
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 1,8 85kw Nestartuje,nepálí,nedává benzín
ahoj mám problém přivezl jsem Bawo 36ku kupoval jsem jako nepojizdny
. po mem zjištění : nepálí, nedává benzin a zprvu nesel ani starter (oprava prozatimní propojením kabelu na ŘJ imm) dale se nedají otevřít 3a 4 dveře s kufrem. Můj dotaz co s tim je? a taky jestli s tim má zrovna central neco společnýho?..... Předem moc díky

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00
Ohledně centrálu- vzadu víko kufru, na levé straně v gumě svazek kabelů, bývají porušené, případně pod kobercem u řidiče další kabely od centrálu
(pokud je tam vlhkost nebo voda tak zkorodují a upadnou-vlastní zkušenost) Ohledně toho benzínu hučí před nastartováním palivové čerpadlo? Nepálí?- jakože nedává jiskru? Pokud je tomu tak(nejdou oboje věci), tak hledej chybu v elektrice, zdřejmě ŘJ samotná, případně může být odstaveno immobilizérem, pokud se v tom někdo vrtal nebo se to kapitálně potento.
Víc ti už asi nepomohu


Rudlik36 píše:weNTyll píše:To je ten cerny sedan z Benatek?
Jj to je on....
Byl jsem se tam nahodou zrovna podivat, kdyz jste pro to prijeli. Obastlit a obejit EWS je takove divne reseni, radeji dat to dohromady jak to ma byt. Jsem si prave rikal, ze pro to jede nekdo kdo ma elektriku E36 v malicku, protoze metodou pokus omyl bez konkretnich znalosti to sezere casu a nervu i kdyz budes mit vedle cele druhe auto na dily.
weNTyll píše:Rudlik36 píše:weNTyll píše:To je ten cerny sedan z Benatek?
Jj to je on....
Byl jsem se tam nahodou zrovna podivat, kdyz jste pro to prijeli. Obastlit a obejit EWS je takove divne reseni, radeji dat to dohromady jak to ma byt. Jsem si prave rikal, ze pro to jede nekdo kdo ma elektriku E36 v malicku, protoze metodou pokus omyl bez konkretnich znalosti to sezere casu a nervu i kdyz budes mit vedle cele druhe auto na dily.
Jj elektrika mi problem nedela jen jde o to ze nemam vnitrni zapojeni rj imm tak newim co odeslo z toho vypliva ze jednotka imm pujde ven a udelam to tak, aby nebyla vubec potreba ( koumaci tam v ty elekrtice udelaly desnej bordel nastrihaly draty a kombinovali takze bude jeste prdel to po nich dat zpatky dokupy.).
Zacal bych diagnostikovat EWS, jestli komunikuje vubec s klicem a s DME. EWS II co tam v tom aute pravdepodobne uz je tak neosidis tak jednoduse kusem dratu.
A jak rikas, uz se v tom nekdo vrtal, takze to bude asi pekne rozesrane v kabelazi po ruznem neodbornem experimentovani ...
Posli VIN at jde zjistit co tam je vlastne za verzi.
A jak rikas, uz se v tom nekdo vrtal, takze to bude asi pekne rozesrane v kabelazi po ruznem neodbornem experimentovani ...
Posli VIN at jde zjistit co tam je vlastne za verzi.
Připojil bych se k dotazu s podobnym problémem. E36 316i, rv.94 M43. Napřed začaly blbnout starty. Jakmile se ohřál motor (cca 10km po městě) a vypnul jsem ho, už nenaskočil. Startér motorem točil, ale nechyt. Po vychladnutí v pohodě. Takhle jsem s tim jezdil asi měsíc (2x mi to zdechlo za jízdy). Teď už nechytne ani studenej motor. Startér tedy motorem točí, jiskra na ani jedný svíčce neni, čerpadlo neslyšim (nebylo slyšet ani když to jezdilo OK). Měnil jsem zapalovací cívku, kable, dobil baterku, dal nový čidlo na klice, zkoušel jinou ŘJ (mam verzi bez immo, testováno s jednotkou z auta taky bez immo, takže s EWS by problém být neměl). Přestávam mít nápady co zkusit dál, tak pokud by někoho napadlo něco zajímavého, budu moc vděčen. Díky Honza 

shade741 píše:Pokud jsi nevyměnil svíce udělej to, navíc zkontroluj kabel od čidla klikovky, případně pročistit konektor k říd. jednotce a prostřiknout kontaktolem, ještě odpojit tak na pul hodky baterku a a zase připojit s každým tímhle problémem jsem se setkal a jiskra nebyla ani na jedný svíci
Všechny zmíněný konektory jsem kontaktolem stříkal, baterka byla odpojená dlouho, když se nabíjela a pak i když jsem zkoušel jinou jednotku. Svíce jsem zkoušel dát jiný a po ukostření je testovat "venku". Jiskru nedaly, tak nepředpokládam, že by venku nepálily a ve válcích jo. Na kabel od konektoru snímače kliky jsem zatím nekoukal, ale nevim jestli něco uvidim, když vede do svazku. Co čidlo na vačce? Nemůže jednotka data z něj vyhodnocovat, jako že se vačka netočí a tim pádem nesepnout čerpadlo a nepálit jako je to u čidla na klice?
Díky H.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
K původnímu dotazu: Na 99% rozpárovaný nebo nefunkční čip imobilizéru. Dá se zjistit diagnostikou a je to opravitelné do půl hodiny podle použitých nástrojů. Kdyby byl konec vinka, dala by se asi i zjistit příčina toho problému. Může to být i kód na BC, s centrálem by to nemělo mít nic společného. Naopak, EWS ovládá centrál v tom smyslu, že v případě vložení klíče s čipem do zapalování a otočení se vypne funkce double locku, tj. zamčené auto lze otevřít zevnitř.
K druhému, rv 94 nemá EWS2. Napadá mě čidlo otáček.
K druhému, rv 94 nemá EWS2. Napadá mě čidlo otáček.