Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tekoucí vstřik ( řídící? )+ za studena "netáhne"
Zdravím, zjistil jsem, že mi teče u E 36 325 TD ten vstřik s káblíkem, pokud se nemýlím je to něco jako vstřik řídící?? Zdá se mi, že to teče kolem toho kablíku a dnes se mi za jízdy rozsvítila kontrolka vstřiků a auto přestalo táhnout (asi jelo v nouzáku?) asi po kilometru zhasla a všechno šlo najednou vpořádku(zastavil jsem a zjistil že ustřikuje ten zaslepený přepad u zadního vstřiku, tak jsem to opravil). Chci se zeptat jesli rozsvícení kontrolky může zapříčinit tenhle prosakující vstřik nebo to bylo tím přepadem, vstřik neteče moc spíš prosakuje, ale přece to tam stéká dolů a lehce kouří jak je to na teplém motoru. Čeká mě cesta +- 400 km a auto nutně potřebuji, tak se chci zeptat jestli se stím dá jezdit případně co hrozí, díky
Je to řídící vstřik a nesmí prosakovat. Hned bych to začal řešit, vyndat, hodit někam do servisu, zrepasovat. Samozřejmě ty ostatní vstřiky bych taky vyndal a dal je minimálně otlakovat, rozebrat, vyčistit ultrazvukem.
Jinak přepady dát nové, hadička se dá koupit v každé mototechně, jen ta poslední záslepka ne, pro tu jsem bežel do BMW.
Když jsem kupil já svoje 325 TDS, vstřiky byly suché, ale i tak sem je vyndal, nechal udělat, jak jsem psal a chod motoru se na poslech zlepšil.
Jen vyndat ty vstřiky chce spešl 27 nástavec.
Jo a v tvém případě bych s tím 400km určitě nejel, do opravy už nikam nejel!
Jinak přepady dát nové, hadička se dá koupit v každé mototechně, jen ta poslední záslepka ne, pro tu jsem bežel do BMW.
Když jsem kupil já svoje 325 TDS, vstřiky byly suché, ale i tak sem je vyndal, nechal udělat, jak jsem psal a chod motoru se na poslech zlepšil.
Jen vyndat ty vstřiky chce spešl 27 nástavec.
Jo a v tvém případě bych s tím 400km určitě nejel, do opravy už nikam nejel!
Dle míry zaprasení a kusu nákýho molitanu(asi od původního majitele) nebo co, to už teče ňáký ten pátek, dřív sem z toho vinil přepady ale ty už sem vyměnil za nový. Doporučuješ mi vůbec stím nejezdit- důvod(co se tma může pos.)? Jinak kolik stojí repas/nový díl?(koukal sem na kelly ale vstřikovací tryska stojí něco a pak je tam něco jako celej držák, a v tomhle se nák ztrácím) Ohledně toho spešl klíče, už sem na to taky koukal, že to asi není jen tak
nic nehledej prostě ten vstřik vyměn za jiný,tento se nedá opravit!
Pokud jak říkáš teče okolo toho kabelu.
Odrovnáš motor!
ECU neví jak a kolik má dávkovat-vzníkají detonace a motoru to vůbec neprospívá... nebo jed na vrakáč a at ti tam prodají ten vstřik kterej potřebuješ, ale radši i když stojí hodně bych koupil novej a máš vystaráno!

Pokud jak říkáš teče okolo toho kabelu.
Odrovnáš motor!
ECU neví jak a kolik má dávkovat-vzníkají detonace a motoru to vůbec neprospívá... nebo jed na vrakáč a at ti tam prodají ten vstřik kterej potřebuješ, ale radši i když stojí hodně bych koupil novej a máš vystaráno!
Souhlasím s Patym. Pokud chceš s autem ještě něco najezdit, dej ty vstřiky do servisu, jak sem psal výše. Když ten řídící vstřik nepůjde opravit, čeká tě koupě, starší kus bych taky nekupoval, může to bejt to samý co máš.
Jinak držák trysky - to je komplet tryska, koupíš a namontuješ, ale vyjde to dost draho, páč ta řídící stojí např. v kelly 6758kc - ta levnější.
Vstřikovací tryska - to je v tom držáku, ,,střeva" trysky, proto taky stojí cca 800kč.
A ten nápad s tim zalitím, aby to neprosakovalo, to jsem raději přehlíd!!!
Jinak držák trysky - to je komplet tryska, koupíš a namontuješ, ale vyjde to dost draho, páč ta řídící stojí např. v kelly 6758kc - ta levnější.
Vstřikovací tryska - to je v tom držáku, ,,střeva" trysky, proto taky stojí cca 800kč.
