Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
hůř startuje, když stojím do kopce
-
blinker
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
doplňuju: 325TDS, a hůř startuje znamená, že normálně to žhavim cca 4x než to začnu točit a chytne to naprvní škrtnutí. Když je ale čumák nahoru, tak to žhavim a nechávám celej ciklus pro podávací čerpadlo (než to cvakne) taky 4x a jak začnu točit startérem, tak to de třeba napodruhý, napotřetí a docela dlouho to točí (cca 2x 5sec)
-
blinker
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
jsem odkojenej na jawach a ČZetách, takže pojem svíčka používám i u žhavičekAfri píše:jenom bych chtel podotknout, ze tds moc svicek nema.. kdyz uz, tak budou v haji zhavicky. ale to by ti delalo porad. videl bych to spis na to cerpadlo. mozna ze cerpa, ale mozna ne pod potrebnym tlakem
jinak jak se to zjistí jestli to čerpadlo málo tlačí??
Zavzdušnuje se ti někde ten okruh, měl jsem stejný problém
hledej u filtru, všechny spoje a hadice. Mrkni i na dotažení přívodu ke vstřikům, mě to dělalo při tekoucím říd. vstřiku, zdřejmě se to zkrze něj nějak zavzdušnilo, po výměně pohoda. Jinak to žhavaní na čtyřikrát je už celkem moc, takže ty žhavičky bych asi vyměnil, mě Td chytá na brnknutí po druhým žhavení kdykoliv
Jinak ohledně baterky vypozoroval jsem že se to dá poznat na době žhavení, nová kvalitní aku tak to bylo nažhavený že sem se až divil, baterka co je ještě vpohodě a bezproblémů funguje mi žhaví skoro 2x déle 
-
blinker
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
Dík, zkontroluju.shade741 píše:Zavzdušnuje se ti někde ten okruh, měl jsem stejný problémhledej u filtru, všechny spoje a hadice. Mrkni i na dotažení přívodu ke vstřikům, mě to dělalo při tekoucím říd. vstřiku, zdřejmě se to zkrze něj nějak zavzdušnilo, po výměně pohoda. Jinak to žhavaní na čtyřikrát je už celkem moc, takže ty žhavičky bych asi vyměnil, mě Td chytá na brnknutí po druhým žhavení kdykoliv
Jinak ohledně baterky vypozoroval jsem že se to dá poznat na době žhavení, nová kvalitní aku tak to bylo nažhavený že sem se až divil, baterka co je ještě vpohodě a bezproblémů funguje mi žhaví skoro 2x déle
Na zacatku jsi psal, ze i normalne zhavis 4x - to uz samo o sobe neni moc normalni.
Takze nový zhavice, daji se sehnat FEBI za cca 130,-/kus. Nevim jakou mas baterku, 100Ah nova.
Novy prepady, novej naftovej filtr, vzduchovej filtr.
Okouknout vsechny hadice a trubky pod autek.
Nemas olej v sani ? s tim to taky hur startuje - vlastni zkusenost.
Pak podavaci cerpadlo v nadrzi - dava dost ? me davalo, ale malo.
Takze nový zhavice, daji se sehnat FEBI za cca 130,-/kus. Nevim jakou mas baterku, 100Ah nova.
Novy prepady, novej naftovej filtr, vzduchovej filtr.
Okouknout vsechny hadice a trubky pod autek.
Nemas olej v sani ? s tim to taky hur startuje - vlastni zkusenost.
Pak podavaci cerpadlo v nadrzi - dava dost ? me davalo, ale malo.
Tak ta baterka zrovna 100 Ah bejt nemusí , 75 Ah a výš vpohodě. Ohledně podávačky u starších typů tlačí podávačka až po nastartování motoru, proto její vliv na startování je nula nula nic, tam si to natáhne vstřikovací samo, ale důležité je mít okruh dokonale utěsněný, jak se zavzdušní už to nechce naskočit. U pozdějších rv tlačí před samotným startováním- což napomáhá startům, případně nevadí lehoučké zavdušnení
Ale jelikož je problém spojen se stáním dokopce bude to vzduch v paliv systému 
-
blinker
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
Mě to tlačí ještě před startem... A jak se dostanu k hadičkám a odvzdušnim to? musim někam na rampu asi co??? To bude průser a jak zjistim kde to zrovna saje vzduch??shade741 píše:Tak ta baterka zrovna 100 Ah bejt nemusí , 75 Ah a výš vpohodě. Ohledně podávačky u starších typů tlačí podávačka až po nastartování motoru, proto její vliv na startování je nula nula nic, tam si to natáhne vstřikovací samo, ale důležité je mít okruh dokonale utěsněný, jak se zavzdušní už to nechce naskočit. U pozdějších rv tlačí před samotným startováním- což napomáhá startům, případně nevadí lehoučké zavdušneníAle jelikož je problém spojen se stáním dokopce bude to vzduch v paliv systému
měl sem třeba špatný spoj rovnou u čerpadla, a u plováku, nechci nadvat na předchozí majitele ale u něj byl nacpaný kus zahradní hadice
nehledě na to, že tam kde to netěsní by se měla objevovat nafta( nemusí ale ve většině případů tomu tak bude) Takže mrkni pod zadní sedačku, tam to překontroluj, dále jestlis e nepletu, tak hnet před nádrží přechází hadička v trubičku, stačí si snat jen lehnout k autu a měl bys to vidět. Pak to pokračuje dopředu kde to přechází opět na hadičku vedoucí do filtru, z filtru to pak jde do čerpadla
. Mrkni na to co sem rikal i ředtím dotaení atd+ mrkni na přepady vstřiků( jestli ty hadičky neprosakují když už to budeš dělat) 
