Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
cuká, střílí, netáhne/// vyřešeno:)
zase trable s tou mojí mrdkou. ať už to houpání volnoběhu způsobovalo cokoliv, tak už je to rozbitý uplně. nejdřív začne ekonoměr ukazovat vyšší spotřebu (cca dvojnásob), pak to přestane táhnout, začne to skákat jak koza, střílí do vejfuku, nejde do otáček, prostě jakoby docházel benzín nebo jako by bylo něco ucpaný (třeba katalyzátor, ale na poklep zvoní... tzn buď je v pohodě, nebo tam vůbec neni). odpojování čehokoliv nepomáhá. když to chcípnu klíčkem a hnedka zase nastartuju, tak to zase chvíli jede normálně.
koukal jsem na svíčky, ty jsou čistý, když to blblo naposled (ani zdaleka takhle) tak byla vypadlá hadice od volnoběžňáku, to jsem zkontroloval a neni, ani jinde žádná díra v sání.
asi už to fakt skopnu ze skály, už toho mám plný zuby.
vaše tipy?
P.S.: někdo s diagnostikou z prahy?
P.P.S.: auto je BMW E36 320i bezvanos, rok 1991
koukal jsem na svíčky, ty jsou čistý, když to blblo naposled (ani zdaleka takhle) tak byla vypadlá hadice od volnoběžňáku, to jsem zkontroloval a neni, ani jinde žádná díra v sání.
asi už to fakt skopnu ze skály, už toho mám plný zuby.
vaše tipy?
P.S.: někdo s diagnostikou z prahy?
P.P.S.: auto je BMW E36 320i bezvanos, rok 1991
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Kat na poklep zvoní?...No nic,ale každopádně to co popisuješ,je nejspíš ucpaný kat.Auto jde blbě,nebo nejde do otáček,dusí se a hlavně cuká..atp.Už jsem viděl několik aut s tímhle problémem,včetně mého (v určitých otáčkách kat rezonoval-vysypaná přední část,která ucpala kanálky v zadní části) a vždy pomohlo vykuchat kat...A spotřeba +/- stejná,auto jede hezky,jen je hlučnější,ale po pár km jsem si zvykl.Pokud máš možnost,bylo by lepší nahradit rourou.Já nechal obal a mám pocit,že se tam plyny nějak víří (jako že určitě) a tím pádem hůř letí ven....Jsem si jistý,že s rourou by to jelo ještě líp,ale nemám čas 
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
zvoní jakože v něm nic nechrastí. podle zvuku ( http://www.youtube.com/watch?v=uwyThVlPm2A ) si myslim, že je prázdnej, ačkoli se předešlej majitel dušoval že je 100% v cajku. jinak na videu je vidět, že to trošku postřelovalo i když to fungovalo. (kouř neřešte, 5°C a déšť, normálně nehulí)BMWIIIPower píše:Kat na poklep zvoní?...No nic,ale každopádně to co popisuješ,je nejspíš ucpaný kat.Auto jde blbě,nebo nejde do otáček,dusí se a hlavně cuká..atp.Už jsem viděl několik aut s tímhle problémem,včetně mého (v určitých otáčkách kat rezonoval-vysypaná přední část,která ucpala kanálky v zadní části) a vždy pomohlo vykuchat kat...A spotřeba +/- stejná,auto jede hezky,jen je hlučnější,ale po pár km jsem si zvykl.Pokud máš možnost,bylo by lepší nahradit rourou.Já nechal obal a mám pocit,že se tam plyny nějak víří (jako že určitě) a tím pádem hůř letí ven....Jsem si jistý,že s rourou by to jelo ještě líp,ale nemám čas
btw, existuje nějaká možnost, jak ten kat potvrdit/vyloučit, aniž bych do něj musel řezat? mám celej vejfuk v jednom kuse (střední díl s katem a zadní s tlumičem je svařenej) a jsou zarezlý šrouby na zadní přírubě... to jako fest, když za ně vezmu trhákem tak pudou... a svody se mi dolu dávat nechce, abych dělal nový štefty
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
No nevím,jak u M50 ale u M52 rozpojit střed a zadek a něčím dlouhým zašťourat od středu do katu,pokud chceš zjistit,jestli není prázdný..středový tlumič je průchozí.fizzer píše:zvoní jakože v něm nic nechrastí. podle zvuku ( http://www.youtube.com/watch?v=uwyThVlPm2A ) si myslim, že je prázdnej, ačkoli se předešlej majitel dušoval že je 100% v cajku. jinak na videu je vidět, že to trošku postřelovalo i když to fungovalo. (kouř neřešte, 5°C a déšť, normálně nehulí)BMWIIIPower píše:Kat na poklep zvoní?...No nic,ale každopádně to co popisuješ,je nejspíš ucpaný kat.Auto jde blbě,nebo nejde do otáček,dusí se a hlavně cuká..atp.Už jsem viděl několik aut s tímhle problémem,včetně mého (v určitých otáčkách kat rezonoval-vysypaná přední část,která ucpala kanálky v zadní části) a vždy pomohlo vykuchat kat...A spotřeba +/- stejná,auto jede hezky,jen je hlučnější,ale po pár km jsem si zvykl.Pokud máš možnost,bylo by lepší nahradit rourou.Já nechal obal a mám pocit,že se tam plyny nějak víří (jako že určitě) a tím pádem hůř letí ven....Jsem si jistý,že s rourou by to jelo ještě líp,ale nemám čas
btw, existuje nějaká možnost, jak ten kat potvrdit/vyloučit, aniž bych do něj musel řezat? mám celej vejfuk v jednom kuse (střední díl s katem a zadní s tlumičem je svařenej) a jsou zarezlý šrouby na zadní přírubě... to jako fest, když za ně vezmu trhákem tak pudou... a svody se mi dolu dávat nechce, abych dělal nový štefty
-
Pglock
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 25.02.2011 01:00
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
BMWIIIPower píše:Ale jo,při ucpaným katu auto i špatně spaluje,neb se válce špatně vyplachují...Nebo když nejde do otáček a ty chceš,tak šlapeš víc na plyn a tím válce zahlcuješ...No a nespálený benzín se spaluje ve vejfuku,což má za následek střílení...Pglock píše:To by mu to ale nestřílelo ne?
