Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
TDS- turbo tlačí, hvízdá ale žádnej zátah
Tak první problémek na mém novém 325 tds touring Mpacket r.v 97..
V něděli se mi to stalo poprvé, normálně start, jedu jedu, všechno v cajku.
Pak sem chvilku stál s vyplým motorem a když jsem chtěl znova jet, tak jsem jel bez turba, turbo hvízdalo, motor nekouřil, hadice se rozpínali, tak jsem popasoval pár hadic, chcípnul, nastartoval, a už to zase krásně tahalo, tak jsem to dál neřešil, a dneska opět stejnej problém akorát jsem to už nerozběhal... Nemůže to bejt někde něco přicpaný, nebo nějakej kontakt??
Turbo běží, hvízdá, hadice se rozpínají, motor nekouří a když pouštím plyn třeba když chci zařadit, tak v poslední sekundě je cejtit jako kdyby se to chytlo, ale přeřadim a zase nic...
V něděli se mi to stalo poprvé, normálně start, jedu jedu, všechno v cajku.
Pak sem chvilku stál s vyplým motorem a když jsem chtěl znova jet, tak jsem jel bez turba, turbo hvízdalo, motor nekouřil, hadice se rozpínali, tak jsem popasoval pár hadic, chcípnul, nastartoval, a už to zase krásně tahalo, tak jsem to dál neřešil, a dneska opět stejnej problém akorát jsem to už nerozběhal... Nemůže to bejt někde něco přicpaný, nebo nějakej kontakt??
Turbo běží, hvízdá, hadice se rozpínají, motor nekouří a když pouštím plyn třeba když chci zařadit, tak v poslední sekundě je cejtit jako kdyby se to chytlo, ale přeřadim a zase nic...
Nejede ti to v nouzáku? - to by i odpovídalo- žádnej tah(jízda skoro jak bez turba) , mě to dělalo taky, po vyčištění toho čidla v sání (tuším že je to čidlo teploty nasávaného vzduchu) a výměny řídícího vstřiku se mi tento problém již neobjevil jedná se o 325 TD E36. Jestli za to mohl ten říd, vstřik nebo to čidlo nevím ale problém se od té doby neobjevil ani jednou 

pokud máš vyměněný řídící vstřik a stále to dělá, na 90procent to bude dělat ta váha vzduchu.. ale taky to může být špatně nastavený předvstřik.. a jak ti to startuje teplý? můžeš to vyzkoušet jednoduše.. skus odpojit to čidlo a projet,pokud tam nebude žádný rozdíl tak je to jasný.. ale pozor, pokud budeš mýt teplý motor , můžeš se spálit o trubičku k egr.... eště mě napadá, vykuchej katík...!! 

