Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 335xi vs 330xi nebo něco jiného?
Já vím přesně, co chci, v trojce i pětce jsem seděl, takže prostornost mohu porovnat. Přemýšlím pouze o motorizaci u trojky. eMko nebo Alpina by byly super, ale pro mé ježdění po dálnicích a okrskách je přijatelnější 335xi, ale především chci čtyřkolku (jezdím hodně i v zimě), Alpina něco nabízí, eMko asi ne a pokud ano, je to momentálně v takové cenové relaci, kterou za to auto nechci vůbec dát. A myslím si, že 335xi mi bohatě stačí na bezpečné předjíždění a je to čtyřkolka. Kdyby se objevila nějaká Alpinka B3 se čtyřkolkou za rozumnou cenu, možná bych šel i do ní, na druhou stranu, tato auta lákají zbytečně moc pozornosti a o tu nestojím, proto pořád uvažuji o motorizaci 335xi, popř. 330xi nebo 330xd.
-
Marty_
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
35i je super, nikdy mi auto nevydrzelo dele nez rok, tohle uz mam pres dva roky a minimalne dalsi dva ho jeste necham, opravdu nevim za co bych menil:)
Idealni kompromis na bezne jezdeni. Muj kousek je "07, koupeno se 17tis km, aktualne ma 67tis km, z toho ca 30tis jezdi na 400HP a absolutne bezproblemove auto, necha se s nim jezdit i s rozumnou spotrebou..
Doporucuji!
Idealni kompromis na bezne jezdeni. Muj kousek je "07, koupeno se 17tis km, aktualne ma 67tis km, z toho ca 30tis jezdi na 400HP a absolutne bezproblemove auto, necha se s nim jezdit i s rozumnou spotrebou..
Doporucuji!
-
FrankDrebin
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
A jakou máš spotřebu na tom autě? Já počítám plus minus u kombi s 335xi (čtyřkolka) tak kolem 12-13 litrů kombinovaně. Díval jsem se na sprimonitor.de, ale možná že existuje na spotřeby automobilů ještě jiná dobrá stránka.
Hodně lidí mě od toho zrazuje, že mám raději jít do 330xd, míň to žere a srovnatelný výkon, tak nevím.
Hodně lidí mě od toho zrazuje, že mám raději jít do 330xd, míň to žere a srovnatelný výkon, tak nevím.
-
mike-ee
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
míň to sice žere to jo, ale úplně jiný projev, a i když to bude mít "podobnou" dynamiku tak ten motor tě nebude tolik bavit. Je ještě těžší pokud vím, a pořád to bude jenom nafta, to už bych raději tu 330ix než naftu. Pokud budeš ale jezdit za 12-13 litru(což je podle mně reálné) a s rezervou to prostě uživíš, tak bych prostě naftu neřešil. Ještě když píše o 18-20 tisících ročně... Měl by sis už uvědomit na co máš a co chceš. To že tě lidi odrazují to bude vždycky, v dnešní době má každý plnou pusu řečí a každý jezdí naftu nebo lpg, ale pokud vím že na to mám tak bych jim tak akorát ukázal jak jezdí benzín... Jasně že nebudeš jezdit za 8 litrů ale pokud ti o tohle nejde tak tu naftu už nech ležet 
-
Marty_
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Srovnatelny vykonHaryXXL píše:A jakou máš spotřebu na tom autě? Já počítám plus minus u kombi s 335xi (čtyřkolka) tak kolem 12-13 litrů kombinovaně. Díval jsem se na sprimonitor.de, ale možná že existuje na spotřeby automobilů ještě jiná dobrá stránka.
Hodně lidí mě od toho zrazuje, že mám raději jít do 330xd, míň to žere a srovnatelný výkon, tak nevím.
Spotreba ruzna, podle stylu jizdy samo, necha se jezdit za 6 (extrem) i za 20 (druhy extrem). Dalky v ramci predpisu +20kmh:) bez problemu do 9ti, dlouhodoby prumer se mi nakonec vzdy ustali na ca 12,5l (a to ji nesetrim a vetsina mesto..).
