Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jaké je BMW 320d (E90) s najetými cca. 70-75 000 km ?
Dobrý den všem,
chtěl bych touto cestou požádat o praktickou a upřímnou radu při koupi ojetého BMW 320d (E90) s nájezdem cca. mezi 70-75 000 km, individuelní dovoz z Německa nebo Švýcarska. Nyní jezdím BMW 116i již od roku 2004 od novoty, najeto 246 000 km, na podzim uvažuji výměnu za něco novějšího a hlavně většího. Po dlouhosáhlých úvahách, zkoumáních a čtení všech možných blogů u nás i v zahraničí jsem zamítnul všechny vozy typu Octavia, Avensis, Passat, A4 apod. a rozhodl jsem se zůstat věrný BMW a začal jsem uvažovat o ojeté BMW 320d (E90). Důvody jsou celkem jasné, všechny výše uvedené vozy jsem osobně projel a se svezením v BMW se nedá nic srovnat, tady kromě A4, ale ten traktoroidní diesel mě naživo fakt dorazil ( moje auto má nyní najeto 246 tis. km a motor přede jako kočka bez jediného zaváhání nebo projevu nějakého přeskakování apod., A4 měla dle prodejce a servisní knihy najeto 45 tis. km, ale to co motor ( 2.0 Tdi) předvedl po nastartování mě málem posadilo na zem. Tak tedy po nekonečném procházení inzerátů a nabídek prodejců po celém Německu a Švýcarsku jsem zjistil, že v mém cenovém limitu (400.000.-kč) se nacházejí vozy z roku výroby 2008-2009 s kilometrovým nájezdem okolo 70.000 km, drtivá většina nabízena v rámci programu BMW premium selection s roční zárukou. Nabídka je celkem bohatá, stačí si jen vybrat konkrétní kus, nejsem náročný, v autě mi stačí základní uživatelské a praktické věci, které mají všechny vozy už v základu, takže výbava mě nijak nilimituje. Nepotrpím si na zbytečné "blbiny", jsem praktik a záleží mi na tom aby všechno co v autě je, perfektně funguje tak jak má.
Auto bude sloužit ke každodennímu užívání ( do práce a z práce, na výlety atd.), roční nájezd okolo 30.000 km, při najetí kolem 220.000 km opět prodej. Z výše uvedeného vyplývá, že jde o čistě praktické rozhodnutí a volba typu vozu tak, aby výsledem byl rozumným kompromisem mezi užitnou hodnotou a vlatnostmi a mezi pořizovací cenou. Nechci 330d,330xd apod., dle mého názoru pro každodenní využívání naprosto zbytečné a drahé, ale to je pouze můj subjektiví názor. Kolega zpráce vlastní rok staré 335 d a svezení je opravdu působivý zážitek, nicméně pro každodenní ježdění to podle mě není.
Takže shrnuto zprava a zleva prosím případné vlastníky tohoto typu vozu, pokud si najdou trošku svého času aby zde vložili svůj komentář k výše uvedenému textu. Zajímá mě zejména praktická a uživatelská stránka věci, to znamená praktické zkušenosti, spolehlivost, výměny jakých dílů po kolika km apod. V návaznosti pokud zde bude nějaký uživatel z okolí Brna, aby zde uvedl své zkušenosti se servisem v Brně ( prosím neautorizovaný servis). Mé zkušenosti s autorizovaným servisem, tedy alespoň v Ostravě jsou naprosto katastrofální, mé představy o servisu ve kterém si účtují 105 kč za servisní jednotku což je 5 minut= 1260 kč hod bez DPH je diametrálně odlišný. Jejich odbornost a kvalitu práce bych zařadil někde mezi druhý a třetí stupeň učiliště pro uatomechaniky. Díky moc za případné příspěvky a komentáře
.......................... díky moc Roman
