlouvám se, že to je tak dlouhé, ale chtěl jsem to popsat přesně jak se to chovalo, jestli někdo nemá podobné zkušenosti a případně je vyřešené.
Předem díky za rady
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kopie klíče někdy startuje někdy ne
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Je to velice jednoduché - čip mu vrať, udělal ti na 100% kopii z klíče do klíče, a ta fungovat nemůže. Princip je prostý - když chcípneš motor, který jsi nastartoval s čipovým klíčem, tak ještě cca 10 sekund nastartuješ i bez čipu. Můžeš si to vyzkoušet.
Z klíče do klíče nejde kopírovat, protože:
1. V originál klíči je více dat než je možno vyčíst běžnou "kopírkou" čipů, které mají v zámečnictví k dispozici.
2. V originál klíči je část dat pod heslem, které by bylo možno získat možná tak bruteforce metodou, nebo vyčtením jednotky EWS.
3. Každý klíč je u BMW unikátní a má plovoucí kód. I kdybys udělal přesnou kopii klíče 1:1, po prvním nastartování kterýmkoliv z obou klíčů už by ten druhý nefungoval.
Za popis se neomlouvej, byl naprosto vyčerpávající a tím pádem bylo hned jasné, kde je problém.
Z klíče do klíče nejde kopírovat, protože:
1. V originál klíči je více dat než je možno vyčíst běžnou "kopírkou" čipů, které mají v zámečnictví k dispozici.
2. V originál klíči je část dat pod heslem, které by bylo možno získat možná tak bruteforce metodou, nebo vyčtením jednotky EWS.
3. Každý klíč je u BMW unikátní a má plovoucí kód. I kdybys udělal přesnou kopii klíče 1:1, po prvním nastartování kterýmkoliv z obou klíčů už by ten druhý nefungoval.
Za popis se neomlouvej, byl naprosto vyčerpávající a tím pádem bylo hned jasné, kde je problém.