To: Martyn
Ok, a co ten motor 335xi? Vydrží ty turba? Málokdo asi u nás má takový motor, ale určitě se někdo najde. Kupoval bych ho ojetý tak kolem 130 000 km nalítáno a nechtěl bych hned dávat ranec za výměnu turba. Na zahraničních webech jsem se ještě na to nekoukal, kdyby věděl někdo nějakou stránku, kde píší o tomto motoru, byl bych rád. Dejte odkaz. Díky.
PS: Překvapuje mě, že jezdíš i za 6 litrů, to je snad míň, než udává kombinovanou spotřebu výrobce, to asi ten počítač lže!
Anebo jezdíš s vypnutou klimou a rádiem, zhasnutými světly, po rovince či z kopce...
Chtěl jsem před tím SUVa (X5 nebo ML) a počítal jsem z obdobnou spotřebou (i když v dieselu), dneska je ale benzin a nafta na stejno, takže záleží jen na ročním nájezdu kilometrů a na servisu. Mám ještě stařičké TDI a jsem s ním moc spokojený, i když to má své "hlučné" mouchy, je to držák, ale u těch "nových" common-railových motorů mám trochu strach, že se "kazí" (jak to slušně napsat) mnohem víc.
Ok, a co ten motor 335xi? Vydrží ty turba? Málokdo asi u nás má takový motor, ale určitě se někdo najde. Kupoval bych ho ojetý tak kolem 130 000 km nalítáno a nechtěl bych hned dávat ranec za výměnu turba. Na zahraničních webech jsem se ještě na to nekoukal, kdyby věděl někdo nějakou stránku, kde píší o tomto motoru, byl bych rád. Dejte odkaz. Díky.
PS: Překvapuje mě, že jezdíš i za 6 litrů, to je snad míň, než udává kombinovanou spotřebu výrobce, to asi ten počítač lže!
Chtěl jsem před tím SUVa (X5 nebo ML) a počítal jsem z obdobnou spotřebou (i když v dieselu), dneska je ale benzin a nafta na stejno, takže záleží jen na ročním nájezdu kilometrů a na servisu. Mám ještě stařičké TDI a jsem s ním moc spokojený, i když to má své "hlučné" mouchy, je to držák, ale u těch "nových" common-railových motorů mám trochu strach, že se "kazí" (jak to slušně napsat) mnohem víc.
-
mike-ee
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
Důvod byl jednoduchý. Nefinancoval sem si to auto sám (možná to pro někoho je ostuda, já se za to nestydím a ani se nechlubím tím, že to auto je moje) a tohle byla jedna z podmínek, navíc za první rok sem natočil 35 tisíc km. Další důvod byl, že sem vybíral z kolekce premium selection, i když už byla na cestě málem jedna skladovka úplně nová ale zjistilo se, že nevyhovuje barva kůže a když se objednávka zrušila tak jsme přikyvli i tomu, že to bylo zbytečně drahé no a v ČR jako Premium Selection nebo skladovka je benzínu pra málo.
Osobně mi ta nafta nevadí a pokud se dokáže využít tak proč ne, ale od dob co sem jel v 120i 330i 335i a pár dalších benzínových modelech jako řidič, tak sem pochopil kdy je BMW opravdu BMW... Dělají skvělé naftové agregáty a dokážu se s ním i zabavit na cestě, ale benzín i v základním dvoulitru bude vždycky lepší i když ne silnější. Nelituji toho že jezdím v naftě, ale pokud se mně někdo zeptá co si má koupit za auto, že najezdí málo nebo si chce sem tam v dobrém autě i sjet a užít si jízdu, vždycky ho budu tlačit do benzínu. Těžko se mi oponuje oproti silnějším a "ekonomičtějším" dieslum, ale málo kdo si umí představit, že auto s turbem se musí chladit, že nafta v zimě se zahřívá déle a další nevýhody nafty pro běžné ježdění a pak remcají. Nafťáky jsou v pohodě, ale opravdové BMW jezdi jenom na benzín.
