zdravim mam problem po nastartovani E38 318is me nezhasnou kontrolky ABS a ASR. Baterii to nemuze byt nedavno menena 55 Ah. U altiku jenom obcas huci loziska a ze by me nedobijelo auto to je nepravdepodobne jelikoz mam v aute vykonnou hudbu. Jediny co me napada kontakty na cidlu abs ktery by mel byt umisten v naboji kola,ale proc by k tomu svitila i kontrolka ASR? a nebo zoxidovany kontakty na relatkach v pojistkove skrince. jestli mel nekdo stejny nebo podobny problem byl bych mu vdecny za radu
pravdepodobne cidlo. ASC sviti proto, ze nemuze fungovat pokud je jedno z cidel vadne (davaji ASC signal o otackach jednotlivych kol - zda se nektere toci rychleji=prokluzuje ci nikoli). Cidla se daji promerit, ale pokud nemas multimetr a sikovne ruce, rychlejsi je sehnat nekoho s diagnostikou. Nebo alespon u vsech konektoru cidel prostriknout kontakty, pripadne jedno cidlo po druhem vytahnout z tehlice a dukladne snimaci hlavicky ocistit a vratit zpet. Zacni od PP kola. Nicmene ale prave ta demontaz z tehlice muze byt kamen urazu,pokud to nepujde lehce, radeji to nech nejdriv na diagnostiku.
Jednak to může být některým z čidel ABS v kole, nebo to může být tou "silnou hudbou" - ta Ti vybila baterku. Pokud je napětí palubní sítě menší než (asi) 10,5 Voltu, tak ABS nefunguje a to Ti ta kontrolka právě hlásí. Možná i volant Ti půjde více ztuha, protože je snížena fce posilovače řízení. Napřed dobít baterku a potom zjistit, které čidlo.
Trošku mne zblbla ta E38, no.
E36 neznám podrobně, ale pokud má servotronic, tak má elektromagnetický ventil B15 Elektrohydraulischer Wandler der Servotronic, který při rozsvícení ABS sníží posilovací účinek.
Já mám opačný problém kontrolky se me vubec nerozsvítí abs a asc.A nejde me asc a ani abs v zime vubec neslo asc a ani abs nevim kde je problem diagnostika nic neukazala.Díky za vase rady