To mě nenapadlo, dík
Byls s tím na diagnostice? Jinak já taky uvažuju o tom že kopnu kat do hajzlu, páč mě to studený smrdí a škube jak cip
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Nebyl,podle mě vyhozený peníze a nikdy ti neřekne,co konkrétně je v prdeli.Pglock píše:BMWIIIPower píše:Ale jo,při ucpaným katu auto i špatně spaluje,neb se válce špatně vyplachují...Nebo když nejde do otáček a ty chceš,tak šlapeš víc na plyn a tím válce zahlcuješ...No a nespálený benzín se spaluje ve vejfuku,což má za následek střílení...Pglock píše:To by mu to ale nestřílelo ne?
To mě nenapadlo, dík![]()
Byls s tím na diagnostice? Jinak já taky uvažuju o tom že kopnu kat do hajzlu, páč mě to studený smrdí a škube jak cip
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
uklidnim te, jsi na tom stejne jako ja.Mam tedka na doporuceni pujcenou jednotku,na kterou to po vymene slapalo jako nikdy,ale pak asi po 2 hodinach stani se problem zase objevil.Druhej den jsem auto nadlabnul na tu pujcenou a zase to jelo jak ma.Me teda diagnostika nahlasila jeste cidlo kliky,ale tomu jsme nako nedavali vahu,kdyz jsme podezrivali spatnou jednotoku.Je divny, ze jednou to jede jak ma a pak se to silene dusi a chlasta.Dam kdyz tak escho jak jsem pochodil na diagnostice 
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Pravda určitě,ale bavíme se tady o katu a nemyslím,že ti to napíše,že máš ucpaný katPglock píše:Nevim jestli sou to vyhozený prachy... někdy to může asi najít něco co bys nečekal
-
Pglock
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 25.02.2011 01:00
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Jo jasný, já sem myslel všeobecněBMWIIIPower píše:Pravda určitě,ale bavíme se tady o katu a nemyslím,že ti to napíše,že máš ucpaný katPglock píše:Nevim jestli sou to vyhozený prachy... někdy to může asi najít něco co bys nečekal![]()
Sám s diag. zkušenosti nemám a ani tomu nijak nerozumím,ale jsem si jistý,že u našich starých aut nedokáže ŘJ přesně říct,co je v prdeli.Řekne to obecně...jako že spalování třeba,no a jsme tam,kde jsme byli a tím pádem vyhozený peníze...
Me zase kazdej radi cidlo vacky...Spotreba je pak nekde kolem 13-14L a nejede to, a kdyz je to v pohode tak kolem 11-12L...a jede to v pohode...Taky prvni asi 2 minuty po nastartovani volnobeh tak 300ot ale stabilne nehoupe nic...A je jen nizkej, nikdy neni vysokej. Nevim jestli to muze mit neco spolecnyho s tim ze kdyz jsem auto koupil, tak byla spatna spojka vezl jsem auto do servisu na vymenu a vsiml jsem si ze mam volnobeh nekde kolem 1500 otacek a kdyz mi udelali spojku tak uz byl nizkej...
-
Pglock
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 25.02.2011 01:00
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
Zkus mrknout na vodtrhy....Vesa88 píše:Presne to co tu popisujes mam i ja se svou e39 528i M52, za studena mam nizkej volnobeh, auto strili do vyfuku, obcas jede normalne a zere normalne obcas jede na ho*no a zere jako prase...Kdyz jsem vymenil svicky tak to chvili jezdilo super, uz je to zase stejny...
Co mi ale nejde do hlavy je, že když ten motor chcípnu a hned zase nastartuju, tak funguje tak jak má... aspoň na pár minut. Řekl bych, že to bude důležitej fakt... Čím to ale může bejt?
a jinak mě ještě napadá, bezprostředně před tím jsem měl dole škrtící klapku, viz téma: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=#1004632, trocha oleje tam byla, ale rozhodně né taková louže. každopádně složil jsem to přesně jak to bylo, s ničím jsem nepraštil, nic nepřekroutil apod... a hadr jsem tam nikde nezapomněl a ještě jsem to večer (poté co to začlo) znova rozebral a zkontroloval, nikde žádnej fuk ani nic nezapojenýho.
a svíčky jsou čistý, středovej izolátor je matně bílej (chudá směs, nebo je to jen tím že jsou tam ty svíčky teprv měsíc?)
a jinak mě ještě napadá, bezprostředně před tím jsem měl dole škrtící klapku, viz téma: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=#1004632, trocha oleje tam byla, ale rozhodně né taková louže. každopádně složil jsem to přesně jak to bylo, s ničím jsem nepraštil, nic nepřekroutil apod... a hadr jsem tam nikde nezapomněl a ještě jsem to večer (poté co to začlo) znova rozebral a zkontroloval, nikde žádnej fuk ani nic nezapojenýho.
a svíčky jsou čistý, středovej izolátor je matně bílej (chudá směs, nebo je to jen tím že jsou tam ty svíčky teprv měsíc?)