Já už mám jasno, pokud budu kupovat nějaké auto v budoucnu či třeba jen víkendovku, budu chtít benzín. Rád bych zkusil i atmosféru R6 od BMW ale vím, že 35i je skvělý motor a nevím jestli by mně atmosféra ukecala. Proto se ti snažím naftu vymluvit, protože i když budeš maximálně spokojený a ještě něco ušetříš tak se připravíš o aktuálně jedny z nejlepších benzínových motorů a později bys mohl litovat, navíc když počítáš s vyšší spotřebou a není problém pro tebe těch 12-13 litrů živit. Nafta je podle mně fenomén dnešní doby protože síla a nízká spotřeba a tím se nechá strašně lidi zvyklat, proto jezdí taková kvanta pasatů oktávek a vesměs všeho v naftě. ..
Osobně mi ta nafta nevadí a pokud se dokáže využít tak proč ne, ale od dob co sem jel v 120i 330i 335i a pár dalších benzínových modelech jako řidič, tak sem pochopil kdy je BMW opravdu BMW... Dělají skvělé naftové agregáty a dokážu se s ním i zabavit na cestě, ale benzín i v základním dvoulitru bude vždycky lepší i když ne silnější. Nelituji toho že jezdím v naftě, ale pokud se mně někdo zeptá co si má koupit za auto, že najezdí málo nebo si chce sem tam v dobrém autě i sjet a užít si jízdu, vždycky ho budu tlačit do benzínu. Těžko se mi oponuje oproti silnějším a "ekonomičtějším" dieslum, ale málo kdo si umí představit, že auto s turbem se musí chladit, že nafta v zimě se zahřívá déle a další nevýhody nafty pro běžné ježdění a pak remcají. Nafťáky jsou v pohodě, ale opravdové BMW jezdi jenom na benzín.
Já už mám jasno, pokud budu kupovat nějaké auto v budoucnu či třeba jen víkendovku, budu chtít benzín. Rád bych zkusil i atmosféru R6 od BMW ale vím, že 35i je skvělý motor a nevím jestli by mně atmosféra ukecala. Proto se ti snažím naftu vymluvit, protože i když budeš maximálně spokojený a ještě něco ušetříš tak se připravíš o aktuálně jedny z nejlepších benzínových motorů a později bys mohl litovat, navíc když počítáš s vyšší spotřebou a není problém pro tebe těch 12-13 litrů živit. Nafta je podle mně fenomén dnešní doby protože síla a nízká spotřeba a tím se nechá strašně lidi zvyklat, proto jezdí taková kvanta pasatů oktávek a vesměs všeho v naftě. ..
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Pane v dnešní době je manuál dle mého názoru přežitek. Moderní automat má vše co si přeješ, pohodlí (zvláště ve městě a zácpách) a díky možnosti ho přepnout do sekvenčního řazení se dá i celkem sportovně zablbnout. S 330xi to bude ideální volba, do manuálu bych už zpátky nikdy nešel.Automat je určitě pohodlnější na delší cesty a do toho města, manuál se více hodí ke sportovnosti vozidla. Poslední dobou jsem "línej řadit", zvlášť když jedu utahaný z práce, tak uvidíme.
To: mike-ee & Lukke
Díky za pěkné odpovědi.
Ještě bych měl takové technické dotazy. Jak je to třeba s výměnou destiček, kotoučů, oleje, různých filtrů apod. u 335xi? Jsou tam nějaké velké rozdíly oproti 330xi? Jsou tam speciální destičky, jiné kotouče? Jedná se mi o náhradní díly, jestli se dají v pohodě na to sehnat, a to jak originální, tak neoriginální, příp. nějaký e-shop.
Ptám se proto, že to určitě nechci servisovat v autorizovaném servisu BMW, pokud nebudu muset.
Díky za pěkné odpovědi.
Ještě bych měl takové technické dotazy. Jak je to třeba s výměnou destiček, kotoučů, oleje, různých filtrů apod. u 335xi? Jsou tam nějaké velké rozdíly oproti 330xi? Jsou tam speciální destičky, jiné kotouče? Jedná se mi o náhradní díly, jestli se dají v pohodě na to sehnat, a to jak originální, tak neoriginální, příp. nějaký e-shop.
Ptám se proto, že to určitě nechci servisovat v autorizovaném servisu BMW, pokud nebudu muset.
