Ahoj kamarádi,
obracím se na vás s prosbou o pomoc a radu ohledně mého bmw 318i e30 (r.v: 1990; 83Kw). Již delší dobu jsem měl problém s otáčky motoru, kde mi kolísaly chvíli po startu, auto se dusilo, motor jako by vynechával a prskal. Vždy se vše po ohřátí vrátilo do normálu (možná někdy sem tam kucklo..). Momentálně mám auto odstavené jelikož po cca. 1 hodině jízdy nastaly stejné problémy, auto jsem v koloně vypnul a již nešlo nastartovat. Nastal problém jako u vybité baterie (myslel jsem, že nefunguje dobíjení), ale po chvílí klidu jsem ho opět nahodil. takto jsem to opakoval asi 2x s tím, že jsem v koloně musel pořád držet nohu na plynu a mít vytočený motor jinak by došlo znovu k vypnutí. Z kolony jsem se dostal a když jsem už myslel že je vše za mnou, přestalo auto reagovat na plyn jako by došel benzín a musel jsem ho odstavit. Jako velký laik jsem pouze zjistil, že kontakty baterie a celá baterie je rozpálená.
Proto vás prosím, zda máte alespoň nějaké rady či názory, které by mi pomohli k vyřešení problému
Předem moc děkuji!
Jirka
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
problém s motorem, prosím poraďte
Tak tohle mi velice připomíná můj tyjátr s vadnou aku
Jedu ( téhož času ve fiestě XR2i) a najednou světla nesvítí, rádio nehraje, budíky neukazují skoro nic a auto exne
baterka se tváří mrtvá. Počkám 15 min a najendou baterka startuje na brnk, po 15 km se problém opakuje. Pokud jsem to pochiopil dobře, tak aku "sežrala" všechno co dal altík, auto bylo bez štávy a všecko tak nák pomřelo, po chvíli se zregenerovala a zdála se dobrá. Přesně nevím co sní bylo ale asi už byla rozsypaná vevnitř a nejak skratovaná nebo co, výměna baterky pomohla okamžitě 



cus...jj je to problem s baterkou pred mesicem jsem mel to samy ve Fieste 1.1i 1995...Stal jsem poslouchal jsem radio..A potreboval jsem nastartovat.A najednou nic..Ani starter se nesnazil
tak jsem vsechno povypinal..A po 5 minutach jsem sice s obtizemi ale nastartoval..Ted jsem baterku vymenil a vse OK... 

