Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
brzdy
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Necháš třmen mimo kotouč a šlapeš na pedál tak dlouho, dokud pístek nevypadne 
Pokud už je třmen odpojedný od hydrauliky brzd, jde to dobře třeba stlačeným vzduchem.
Pokud už je třmen odpojedný od hydrauliky brzd, jde to dobře třeba stlačeným vzduchem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hadičky sem dělal dneska..
jedna mě stála se slevou 300... značka ATE..
kubikula420: jj,kapalina vyteče, ale pokud nechceš aby ti vytekla všechna tak ihned po vytlačení pístku si vem klempířský kleště a opatrně zmáčkni hadičku... dál očistíš jemným skelným papírem pístek, odděláš třmen od hadičky a dej si ho do svěráku, pokud máš možnost vyfoukej vnitřek vzduchem a opatrně vložit pístek zároven s prachovkou do sebe.. ale pokud měníš destičky a de ti píst stlačit, tak bych se ne to vyprdul,protože to skládat je docela sranda.....
kubikula420: jj,kapalina vyteče, ale pokud nechceš aby ti vytekla všechna tak ihned po vytlačení pístku si vem klempířský kleště a opatrně zmáčkni hadičku... dál očistíš jemným skelným papírem pístek, odděláš třmen od hadičky a dej si ho do svěráku, pokud máš možnost vyfoukej vnitřek vzduchem a opatrně vložit pístek zároven s prachovkou do sebe.. ale pokud měníš destičky a de ti píst stlačit, tak bych se ne to vyprdul,protože to skládat je docela sranda.....
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nevim co řešíte, na všecko fungujou siky;-) já normálně vyškubal pístky kleštěma a pokud člověk někdy pístek viděl a ví, že za tu leštěnou chromovanou část brát nemá, tak není problém. jinak když děláš repasi, tak kup nový komlet sady na repasi včetně odvzdušňováků, gumítek a prachovek, zkulturni zasmolený vodící šrouby a třmeny nech opískovat, pozinkovat a pak buď chromát nebo lak. abych byl precizní, tak na pískování rozebrat třmeny jen zlehka, oddělit držák. a na zinek vyndat pístky a všechny otvory zašpuntovat, mě se osvědčil silikon. as pístky hlavně prohlídni, jestli neni ten chrom po smrti.
a brzdovky se neboj, stoji par korun a aspoň si ji vyměníš.
a brzdovky se neboj, stoji par korun a aspoň si ji vyměníš.
většinou se pístky vytahujou protože sou zatuhlý a to bych chtěl vidět jak sikama dostáváš ven..
ty by asi vypadli.. jinak s tebou souhlasím, pokud děláš repas tak určitě opískovat a dobře ošetřit, koupit new vodítka,jinak pokud je prachovka ok, tak to nemá cenu a ovzdušnováky si mislím taky, jen u nich zkontroluj jak jsou průchozí a jakou maj dosedací plochu.. 
-
azapoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: praha 4
- Klubové ID: 2541
jelikož já sem měl prachovky obě trhlí tak sem je radši vyndal ven a vyčistil sice velmi neortodoxním způsobem ale rez je pryč dostali antikorozní nástřik a pak žáru vzdornou barvy dokonce jdou rozeznat i ražby na třmenech a to jsem čuměl jak vrána , tet jen zajedu do keliny a koupím dvě sady a bude