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
HaryXXL: Mrkni se na online ETK, viz http://www.realoem.com/bmw/select.do a porovnej si díly. Osobně bych řekl, že tam rozdíl žádný nebude, pokud ano, tak to bude v řádu pár stovek. Díly bych dával samozřejmě originální (kotouče, destičky, atd). Na 330i stojí desky předky asi 2400, zadky 2200. Originální servis není vůbec nutný (kromě náročné diagnostiky), takže pokud se někdo zaměřuje na BMW a je šikovnej, je to zaručeně lepší volba, než autorizovaný servis.
Osobně bych šel do 330i, výkon 190/200kW je dle mého dostačující s ohledem na to, že tam není žádné turbo, čili odpadnou případné problémy. Xko (které zbytečně zvyšuje spotřebu a snižuje dynamiku) osobně vůbec nepotřebuji, ale je to samozřejmě tvá volba, pokud jezdíš celou zimu do hor.
Já řešil nové auto před měsícem (po vyhořelé 330d E46 II), a volba padla tentokrát na benzín právě kvůli abscenci turba, vstřiků a filtru pevných částic. Pokud ti nevadí spotřeba o 3 litry vyšší (11 oproti 8 ), tak je volba dle mého názoru jasná.
Osobně bych šel do 330i, výkon 190/200kW je dle mého dostačující s ohledem na to, že tam není žádné turbo, čili odpadnou případné problémy. Xko (které zbytečně zvyšuje spotřebu a snižuje dynamiku) osobně vůbec nepotřebuji, ale je to samozřejmě tvá volba, pokud jezdíš celou zimu do hor.
Já řešil nové auto před měsícem (po vyhořelé 330d E46 II), a volba padla tentokrát na benzín právě kvůli abscenci turba, vstřiků a filtru pevných částic. Pokud ti nevadí spotřeba o 3 litry vyšší (11 oproti 8 ), tak je volba dle mého názoru jasná.
To: Lukke
Poslední, co mi ještě zbývá vyřešit, je volba převodovky - manuál nebo automat. Bojím se, že na takový výkon bude u manuálu brzy odcházet spojka a budu ji muset častěji měnit než u automatu. Automat na mé návraty z práce, kdy jsem unavený, bude zase pohodovější a příjemnější, nebudu muset řadit. Mám to tak 50:50, automat jsem ještě nikdy neřídil.
A pak by mě jen tak pro zajímavost zajímalo, jestli zrychlení a celkově jízda bude rychlejší s manuálem nebo automatem, BMW má vždycky dva časy u 0-100 km/h a já nikdy nevím, který platí pro manuál a který pro automat, protože hvězdička v nápovědě není.
PS: Čtyřkolka je jasná kvůli té zimě, z té neslevím.
Poslední, co mi ještě zbývá vyřešit, je volba převodovky - manuál nebo automat. Bojím se, že na takový výkon bude u manuálu brzy odcházet spojka a budu ji muset častěji měnit než u automatu. Automat na mé návraty z práce, kdy jsem unavený, bude zase pohodovější a příjemnější, nebudu muset řadit. Mám to tak 50:50, automat jsem ještě nikdy neřídil.
A pak by mě jen tak pro zajímavost zajímalo, jestli zrychlení a celkově jízda bude rychlejší s manuálem nebo automatem, BMW má vždycky dva časy u 0-100 km/h a já nikdy nevím, který platí pro manuál a který pro automat, protože hvězdička v nápovědě není.
PS: Čtyřkolka je jasná kvůli té zimě, z té neslevím.
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Jak jsem už napsal, do manuálu bych už nikdy zpátky nešel, je to v dnešní době přežitek (zvláště na západě, o USA nemluvě). O spojku s manuálem se vůbec neboj, ta trpí hlavně díky krouťáku a ten benzín jako diesel nemá. Co se týče zrychlení, tak to nepoznáš... papírově je to nějaká desetinka ve prospěch manuálu, ale automat zase zařadí rychleji, takže při normální jízdě se to vyrovná. To ti spíš bude brzdit ta čtyřkolka (dle mého názoru zbytečnost). Když budeš chtít dračit, přepneš si sekvenci a máš obojí co jsi chtěl (ikdyž bez spojky).
