
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chip, sani, svody 325i e36
Myslím si pokud by byl čip, opravdu dobrý tak proč né .....v tom nevidím nic špatného jak všichni tady... ... ale jde o to , že tady těm firmám jak mají čip na všechny auta a typy aut prostě nevěřím .
Pokud by to byl čip od někoho na míru , tak si myslím ,že to skutečně poznat jde ....ale to už je pak i cena zase někde jinde ...
A k tomu turbu , to si myslím ,že je blbost ....o tom spíš mluví malý kluci
co o tom nic neví , né ,že bych byl nějakej odborník ale když, si člověk představí co všechno by se muselo změnit a udělat .....a kolik by to stálo tak zjistí , že je to fakt blbost .....
Pokud by to byl čip od někoho na míru , tak si myslím ,že to skutečně poznat jde ....ale to už je pak i cena zase někde jinde ...

A k tomu turbu , to si myslím ,že je blbost ....o tom spíš mluví malý kluci



souhlas s bmw--jury, verim tomu ze by se z motoru dalo dostat par koniku navic, ale aby si to i poznal a nebyl to jen placebo efekt, tak to by musel byt cip od nekoho kdo se vtom vyzna. Tam bude i cena jinde a kdyz bude jinde cena tak pak clovek uz mure uvazovat na sanim, vyfukem, svodama a to budo kone ktere poznas i uslysis...
Na cip bych se vybod
Na cip bych se vybod
more v kyjově maj brzdu za 400kč běž tam a změř, dej chip a změř znovu když nic tak chip můžeš zase hezky hned vrátit bo se s nima domluvíš než ti to přeprogramují a rovnou jim řekni že na tu brzdu jdeš at pak nehledí blbě:-)
ti co to nemají ti hovno poradí a ti co to mají bez brzdy ti si zas nemůžou být úplně jistí
max. projedeš 800kč za brzdu, ale spíš bych řek 400kč
ta první to bude zvědavost kolik ten motor vůbec má koníků
ti co to nemají ti hovno poradí a ti co to mají bez brzdy ti si zas nemůžou být úplně jistí
max. projedeš 800kč za brzdu, ale spíš bych řek 400kč
ta první to bude zvědavost kolik ten motor vůbec má koníků

Ono to vrácení chipu nebude zase tka jednoduché
on ten obrovský nárůst koní co mnohdy naslibují (a není samozdřejmě reálný) se vztahuje na motory v top kondici(dle chiptůnera
) takže když tit am přibyde těch "10" koní po chipu a zjistíš, že za ta léta ses dostal na tovární hodnotu (jelikož po letech a km ty konícy trošku pošli) budeš rád. A asi by to jen tak nevyreklamovali jinak by už dávno všichni přišli nabuben.
ono je neco jiného kvalitní čip přeplnovanýho motoru vs atmosféra 




-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Fw190 píše:MattyX píše:u atmosfery to opravdu nepoznas
co nepoznam? vykon, nebo tu spotrebu?
vykon , spotřebu řeš výměnou lambdy která bude asi nefunkční , a nebo autem co žere mín

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:Fw190 píše:MattyX píše:u atmosfery to opravdu nepoznas
co nepoznam? vykon, nebo tu spotrebu?
vykon , spotřebu řeš výměnou lambdy která bude asi nefunkční , a nebo autem co žere mín
jako neni to tak, ze bych si stezoval na spotrebu. Ale tim ,ze bych poladil koniky, kroutak a snizil spotrebu. Tak to za ty 3000 kacek stoji ne?. A moji stihacku v zadnem pripade nehodlam menit !!!

Jako planuji i zvysit vykon svody a filtrem. Ale vynural jsem, ze otevrit sani, bez svodu. zas tak moc neprida. A jde spis o zvuk a placebo efekt. A kdyz svody tak, uz poradne. Docetl jsem se ze z M3 10 000 KC
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no 8 koni a 10nm to tak mozna nejakou trosku ostrejsi vackou a ne chipem
sorry ale fakt jsou to jenom tlachy , M50 je v podstate obycejnej podctivej motor kde nejaky cipy fakt moc nefungujou , kolikrat spis k horsimu nez k lepsimu
resit že se snizi spotreba o 0.10L/100 to jako myslis vazne ?:D to je takovej zanedbatelnej rozdil kterej v penezence ani nepoznas ... to spis vybirej vhodnejsi benzinku a usetris vic 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1709
- Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prosimtě když už tak moc chceš chipovat tak aspoň né u firmy nejlevnějšíchip a né za 3000,-.....je to nějakej shit. A jelikož kvalitní chip by stál úplně jiný peníze tak ti nezbejvá nic jinýho než se na něj vykašlat....a zvýšit výkon jinak. Já osobně chip na 325i mám, ale je to e90 z roku 2006 ale nikdy bych nedoporučil chip za 3000,- a na (promiň) tak starej motor.
Stejně si stojíš za svým
když tu x lidí říká, že to nemá cenu, tak na tom fakt asi něco bude
A sám se mrkni na hodnoty který řešíš a hlavně ta spotřeba je k smíchu, by mě zajímalo jak změřili ten pokles spotřeby o nula nula nic
Jsem si vzpomněl na jednoho pepíka kterýmu sme do fáčka nalepili takovou černou krabičku ze který šli tři káblíky a vevnitř byla tak max pavučina a on nám pak půl roku neustále tvrdil že to prostě líp táhne od spodu, At žije placebo efekt, ale pokud do toho půjdeš a budeš mít změřenou brzdu před i po tak určitě napiš jak to dopadlo 




