fOE píše:myslim ze nebudu sam co bych automat nechtel, jak z duvody ceny moznych oprav tak z duvodu toho ze to proste neni ono
Taky jsem tento názor měl .....ale pokud máš možnost pujč si auto s automatem ....a zjistíš , že změníš názor ..... samozřejmě pokud ... není pro tebe ...prvotní ježdění na okruhu .... na to bude ten manual asi lepší .
Ale pokud to vezmu ze svého hlediska.....tak jezdím převážně město ....a automat si nemůžu vynachválit .
A když potžebuji jet sportovně tak použiji Steptronic.
paca píše:Určo má "automat" něco do sebe, ale případná oprava je dost nákladná.
To je pravda samozřejmě ale zase kdyby to člověk bral vyloženě jenom takhle..... tak by nemohl koupit nic....
Znám lidi co jezdí vyloženě jenom pianko a stejně se jim automat pokazil .... a pak ty co jezdí pořád plnej a převodovka jim řadí a funguje jak má a to né , že by měli zrovna nějaký nový auta ......Takže to si člověk stejně asi nevybere......
onje to problem a ne ze ne
1) automat je mozna pohodlnejsi ALE ne vsichni sme pohodlni a manual a spojkovy pedal je proste neco co potrebujeme ke stesti a to rikam jako nekdo kdo udela 80% kilometru v Brne
2) bavime se o autech za 100-150k, pripadne 100k navic pokud jde o hezci kousky... no a kdyz si clovek veme ze se mu vysere prevodovka v cene opravy 50k tak je to az 1/3 ceny toho co na zacatku dal za cele auto = dost silny argument proti pouzitym automatom (s cenou za opravu jsi nejsem uplne jisty, kdyztak me nekdo poopravte kdo uz jste meli pech a museli repas automatu resit???)
jedine nad cim bych asi uvazoval by byla dvouspojka, ale to bych si musel taky nejdriv skusit jestli vyhody prebiji nevyhody (pro me osobne )
btw. chvalim vyber 330i misto 328cky...sam sem se kdysi rozhodl pro 328 a doted mam brouka v hlave jestli by to stema 40 konikama nejelo lip (a jasne ze jelo ), taky lepsi brzdy a proste vrchol co neemkove E46tky prinesli. Jeste by to chtelo svody a sani aby se clovek dostal na 250k a clovek je vysmatej
Měl jsem e36,e39 2,8l a ted jsem si dovezl e46 330i touring a musím říct,že je to rozdíl a velký.Hlavně když jedeš na 5 rychl.stupen 120kmh a dáš plyn na podlahu tak to má super tah a zrychluje neskutečně.To 2,8l nedělala,ale také jela pěkně.Ale blbě se dají sehnat,hlavně touring.Němci si jich hodně cenní.Musíš si připravit více peněz než za 2,8l.Mě vyšla 2001 na 180tis,ale nelituji.Ten motor je prostě perla.
bavorak píše:Měl jsem e36,e39 2,8l a ted jsem si dovezl e46 330i touring a musím říct,že je to rozdíl a velký.Hlavně když jedeš na 5 rychl.stupen 120kmh a dáš plyn na podlahu tak to má super tah a zrychluje neskutečně.To 2,8l nedělala,ale také jela pěkně.Ale blbě se dají sehnat,hlavně touring.Němci si jich hodně cenní.Musíš si připravit více peněz než za 2,8l.Mě vyšla 2001 na 180tis,ale nelituji.Ten motor je prostě perla.
Nebyl jste se na něm náhodou někdo podívat? Popř. není to někdo z klubu ? Existuje tu někdo, kdo třeba dělá v BMW a dokáže vytáhnout servisní historii podle VIN ?