Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E36 Touring - 1.6 - Auto nestartuje

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
PajaE
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 17.03.2011 01:00

#1 Příspěvek od PajaE »

Dobry den ,
prosim Vas zkusene o radu , cas od casu ( asi kazde desate az dvacate
startovani ) se mi stava , ze se pri otoceni klicku ozve zrejme roztoceni
starteru , ale motor nestartuje - netoci . Pokud klickem otocim znovu,
vse je v poradku a motor bez problemu nastartuje . Moc prosim o radu ,
co zpusobuje poruchu a jak jde odstranit . Dekuju Pavel :wink:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od xSAFA »

Trošku víc specifikuj co se děje po otočení klíčku do startovací polohy... Startér cvakne ale netočí?
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#3 Příspěvek od fizzer »

"zřejmě roztočení startéru"
- pokud se fakt roztočí startér a motor netočí, tak ti nevyjíždí pastorek.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od xSAFA »

No ale není to tak, že startér otáčí až po vysunutí pastorku a pokud se nevysune vůbec neotočí?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#5 Příspěvek od shade741 »

Dle toho co píšeš tak nevyjíždí pastorek startéru :wink: podobný problém jsem pozoroval u golfa, sice uplne jine auto ale princip bude úplně stejný :) tam to třeba otočilo jednou motorem a pak mrcha zajel a jen bzučel na prázdno
VB
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: pon 25.05.2009 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od VB »

jestli že se startér roztočí tak je buzení v pořádku přívody také jen nevyjel takže sundat a na repas tohle nebude ani drahé měl jsem něco podobného opravy tuším kolem 1100. Jediné co tak bez dvou dlouhých nástavců na golu ho nevyndáš nepotřebuješ ani zvedák jen hever a kozičku.
PajaE
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 17.03.2011 01:00

#7 Příspěvek od PajaE »

Moc dekuju za rady ,
to ze to bude starterem , resp. civkou jsem tusil ,
jen prosim o vysvetleni , proc to dvacetkrat jde a jednou ne :roll:
Starter bych se pokusil vyndat , ale vubec nevim kudy , shora , spodem,
nikde neni vubec zadne misto , co vsechno se kvuli vyndani starteru
musi rozebrat a vyndat :?: Dekuju Pavel :wink:
VB
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: pon 25.05.2009 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od VB »

Já to dělal tak že:
odpojíš baterku
zvedl auto jen heverem na zvedacím bodu prahu až na doraz (hydraulický hever) zajistil to kozičkama talže vše spodem.
pak jsem si na 3/8 golu dal hvězdicový oříšek dva douhé kloubkové nástavce (na konci není rovná 4 hran ale i vybrání na menší pootočení) pak krátký nástavec a golu ta jde až za vlašťovku převodovky. na povolení potřebuješ i očkový klíč protože je proti šroubu matka celekm 2 šrouby.
pak jsem odpojil kontakty dva silné a jeden tenčí
A startér byl volný už ho jen dostat ven přímo dolů okolo ramene je to natěsno občas si musíš popostrkat kabelové svazky tahle část byla na poprvé nejtragičtější. Zpátky už to jde lépe.
Jen ještě jedna poznámka prý je tam když je to komplet origo že je ještě něco na vrchní straně asi nějaký kryt nevím přesně protože kdo to má dělané tak už to tam nemá dělá se to velmi blbě a bez toho to funguje :-)
Odpovědět