Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výběr motorů

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
KKarlos111
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 27.02.2011 01:00

#21 Příspěvek od KKarlos111 »

a co opravy?protoze auto do 40tisic asi nebude nic moc :? musis se na to podivat i ze stranky ze do toho budes muset mozna neco vrazit.
serpis
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 12.09.2010 00:00

#22 Příspěvek od serpis »

JJ, to je jasný. Budu vybírat tak, aby do něj byla co nejmenší investice. Ty peníze co do něj vrazím se člověku při dalším prodeji nikdy nevrátěj.
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Pglock »

serpis píše:JJ, to je jasný. Budu vybírat tak, aby do něj byla co nejmenší investice. Ty peníze co do něj vrazím se člověku při dalším prodeji nikdy nevrátěj.


Asi takhle: do auta co koupíš dycky něco nacpeš... ať chceš nebo ne...!
Pro začátek bych volil určitě 1,6 nebo 1,8- když to umíš, je s tím taky solidní svezení :) :wink:
KKarlos111
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 27.02.2011 01:00

#24 Příspěvek od KKarlos111 »

kup si klidně 1.8 ale počítej s tím že budeš jezdit za stejnou spotřebu jako já s 3.0 a to us je k zamyšlení.výkon ničím nenahradís a za tu spotřebu to stojí. :lol:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Huska »

když chceš 1,8 tak hledej 318iS .. má 103kW a je jediný čtyřválec který má smysl. Jinak doporučuji 323i je dle mě nejlepším kompromisem mezi spotřebou, výkonem, pojistkou atd.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Pglock »

KKarlos111 píše:kup si klidně 1.8 ale počítej s tím že budeš jezdit za stejnou spotřebu jako já s 3.0 a to us je k zamyšlení.výkon ničím nenahradís a za tu spotřebu to stojí. :lol:


Ty s 3.0 jezdíš za 7?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#27 Příspěvek od ACDC »

Určitě R6. A co nejsilnější. Časem bys litoval a stejně se tam postupně dopracuješ...
Afri
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24.11.2010 01:00
Bydliště: Ostrava - Krpole

#28 Příspěvek od Afri »

Sice je tady zmineno, ze do kazdeho auta nacpes penize.. To je svata pravda.. Ale u toho 4 valce se ti to tak neoplati.. Ja mam tedka svoje prvni auto (328i) a jsem rad,ze jsem si nekoupil 316, pac BMW je srdcovka a chci aby to moje vypadalo tak, abych se za nej nemusel nikde stydet.. Ale penez neni moc a Radsi je dam do 6ti hrnku, protoze tam se to neztrati, az budes prodavat.. Jestli je tvuj rozpocet 40 tacu, tak budes mit asi nejlepsi tu 316, nebo v nejlepsim 318is.. sice to neni vyhra, ale nic spatneho na tom neni.. Porad je to BMW a porad stejne spolehlive. :) A uprime.. Ted nedavno jsem videl takovyho cervenyho kompakta v 316i.. A cloveka co to auto ma, toho obdivuju.. A jestli byl motor ve stejnym stavu, jako karoserie, tak pevne verim v to, ze vydrzi mozna vic, nez 6ti valy nekterych z nas :)
KKarlos111
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 27.02.2011 01:00

#29 Příspěvek od KKarlos111 »

Pglock píše:
KKarlos111 píše:kup si klidně 1.8 ale počítej s tím že budeš jezdit za stejnou spotřebu jako já s 3.0 a to us je k zamyšlení.výkon ničím nenahradís a za tu spotřebu to stojí. :lol:


Ty s 3.0 jezdíš za 7?
teď tam mám 7.6
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od ROBi »

KKarlos111 píše:
Pglock píše:
KKarlos111 píše:kup si klidně 1.8 ale počítej s tím že budeš jezdit za stejnou spotřebu jako já s 3.0 a to us je k zamyšlení.výkon ničím nenahradís a za tu spotřebu to stojí. :lol:


Ty s 3.0 jezdíš za 7?
teď tam mám 7.6


Ale máš diesel a ještě ho setříš, ne? A nebo nám tu kecáš :D
KKarlos111
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 27.02.2011 01:00

#31 Příspěvek od KKarlos111 »

tak se prijed podívat.nebo ti to mám vyfotit?je to benzin 2009 najeto 30t. :lol:
roumen_1
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: sob 02.06.2007 00:00
Bydliště: ZR city

#32 Příspěvek od roumen_1 »

já koupil 318iS a ted toho lituju, jako ne, že by to jelo špatně, ale takovej výkon má dneska každý nový auto a spotřeba taky neni úžasná... furt koukám po šestiválech a přemejšlím proč sem do toho nešel hned
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#33 Příspěvek od PolarBear »

KKarlos111 píše:tak se prijed podívat.nebo ti to mám vyfotit?je to benzin 2009 najeto 30t. :lol:


no tak pokud jezdíš pouze mimo město a dálnice pak ti to věřím :-) ale pokud máš aspoň 50:50 8,5-9L ale míň fakt ne :lol:

Každopádně k tématu. S tím rozpočtem co má je 316 / 318 jasná volba.

