Uz delsi dobu resim problem s prehriavnim sveho auta...Stava se ze se hreje jak na volnobeh, tak pri vetsi zatezi na dalnici, ale naopak teplota je stabilni pri klidne jizde na okresce. Procetl jsem par topicu a nechtel jsem nechat nic nahode, tudiz jsem koupil VSE nove, cim by to mohlo byt.
Tzn: novy vetsi chladic, novou viskospojku a novy termostat.

Dnes slo vse do auta a bohuzel, problem stale trva a vse je vicemene bezezmeny!
Auto se na volnobeh zahreje- dle budiku- sem a pak teplota uz neroste.

Po rychle jizde na dalnici 180 km/h se teplota vysplahala sem..

Auto jsme pichli na diagnostiku a teplota souvisle stoupala az k nejakym 95 stupnum, kde se + - ustalila. Nenechali jsme nic nahode, nakopli druhou tricu iXo se stejnym motorem, hodili na diagnostiku a tam se teplota ustalila okolo 84-85 stupnu, tudiz moje proste hreje o 10 stupnu vice
Pri opravdu klidne jizde je rucicka schopna byt presne na pulce ukazatele, jako by normalne mela byt.
Tak a ted babo rad!... vse cim by to mohlo byt zpusobeno je vymeneno.
Muj mechanik zitra zkusi hodit termostat do hrnce, protoze jsem v aute mel wahler ktery byl novy od generalky a ted jsme koupili dalsi wahler, ktery je z uplne stejne serie. Neverim tomu ze by byly 2 spatne termostaty, hlavne z duvodu toho ze to auto proste "umi jet" s teplotou na pulce budiku.
Jeste padl napad ze by to mohlo byt zpusobeno vodni pumpou, nejakou zahdou, jenze ta je od generalky take nova...
NEKDO NEJAKY NAPAD? ...
