http://yfrog.com/1fffdfffj tady je odkaz jinak se nejedna o bmw
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rada ohledne klikovky
tak se chci zeptat chci vymenit vsechny jen na ojnicich protoze na jednom valci to zhynulo a proste to boucha jak svineale na kazdou ojnici jsou tri druhy techto cepu a nekde jsem cetl neco o ulozeni kliky ze to tam nejde flaknout jen tak ze to musi vyrovnat proto mozna ty tri druhy tech cepu plati to jen pro cepy na klikovce nebo i pro ty ojnicni cepy?
http://yfrog.com/1fffdfffj tady je odkaz jinak se nejedna o bmw
ale o 4valcovou kawasaki ninja [/quote]
http://yfrog.com/1fffdfffj tady je odkaz jinak se nejedna o bmw
ten vohnutej ventil už jsi vyřešil? tipnul bych si, že pokud se u toho sralo na základní servis typu seřízení ventilovejch vůlí, tak tam toho bude v hajzlu víc = kup druhej motor, nemá cenu to zachraňovat. důvodů proč se to hryzlo může bejt víc, stačilo by kdyby ti tam napadal nějakej bordel když jsi shazoval palici = jeden ucpanej mazací kanálek a je vymalováno.
jako nevim ty jo hele ty ventilove vule presne udelane schrastil jsem novou hlavu i s ventilama vid pisty pistni krouzky jsou v tovarnich normach minilane opotrebovane ten motor ze vnitr jak novej ale proste to nechapu a navic to kluzne lozisko je uplne na druhe strane nez byl ten ventil
:D proste ventil byl na leve strane a to lozisko je na prave strane v pice zahada ale zase motor to bude vata jak svine dam premerit klikovku jestli je rovna zmerim vule na klice
:D:D:D me se to proste nechce vzdat jestli mi rozumis

-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jestli to malti na spodku , tak ocividne bude klika sisata , bude chtit brus ... pridrelo se to proto , ze tomu nekdo daval za studena a olej to nemazal , nebo ucpanej mazaci kanalek... a nebo oboje
co s tim je na tobe , bud opravit , a nebo kup druje motor 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
chápu, ale skoro bych se vsadil že sehnat druhej motor bude ta levnější variantariderfery píše:jako nevim ty jo hele ty ventilove vule presne udelane schrastil jsem novou hlavu i s ventilama vid pisty pistni krouzky jsou v tovarnich normach minilane opotrebovane ten motor ze vnitr jak novej ale proste to nechapu a navic to kluzne lozisko je uplne na druhe strane nez byl ten ventil:D proste ventil byl na leve strane a to lozisko je na prave strane v pice zahada ale zase motor to bude vata jak svine dam premerit klikovku jestli je rovna zmerim vule na klice
:D:D:D me se to proste nechce vzdat jestli mi rozumis
![]()
protože jetý šály tam dávat je naprostej nesmysl a nový budou za raketu, krom toho nevim jestli se nedělalo víc rozměrů, plus to bude chtít přebrousit kliku na opravárenskej rozměr (a je otázka jestli na ten seženeš šálu). navíc když se to hryzlo jednou, tak se ti to za tejden může hryznout znova...
