Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
demontáž kotoučů
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
Prolej to uprostřed okolo náboje nějakým povolovačem šroubů a potom do něj musíš mlátit. Pokud ti to nejde, vem si větší kladivo 
Mě se osvědčilo z vntiřní strany dát ke kotouči nějakej trámek apod... a do toho praštit palicí. Když neodpadne napoprvé, tak pootočit kotouč a znovu.
On dlouho nepůjde a potom najednou odskočí úplně.
U zadních ti to může držet ruční brzda, pokud jsou starší. Tam je potřeba mlátit opatrněji, protože když ho urveš z toho orezlého a měl by viset na ručce, můžeš ji "vzít s sebou".
Pokud dáváš kotouče nové, tak do nich flákni palicí rovnou, jestli je chceš ještě použít, tak musíš s citem nebo radši přes něco.
Mě se osvědčilo z vntiřní strany dát ke kotouči nějakej trámek apod... a do toho praštit palicí. Když neodpadne napoprvé, tak pootočit kotouč a znovu.
On dlouho nepůjde a potom najednou odskočí úplně.
U zadních ti to může držet ruční brzda, pokud jsou starší. Tam je potřeba mlátit opatrněji, protože když ho urveš z toho orezlého a měl by viset na ručce, můžeš ji "vzít s sebou".
Pokud dáváš kotouče nové, tak do nich flákni palicí rovnou, jestli je chceš ještě použít, tak musíš s citem nebo radši přes něco.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
Imbus psal, že má sundanej. Ale jestli se kotouč ani nehne, je přirezlej. Pokud to nechce pustit dolů ručka, tak lze kotoučem kroutit, o pár mm ho jakoby povysunout, ale potom už nejde dál. Potom je opravdu potřeba dírou v kole povolit pakny ručky tak, aby se stáhly a kotouč šel dolů.
Ale jestli ho má přirezlý, musí ho v první fázi utrhnout
Ale jestli ho má přirezlý, musí ho v první fázi utrhnout
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Když budeš kotoučem točit, tak je tam (u levého zadního kola) v poloze cca 2 hodiny takovej ozubenej bazmek, kterým budeš šroubovákem cvakat a tím roztahuješ nebo povoluješ pakny. U pravého kola je to podobně, při pohledu zvenku na kolo to je v poloze cca 10 hodin.
Je to hned u té jedné pružinky, které vidíš, ono to ozubené kolečko doléhá k té pružince a pokud s ním cvakáš, tak defakto přeskakuje na té pružině.
Je to hned u té jedné pružinky, které vidíš, ono to ozubené kolečko doléhá k té pružince a pokud s ním cvakáš, tak defakto přeskakuje na té pružině.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
na tom sundání fakt nic není, pokud to máš fest přirezlý, tak buben pobouchej ze všech stran a nech to postříkaný přes noc
ta upadená 11 moc nevadí, jen tu čelist přidržuje
když to budeš dělat jak píše Dan td, tak je to jen otázka času a povolí to
ta 7 je krásně vydět tady http://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/obr/181.jpg
umístění pro L a P je trochu jiný
s baterkou to za chvilku najdeš
ta upadená 11 moc nevadí, jen tu čelist přidržuje
když to budeš dělat jak píše Dan td, tak je to jen otázka času a povolí to
ta 7 je krásně vydět tady http://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/obr/181.jpg
umístění pro L a P je trochu jiný
s baterkou to za chvilku najdeš