IS bych nebral, protože moc nevěřím, že za ty prachy sežene auto v dobrým stavu. Taky si vemte kolik ušetří na pov. ručení 1.6 - 1.8 vs 2.8.. :wink:

a jinak nevím nevím mě příjdou ty 6ti válce rozhodně problémovější než 4 válec. Tam jsem dával akorád "nové vstřiky" ve 370 tkm a prevetivně vyměnil vodní čerpadlo a udělal rozvody.

jinak jsem měl takový ty věci jako brzdy, výfuk.... to stálo bohužel balík.

u 6ti hrnku se muselo dávat nové těsnění, měnil jsem lambdy a teď mě čeká asi váha vzduchu. :x

ale beru to sportovně :-) mám auto co mělo pořizovací cenu asi 2-2,5M takže i kdybych do něj nacpal extra 100 táců tak bych za to stejně nové nekoupil :lol:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od xSAFA »

Pokud nemáš prašule a chceš starý BMW, kup nějakou zachovalou 316i nebo 318i klidně compakta, ty se dají moc pěkný koupit za pár švestek. Hlavně něco nedomrvenýho, čistýho, do čeho nebudeš topit nesmyslně peníze. Právě ty menší obsahy bývají spíš v lepším stavu. Až pošetříš a pochybí ti výkon, koupíš něco novějšího, silnějšího lepšího. Než kupovat nějakou šestiválcovou rujnu z roku 92 se spotřebou jak tank, tak bych raději nějaký novější slabší holátko v pěkným stavu. To je můj názor.

Vždy se trochu zastydím za e36, když potkám nějakej předpotopní sedan ve stavu vraku, v něm 18ti letej hoch ale hlavně že to je 325i. Že z výfuku letí bílej dým a auto se po cestě vlní jak had už neřeší. :roll:
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od icecold »

roumen píše:já koupil 318iS a ted toho lituju, jako ne, že by to jelo špatně, ale takovej výkon má dneska každý nový auto a spotřeba taky neni úžasná... furt koukám po šestiválech a přemejšlím proč sem do toho nešel hned


no is zas tak na tom špatně nebude :-) většina nových aut v čr jsou fobie HTP :lol:
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Pglock »

Pro začátek s BMW bych určitě doporučoval 1.6 nebo 1.8, potom můžeš pokračovat dál.... Je to ta pomyslná první "meta" :D

Pošli mě fotku tej tvojí spotřeby... sem magor, ale 7 litrů s 3.0 BENZÍNEM ti fakt nevěřim...
Dacud
Registrovaný
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Dacud »

mam 1.8 a jsem spokojenej. po meste s tim jezdim za 7,8l sviznou jizdou. po dalnici jsem se dostal na nejakych 6l a i kdyz to netahne jak sestihrnek tak je to pekne svezeni. mam jen nacle servocerpadlo ale jinak menim jen filtry a olej jinak bez problemu. do 1.6 bych nesel i kdyz je to jen malej rozdil
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Pglock »

Dacud píše:mam 1.8 a jsem spokojenej. po meste s tim jezdim za 7,8l sviznou jizdou. po dalnici jsem se dostal na nejakych 6l a i kdyz to netahne jak sestihrnek tak je to pekne svezeni. mam jen nacle servocerpadlo ale jinak menim jen filtry a olej jinak bez problemu. do 1.6 bych nesel i kdyz je to jen malej rozdil


SOUHLAS!
anaru
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: úte 16.12.2008 01:00

#39 Příspěvek od anaru »

Zdravim vsechny a rad se podelim se svoji zkusenosti.Moje prvni BMW bylo 525i s vanosem a nadmiru spokojenost co se tyce spolehlivosti i spotreby,o vikonu nemluvne.Ted jsem tady pres klub nedavno koupil E36 coupe 328i po domluve za 45 tis,rok 96,ma mirne kosmesticke vady,ale janak tech, uplne v pohode.Moje doporuceni je jedine 6ti-val,jak tu vsichni pisi,spotreba oproti 4-valcum minimalni(krom mesta),ale uplne o jinem svezeni.Dle meho nazoru bych nebral 320i,jedine 325 a nebo 323,jsou na tom se spotrebou stejne i podobne vykony,plus stejne pov ruceni a max.spolehlivost.Ja osobne jsem volil 328i proto,ze mi nevadi pov.ruceni,ale ten objem je znat a navic to zere v realu min nez 325i a to i s Vanosem,takze ma rada,pokud nemusis resit pov.ruceni,tak jedine 328i :D
Dacud
Registrovaný
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Dacud »

anaru píše:pokud nemusis resit pov.ruceni,tak jedine 328i :D
povine ruceni resi jen ti co maji zkurvene bonusy! pak nekomu(treba me) vemou celej bok auta a ujedou(zaplatila by to pojistovna) aby neprisly o bonusy... bych to zrusil! lidi z toho akorat blbnou a nadelaji kvuli par stovkam za ROK !!!! kdyz na to nekteri nemaji tak at si nekupujou auto
Odpovědět