Já jí mám hned za vzduchovým filtrem pod vývodem.
Ve čtvrtek to turbo zase šlo, ale jen když je auto studený, jakmile to po zahřátí chcípnu tak už zase nejde v pátek to samý, takže jsem odpojil čidlo co mám u turba, podle mě by to mělo bejt čidlo na teplotu a poklepal jsem to táhlo na podtlakový otevírání turba a chvíly to jelo i za tepla, tak jsem si myslel, že mám vyhráno, ale když jsem uklidil garáž, nastartoval, tak to zase nešlo, tak jsem se naštval, zapojil zpátky, všechny kontakty co jsem pod motorem našel,všechny jsem řádně prostříkal, pak jsem olejem obdařil ještě všechny klouby a všechny možný pohyblivý části u turba a řádně jsem tomu táhlu nadělil kladivem, nechal jsem to celý vychladnout, umyl se a doufal jsem, že do kina pojedu i s turbem ( bez turba bych samozřejmě nejel, nejspíš bych si pujčil rodičů HTP, ale to by vyšlo stejně
) pak jsem si jel ještě ke kámošovi pro naftu a nic, nasranej jsem byl, jako nevíte co a asi po pěti km najednou cejtim zátah a ejhle turbo žije, tou poklepovou metodou jsem nejspíš nastavil turbo tak, že otvírá asi o dvěstě otáček dýl, ale normálně fachčí, dneska se mi asi dvakrát stalo, že to turbo zase nešlo, ale po pár km se zase rozběhlo,... Jen tak pro zajímavost doporučuju skouknout Transformers ve 3D. A teď už musim jen vyměnit pokuď možno celý turbo a jezdíme dál..
Ve čtvrtek to turbo zase šlo, ale jen když je auto studený, jakmile to po zahřátí chcípnu tak už zase nejde v pátek to samý, takže jsem odpojil čidlo co mám u turba, podle mě by to mělo bejt čidlo na teplotu a poklepal jsem to táhlo na podtlakový otevírání turba a chvíly to jelo i za tepla, tak jsem si myslel, že mám vyhráno, ale když jsem uklidil garáž, nastartoval, tak to zase nešlo, tak jsem se naštval, zapojil zpátky, všechny kontakty co jsem pod motorem našel,všechny jsem řádně prostříkal, pak jsem olejem obdařil ještě všechny klouby a všechny možný pohyblivý části u turba a řádně jsem tomu táhlu nadělil kladivem, nechal jsem to celý vychladnout, umyl se a doufal jsem, že do kina pojedu i s turbem ( bez turba bych samozřejmě nejel, nejspíš bych si pujčil rodičů HTP, ale to by vyšlo stejně

ty máš nějaké čidlo přímo u turba??? To poklepání táhla u westgatu není moc dobrý nápad.. a celkově domlouvat turbu kladivem taky ne.. ti prdne a budeš muset opravdu shánět new turbo.. zatím je to blbost.. vypadá to bud na to, že máš lehce zanešenou karbonem přetlakovou klapku v turbu a to stačí nechat vyčistit za pár kaček a nebo to může být snímač tlaku turba.. 

Zdravím měl bych jednu otázku. Taky se mi zdá že mi to nějak netáhne. no spíš táhne ale jen když to je studené. Tekl mi ten řídící vstřik tak sem ho vyměnil ale nechtě jsem přetrhl ten kablik co zněj vede ale spájel jsem ho ale nevím jestli to tomu nějak nevadí. Neví někdo? Nebo naco se mám zaměřit? Jinak to ovládání turba mi funguje ale na diagnostice mi to píše snímač teploty paliva. Ukazuje 78 Stupňů celzia a to je asi blbost. Naco by ten snímač mohl mít vliv?Díky za každou radu.
tak dneska v práci na diagnostice to neukázaloopět nic. jen při měření skutečných hodnot to ukazuje trochu málý předvstřik a turbo nějak netlačí. ale nevím proč. měl jsem ho dole a vypadalo dobře. a při 3000 ot jde zmáčknout hadice na sání. čož by určitě neměla.čím to může být? jo a regulátor tlaku přeplnování taky necvaká. co mám ješte vyskoušet?díky moc
je to tak blbé až to může být pravda, někde by mohla být netěsnost- prasklá hadice, případně intercooler, nebo zamarasený ten EGR ventil či co toje, prostě to co by mělo pouštět výfukové plyny zpět do sání- já ho měl na TD 325 nějak potentovaný a byl prostě pořád průchozí- a pokud si to nepředstavuju jak hurvajs válku tak to taky nepřídá na tlaku v sání. Prostě netáhlo za studena dokud se nezahřálo, vyčištěn ten snímač zespodu v sání, zaslepen EGR, vyměněn říd vstřik a bylo po problému ale jestli to fakt bylo tím to nevím 

Kámoš má podobnej problém, sice na E34 ale prispeju sem jestli někdo neví čím to může být... Auto je totálně po smrti
Jeden den jelo, druhej den jako by utekli všechny koně... Na jedničku do mírného kopce, pedál na podlaze že už to ani víc nejde a auto jede možná 20... Celkově se vyškrábat aspoň na 50kmh je nadlidskej výkon... Čím to sakra může být? 

