Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Při zatáčení a na nerovnostech začalo něco klepat

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od xSAFA »

Zakládám tímto nové téma neboť je tu podobných dotazů sice spousta, ale z pravidla se týkají aut se starými podvozkovými díly. U mě je to trochu jiné neboť na podvozku je vše až na drobné vyjímky nové.

Od výměny dílů jako ramena, uložení tlumičů, řídící čepy i se spojovačkama, silentbloky atd. mám najeto cca 2000km za tu dobu bylo vše bez problému a ani jsem nevjel do žádné díry. Před pár dny po mytí auta jsem zaslechl při zatáčení dutou slabou ránu od pravé přední strany ale nevěnoval tomu moc pozornost. Pak se to ozvalo ještě několikrát a dnes když se to ozvalo zase jsem na cestě začal kličkovat a při každém zatočení tam i zpět to klepne, na jednu stranu silněji na druhou o něco slaběji. Někdy to udělá pokaždé jindy kličkuju a nic, sem tam to udělá i při přejíždění nerovností. Dnes jsem na to koukal přetáhl jednotlivé díly, dotáhl i pístnici v horním uložení, ale dělá to pořád... Nevím zda to může mít souvislost s tím, že to zatím dělalo vesměs jen po mytí a při jízdě v dešti...

Osobně mám podezření na sportovní podvozek, konkrétně jednu z těch dvou pružin, že si nějak špatně sedla a při pohybu klepne. Dále mě napadá stabilizátor, kosti jsou měněné před cca dvěma lety a je tedy možné, že by se jedna z nich odporoučela.

Nesetkal se někdo s něčím podobným? Není to nijak veliká rána, jen prostě něco klepne jakoby byla někde vůle. Teď to nemám moc čas řešit, tak budu rád za případné nápady co zkontrolovat. Jako nejlepší řešení ale vidím ty posuvné desky na STK lince, kde by se to mohlo projevit.

Kdyby měl někdo nějakej nápad, sem s ním. Díky :wink:
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 2434

#2 Příspěvek od martas11 »

Zdarec kámo,mohly by to být ty tyčky stabiku :)
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od xSAFA »

JJ, máš nápad jak je vyzkoušet? Odpojit od stabíku a zkusit jak chodí ten čep nebo zapáčit za stabilizátor?

Jinak mám na tebe drobnej dotaz SZ... :wink:
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od CBR1000F »

Měl jsem u starého podvozku podobný problém. Neotáčelo se pořádně horní uložení tlumiče a pružina občas v misce poskočila a lupla.Ale od kompletní výměny podvozku, včetně uložení mám klid.
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 2434

#5 Příspěvek od martas11 »

xSAFA píše:JJ, máš nápad jak je vyzkoušet? Odpojit od stabíku a zkusit jak chodí ten čep nebo zapáčit za stabilizátor?

Jinak mám na tebe drobnej dotaz SZ... :wink:
Dá se to udělat oběma způsoby.Když je odpojíš,tak to poznáš hned. :) Máš SZ.
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 2434

#6 Příspěvek od martas11 »

CBR1000F píše:Měl jsem u starého podvozku podobný problém. Neotáčelo se pořádně horní uložení tlumiče a pružina občas v misce poskočila a lupla.Ale od kompletní výměny podvozku, včetně uložení mám klid.
Píše,že má uložení vyměněno :)
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od CBR1000F »

Píše,že má uložení vyměněno :)[/quote]

to je pravda, ale nemuselo to při výměně dobře sednout.
Odpovědět