chtěl bych touto cestou požádat o praktickou a upřímnou radu při koupi ojetého BMW 320d (E90) s nájezdem cca. mezi 70-75 000 km, individuelní dovoz z Německa nebo Švýcarska. Nyní jezdím BMW 116i již od roku 2004 od novoty, najeto 246 000 km, na podzim uvažuji výměnu za něco novějšího a hlavně většího. Po dlouhosáhlých úvahách, zkoumáních a čtení všech možných blogů u nás i v zahraničí jsem zamítnul všechny vozy typu Octavia, Avensis, Passat, A4 apod. a rozhodl jsem se zůstat věrný BMW a začal jsem uvažovat o ojeté BMW 320d (E90). Důvody jsou celkem jasné, všechny výše uvedené vozy jsem osobně projel a se svezením v BMW se nedá nic srovnat, tady kromě A4, ale ten traktoroidní diesel mě naživo fakt dorazil ( moje auto má nyní najeto 246 tis. km a motor přede jako kočka bez jediného zaváhání nebo projevu nějakého přeskakování apod., A4 měla dle prodejce a servisní knihy najeto 45 tis. km, ale to co motor ( 2.0 Tdi) předvedl po nastartování mě málem posadilo na zem. Tak tedy po nekonečném procházení inzerátů a nabídek prodejců po celém Německu a Švýcarsku jsem zjistil, že v mém cenovém limitu (400.000.-kč) se nacházejí vozy z roku výroby 2008-2009 s kilometrovým nájezdem okolo 70.000 km, drtivá většina nabízena v rámci programu BMW premium selection s roční zárukou. Nabídka je celkem bohatá, stačí si jen vybrat konkrétní kus, nejsem náročný, v autě mi stačí základní uživatelské a praktické věci, které mají všechny vozy už v základu, takže výbava mě nijak nilimituje. Nepotrpím si na zbytečné "blbiny", jsem praktik a záleží mi na tom aby všechno co v autě je, perfektně funguje tak jak má.
Auto bude sloužit ke každodennímu užívání ( do práce a z práce, na výlety atd.), roční nájezd okolo 30.000 km, při najetí kolem 220.000 km opět prodej. Z výše uvedeného vyplývá, že jde o čistě praktické rozhodnutí a volba typu vozu tak, aby výsledem byl rozumným kompromisem mezi užitnou hodnotou a vlatnostmi a mezi pořizovací cenou. Nechci 330d,330xd apod., dle mého názoru pro každodenní využívání naprosto zbytečné a drahé, ale to je pouze můj subjektiví názor. Kolega zpráce vlastní rok staré 335 d a svezení je opravdu působivý zážitek, nicméně pro každodenní ježdění to podle mě není.
Takže shrnuto zprava a zleva prosím případné vlastníky tohoto typu vozu, pokud si najdou trošku svého času aby zde vložili svůj komentář k výše uvedenému textu. Zajímá mě zejména praktická a uživatelská stránka věci, to znamená praktické zkušenosti, spolehlivost, výměny jakých dílů po kolika km apod. V návaznosti pokud zde bude nějaký uživatel z okolí Brna, aby zde uvedl své zkušenosti se servisem v Brně ( prosím neautorizovaný servis). Mé zkušenosti s autorizovaným servisem, tedy alespoň v Ostravě jsou naprosto katastrofální, mé představy o servisu ve kterém si účtují 105 kč za servisní jednotku což je 5 minut= 1260 kč hod bez DPH je diametrálně odlišný. Jejich odbornost a kvalitu práce bych zařadil někde mezi druhý a třetí stupeň učiliště pro uatomechaniky. Díky moc za případné příspěvky a komentáře
.......................... díky moc Roman
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Kontaktovat uživatele:
S autem, jako takovým, ti asi moc neporadím, ale pokud bych ti mohl někoho doporučit na servisování, tak by to byl jedině Horys (Ukrajinská ul. v Brně), podle mě lepšího mechanika na svoje BMW nenajdeš a autorizované servisy se můžou jít zahrabat jak "odborností", tak cenou. Jezdím k němu už dost dlouhodou dobu a nikdy s ním nebyl problém, má tu dokonce i reference (v sekci se servisy, topic si přesně nepamatuju, dá se dohledat). Pokud bys chtěl kontakt, nebo něco podobného, tak SZ 

Sorac, za OT, ale k tem servisum.. treba takovy torax primo nabira dokonce i prvaky z radoby "stredni skoly" automechaniku a jsou tam i lidi, kteri auto vidaji jen z dalky na ulici.. Extrem je pak jeden clovek, ktery se trapil s vymenou(tusim ze u koktavky 2) predniho blatniku, svetlem, kapotou a naraznikem 4 DNY!.. A pak sver nekomu auto do servisu.. Takovehle prace by mely byt zadarmo