Ještě by mě zajímalo, trošku mimo toto téma, jak je to s prostorností na nohy u sedanu vs. kombi. V sedanu jsem jel i seděl, ale v kombi ne, takže si chci udělat nějakou představu.
Otázky tedy zní:
Je trošku víc místa vzadu u kombi nebo je to stejné jako u sedanu?
A pak jsem se někde dozvěděl, že x-drive "změkčuje" podvozek a nelze na něj dát M-podvozek, M-paket obecně ano, ale podvozek ne, a údajně to je díky tomu komfortnější. Je to pravda?
A ty runflaty se dají určitě také vyměnit, i když mi tu někdo psal, že prošly také určitým vývojem a nejsou tak tvrdé jako ty první verze runflatů, i když klasický disk bude asi pohodlnější.
Budu rád za každé potvrzení či vyvrácení.
Otázky tedy zní:
Je trošku víc místa vzadu u kombi nebo je to stejné jako u sedanu?
A pak jsem se někde dozvěděl, že x-drive "změkčuje" podvozek a nelze na něj dát M-podvozek, M-paket obecně ano, ale podvozek ne, a údajně to je díky tomu komfortnější. Je to pravda?
A ty runflaty se dají určitě také vyměnit, i když mi tu někdo psal, že prošly také určitým vývojem a nejsou tak tvrdé jako ty první verze runflatů, i když klasický disk bude asi pohodlnější.
Budu rád za každé potvrzení či vyvrácení.
-
FrankDrebin
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
Vzhledem ke stejnymu rozvoru a stejnym vnitrnim rozmerum je mista stejne v sedanu i touringu - v tom je o cca 1 cm vic mista nad hlavou..
"Klasicky disk bude asi pohodlnejsi" - rafek je pro runflaty i normal pneumatiky samozrejme stejny..
Mam moznost srovnani u runflatu ruznych generaci - rozdil v pohodli (spise nepohodli) je neznatelny.. Mnohem lepsi jsou NErunflat pneumatiky - jsou mnohem pohodlnejsi a taky levnejsi. Staci si kupit lepici sadu, ktera stoji par supu.. Ale chapu pohnutky lidi, kteri si runflaty koupi kvuli tomu, ze se nemusi morit s vymenou nebo lepenim pichle pneumatiky a nizsi komfort jim nevadi..
"Klasicky disk bude asi pohodlnejsi" - rafek je pro runflaty i normal pneumatiky samozrejme stejny..
Mam moznost srovnani u runflatu ruznych generaci - rozdil v pohodli (spise nepohodli) je neznatelny.. Mnohem lepsi jsou NErunflat pneumatiky - jsou mnohem pohodlnejsi a taky levnejsi. Staci si kupit lepici sadu, ktera stoji par supu.. Ale chapu pohnutky lidi, kteri si runflaty koupi kvuli tomu, ze se nemusi morit s vymenou nebo lepenim pichle pneumatiky a nizsi komfort jim nevadi..
-
mike-ee
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
Osobně sem asi dozadu v kombi nelezl, ale z teoretického hlediska při pohledu na rozměry (rozvor totožný, celková délka je u kombi ještě o 4 mm kratší
) usuzuji že se nikam nic neposouvalo.
xdrive nezměkčuje podvozek. Pouze má základní provedení. Přesně jak jsi psal nelze tam nasadit snížený M-paketový podvozek ale ten je příplatkový, i když dneska drtivá většina trojek jezdí s tím. Vím, že jeden zdejší uživatel fóra a známý vlastně z jiného motoristického webu přesedl z 320si E90 kde měl m-paket ještě kombinovaný se zadní nápravou z 6ti válců do právě 330xd Coupé tedy E92 a řeší tu měkkost podvozku... Z komfortního hlediska ale je to příjemnější.