cupra2 píše:more v kyjově maj brzdu za 400kč běž tam a změř, dej chip a změř znovu když nic tak chip můžeš zase hezky hned vrátit bo se s nima domluvíš než ti to přeprogramují a rovnou jim řekni že na tu brzdu jdeš at pak nehledí blbě:-)
ti co to nemají ti hovno poradí a ti co to mají bez brzdy ti si zas nemůžou být úplně jistí
max. projedeš 800kč za brzdu, ale spíš bych řek 400kč
ta první to bude zvědavost kolik ten motor vůbec má koníků
Ahoj. Máš nějakej kontakt na tu brzdu?
díky dík.
Whizour píše:cupra2 píše:more v kyjově maj brzdu za 400kč běž tam a změř, dej chip a změř znovu když nic tak chip můžeš zase hezky hned vrátit bo se s nima domluvíš než ti to přeprogramují a rovnou jim řekni že na tu brzdu jdeš at pak nehledí blbě:-)
ti co to nemají ti hovno poradí a ti co to mají bez brzdy ti si zas nemůžou být úplně jistí
max. projedeš 800kč za brzdu, ale spíš bych řek 400kč
ta první to bude zvědavost kolik ten motor vůbec má koníků
Ahoj. Máš nějakej kontakt na tu brzdu?
díky dík.
už, díky. Pan Berka a cena 390 kč.
Whizour píše:Whizour píše:cupra2 píše:more v kyjově maj brzdu za 400kč běž tam a změř, dej chip a změř znovu když nic tak chip můžeš zase hezky hned vrátit bo se s nima domluvíš než ti to přeprogramují a rovnou jim řekni že na tu brzdu jdeš at pak nehledí blbě:-)
ti co to nemají ti hovno poradí a ti co to mají bez brzdy ti si zas nemůžou být úplně jistí
max. projedeš 800kč za brzdu, ale spíš bych řek 400kč
ta první to bude zvědavost kolik ten motor vůbec má koníků
Ahoj. Máš nějakej kontakt na tu brzdu?
díky dík.
už, díky. Pan Berka a cena 390 kč.
hodně rychlej

dobrá, tentokrat si necham poradit
, casto se to nestava
a chip z meho planu vypustim. Chtel jsem zacat tim levnejsim a tim padem driv dostupnejsim. Ale zacnu rovnou svody a filtrem. Nevim jestli kvuli timu zakladat dalsi tema. Nebo muzu navazat i tady. Chtel bych s tim taky trochu poradit.
Docetl jsem tady, ze ucinejsi je hrybek, nez sportovni vlozka.(Samo s privodem vzduchu a tepelne izolovany) Muze to nekdo posoudit? A pripadne primo poradit typ?
No a na svody jsem se docetl, ze superspint jsou super, ale dost drahe a nebo svody z M3. Nekde jsem tu nasel, ze se daji sehnat za 10 000kc.
A jeste nevim co dat na misto katu? Normalne trubku, nebo ten rezonator?
Moje stihacka je z 93 roku 325i kupe - vanos
Dikes


Docetl jsem tady, ze ucinejsi je hrybek, nez sportovni vlozka.(Samo s privodem vzduchu a tepelne izolovany) Muze to nekdo posoudit? A pripadne primo poradit typ?
No a na svody jsem se docetl, ze superspint jsou super, ale dost drahe a nebo svody z M3. Nekde jsem tu nasel, ze se daji sehnat za 10 000kc.
A jeste nevim co dat na misto katu? Normalne trubku, nebo ten rezonator?
Moje stihacka je z 93 roku 325i kupe - vanos

Dikes
Dle mě děláš dobře
Ohledně toho katu, dle mého názoru je to u benzína složitější kvůli vyplachování válců, proto nahradit ho jen tak kusem trubky asi není nejlepší nápad, ale možná mi někdo moji domněnku vyvrátí nad tímhle jsem nikdy moc nelaboroval
Ohledně sání, no mě se osvědčila vložka do origo airboxu(potom sem montoval i kónus, ale rozdíl byl nula nula nic), takže já bych tam dal kvalitní vložku, ale počkej co řeknou ostatní, o svodech nevím zatím nic moc takže nebudu radit
Jen co snat mohu poradit je to, že motor by se prvně měl dát do top stavu a až pak na něj přihazovat další věci, on by se člověk divil kolik koníků exne za ty léta 