k tvému dotazu..mám 320D 2007 120 KW najeto 232 tis a jediné co se zatím podělalo bylo turbo..auto jezdilo hlavně dálnice,takže i spojka je pořád původní,ale už se začíná ozívat setrvačník.. jasně,že v těhle km už můžu čekat i jiný věci,ale pokud bude mít tvá 320D skutečně poctivích cca70 tis km,tak bych neváhal,je to skvělé auto..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Pokud si někde od Ostravy tak bychom možná mohli dát někdy i scuka. Mám 320d 12/2007 z premium selection aktuálně 78 tisíc. Zatím bez větších výdajů a problému. Největší neduh na téhle naftě jsou vibrace když stojíš, třeba řadicí páka se docela třepe. Osobně ale tento motor mám velmi rád, dokážu se s ním projet svižněji tak akorát a přitom to žere v průměru asi 6-6.5 litru. Osobně bych ale příště možná šel do benzínu, jezdil sem v 120i a je to hezká hračka a včera sem tankoval na Shell Český Těšín naftu o 0,5 kč dráž než natural 95
Jinak u nás s CarTecem nemáme zas tak špatné zkušenosti. Vím že ve svých začátcích to bylo z ohlasu o dost horší než teď. V olomouci jsou prý lepší takže občas si udělat výlet do Olmíku je taky možnost....


Jinak u nás s CarTecem nemáme zas tak špatné zkušenosti. Vím že ve svých začátcích to bylo z ohlasu o dost horší než teď. V olomouci jsou prý lepší takže občas si udělat výlet do Olmíku je taky možnost....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
Staplan píše:... Tak tedy po nekonečném procházení inzerátů a nabídek prodejců po celém Německu a Švýcarsku jsem zjistil, že v mém cenovém limitu (400.000.-kč) se nacházejí vozy z roku výroby 2008-2009 s kilometrovým nájezdem okolo 70.000 km, drtivá většina nabízena v rámci programu BMW premium selection s roční zárukou. Nabídka je celkem bohatá, stačí si jen vybrat konkrétní kus, nejsem náročný, v autě mi stačí základní uživatelské a praktické věci, které mají všechny vozy už v základu, takže výbava mě nijak nilimituje...
Jak pises, ze je v Premium Selection v Nemecku a Svycarsku celkem slusny vyber pro auta v uvedeny cenovy hladine, poslal bys mi prosim odkaz na vyhledavani v tech nabidkach? Ja hledal v nemeckem Premium Selection a tam jsem toho moc nenasel

heh mam 9 let starou 330d se skoro 200k a tohle se mi nedeje. Vzdyt mas zanovni auto to nechapumike-ee píše:... Největší neduh na téhle naftě jsou vibrace když stojíš, třeba řadicí páka se docela třepe. ...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
takze neklepeFrankDrebin píše:No nesmis to brat tak doslovaSamozrejme, ze se Mikeovi ta saltpaka neklepe nejak extremne, ale proste "urcity" vibrace ti do radicky u auta s dieselovym motorem jdou. Postupnym vyvojem se to vyrobcum dari utlumovat
Takze BMW z roku 2007 se ta saltpaka klepe urcite mene nez dieselovy Audine z ´98


No známe to určitě všichni - já po roce ve svym autě slyšim tolik divnejch zvuků, že to snad ani neni normální. Přitom pokud v něm svezu člověka, který zrovna neni majitelem střelnice, libuje si jak je to tichý auto. Samosebou po delšim odloučení všechny neduhy a zvuky zase utichnou. To je hold ta ,,otcovská" péče.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
No tak nevím, záleží na každém z nás. To že se šaltpáka na neutrálu když stojím třepe je minimální neduh který nemá žádný vliv na funkčnost. Není to o vůli v kulise nebo tak, ale o vibracích které jsou špatné odtlumené a uváděli to i v nějakém testu jako "neduh" nebo prostě zbytečnou chybičku které se inženýři dopustili. Ale je to minimalistické, asi nemožné zachytit na kameru a nijak to s rukou netřepe 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00