RunFlat je pouze technologie pneumatik. Disky jsou klasické a dá se na ně nasadit jakákoliv guma o předepsaných rozměrech a jestli zakoupíš gumy s technologií runflat nebo bez a do kufru hodíš lepící sadu či dojezdovku, to už je tvoje volba. Osobně mi runflat nevadí a využívám tuto technologii a i když je jízda o něco tvrdší a občas podle mně právě díky těmto pneu může zadní náprava odskakovat, (znatelnější je to u otce na X6 s 315 gumama a příčných nerovnostech) tak vědomí že mně sebevětší hřebík, vrut či magor s nožem neohrozí, mi za to prostě stojí...
xdrive nezměkčuje podvozek. Pouze má základní provedení. Přesně jak jsi psal nelze tam nasadit snížený M-paketový podvozek ale ten je příplatkový, i když dneska drtivá většina trojek jezdí s tím. Vím, že jeden zdejší uživatel fóra a známý vlastně z jiného motoristického webu přesedl z 320si E90 kde měl m-paket ještě kombinovaný se zadní nápravou z 6ti válců do právě 330xd Coupé tedy E92 a řeší tu měkkost podvozku... Z komfortního hlediska ale je to příjemnější.
RunFlat je pouze technologie pneumatik. Disky jsou klasické a dá se na ně nasadit jakákoliv guma o předepsaných rozměrech a jestli zakoupíš gumy s technologií runflat nebo bez a do kufru hodíš lepící sadu či dojezdovku, to už je tvoje volba. Osobně mi runflat nevadí a využívám tuto technologii a i když je jízda o něco tvrdší a občas podle mně právě díky těmto pneu může zadní náprava odskakovat, (znatelnější je to u otce na X6 s 315 gumama a příčných nerovnostech) tak vědomí že mně sebevětší hřebík, vrut či magor s nožem neohrozí, mi za to prostě stojí...
Super, dík. Takže verze kombi (Touring) mi to přinese trošku více prostoru a lepší vstup do kufru a zadní stěrač na okno, což je super.
Místo vzadu na nohy moc neřeším, ale samozřejmě že nějaký centimetr na nohy navíc by se hodil, proto se ptám. Trojka je dost malé auto uvnitř.
Nechápu, proč na sedany ve standardu nedávají dozadu stěrač, určitě by to nebyl zas tak velký technický problém.
V zimě totiž rozmražování trvá hooodně dlouho, a když hustě sněží, dozadu moc nevidíš. To není bezpečné.
Když by ty runflaty byly pro mě dost nepohodlné, tak je vyměním za klasické gumy.
Ještě otázka:
S tou soupravou na opravu gumy - dá se s tím vůbec reálně něco opravit?
Místo vzadu na nohy moc neřeším, ale samozřejmě že nějaký centimetr na nohy navíc by se hodil, proto se ptám. Trojka je dost malé auto uvnitř.
Nechápu, proč na sedany ve standardu nedávají dozadu stěrač, určitě by to nebyl zas tak velký technický problém.
Když by ty runflaty byly pro mě dost nepohodlné, tak je vyměním za klasické gumy.
Ještě otázka:
S tou soupravou na opravu gumy - dá se s tím vůbec reálně něco opravit?
-
mike-ee
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
nevidím důvod používat stěrač :-/ Jezdil sem s tím 2 zimy a zadní sklo bylo určitě rozmrazené dřív než přední právě díky výhřevu a pokud sem sníh neodmetl tak se po roztopené vrstvě svezl ze skla. Za deště při běžných rychlostech se voda odvádí větrem takže jediný okamžik, kdy nevidím je husté sněžení či déšť při nízkých rychlostech nebo křižovatky. A i přesto mi zbývají další 2 zrcátka, takže mně teda na sedanu ani trošku stěrač nechybí a od cesty se sklo nijak nešpiní právě jako u kombi, kde je v úplně jiné poloze...
Ta sada je použitelná na nějaké menší dírky ale není to pak na věčné ježdění, ideální je tak dojet do pneuservisu nechat dírku profesionálně zalepit, protože člověk nikdy neví co bude následovat a jak dlouho to vydrží.
Ta sada je použitelná na nějaké menší dírky ale není to pak na věčné ježdění, ideální je tak dojet do pneuservisu nechat dírku profesionálně zalepit, protože člověk nikdy neví co bude následovat a jak dlouho to vydrží.
-
FrankDrebin
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