A ten nápad s tim zalitím, aby to neprosakovalo, to jsem raději přehlíd!!!
Taky mi teče a ničím to neutěsníš-bud koupit novej nebo z vrakárny starší a dát novou špičku..Jezdím s tím cca půl roku protože novej vyjde na 5 700kč-je to docela palba
Kdyžtak dej vědět jak jsi to vyřešil-moc na výběr ale není
A jinak na výměnu toho Řídícího vstřiku potřebuješ dobrej klíč abys nezničil ten kabel-já si ho udělal z nástrčkovýho,kterej sem vybrousil na kabel a super-sice samo domo ale funguje to 
Mám pocit že Řídící vstřik určuje množství vstř.nafty nebo tak nějak-nebo ho kontroluje a dává signál do ŘJ -tak nějak to je..Když teče tak je určitě problém že se ztrácí tlak a špatně to vyhodnocuje-myslím..Většinou jsou i horší starty-když ten vstřik teče..Nicméně mě taky teče,kontrolka se mi taky občas rozsvítí a v ten momemt mi nejde přidat plyn,musím ho pustit a když znovu přidám tak kontrolka zhasne a plyn reaguje normálně-myslím ale že to je závada v el.hlavě čerpadla.Ta kontrolka je na kompl.vstř.soustavu,tudíž i na ten vsřik-když ho odpojíš bude Ti svítit pořád..Nejsem si jistej ale myslím že když teče ten Řídící tak tam může bejt špatnej tlak a tím že má diagnost.tak může signalizovat závadu přes tu kontrolku..shade741 píše:Chlapi já jen nechápu, proč by měl dávat blbé hodnoty, když jen prosakuje, to by to auto netáhlo a celkově se chovalo divně, nic takového nepozoruji. Nehledě na to, že kdyby nefungoval tak by měla svítit kontrolka co jsem se dočetl. Prosím tedy o vysvětlení souvislosti blbých hodnot s prosakováním.
Tak jsem hledal a hledal a asi třikrát jsem se dočetl, že prosakující řídící vstřik by musel utíkat tolik, aby přestal pracovat i senzor který dává signál o tom, že se vstřikuje palivo(přeložil sem si to jako senzor zvednutí jehly ve vstřikovači), jednotka použije ten signál k časování vstřiků, pokud senzor nepracuje mělo by svítit varovně světlo. Tudíž uník by musel být natolik velký, aby nesepnul čidlo jehly. Zde je náčrt vstřikovače http://img836.imageshack.us/i/vstrikovac.png/
Mě se rozsvítila jen jednou, jinak vše funguje vpořádku(starty, jízda atd), selský rozum mi říká, že pokud zastavím únik, tak to prostě musí fungovat normálně dál ne?- Proto spekuluji o zalití onoho úniku
a kdyby blblo čidlo tak by to mělo náký projevy a žádné nevidím
Mě se rozsvítila jen jednou, jinak vše funguje vpořádku(starty, jízda atd), selský rozum mi říká, že pokud zastavím únik, tak to prostě musí fungovat normálně dál ne?- Proto spekuluji o zalití onoho úniku
Když seš takovej frajer a hraješ si s myšlenkou ten únik zamezit, tak to zkus a za cca měsíc sem napiš jak jsi to opravil a čím jsi to opravil!
A hlavně jestli už to neprosakuje!
Svoje jsem Ti napsal přeber si to jak chceš!
Ale narovinu ti říkám rosvítila se ti kontrolka jednou rosvítí se ti i potom pokud chybu neodstraníš.
Tyto opravy fakt miluju a ještě líp lidi kteří je dělají!
Když si to necháš profi spravit nic nenamítám,(rozdělat vyměnit těsnění nebo buh ví co..) ale jestli chceš nějakým třeba lepidlem nebo jiným přípravkem zamezit, tak na to rychle zapomen... to se ti nepodaří a když tak ti to tam dlouho nevydrží. "Takovejch pokusů už bylo"...
Tot muj názor, popřípadě i rada. jinak přeji štastné kilometry

A hlavně jestli už to neprosakuje!
Svoje jsem Ti napsal přeber si to jak chceš!
Ale narovinu ti říkám rosvítila se ti kontrolka jednou rosvítí se ti i potom pokud chybu neodstraníš.
Tyto opravy fakt miluju a ještě líp lidi kteří je dělají!
Když si to necháš profi spravit nic nenamítám,(rozdělat vyměnit těsnění nebo buh ví co..) ale jestli chceš nějakým třeba lepidlem nebo jiným přípravkem zamezit, tak na to rychle zapomen... to se ti nepodaří a když tak ti to tam dlouho nevydrží. "Takovejch pokusů už bylo"...
Tot muj názor, popřípadě i rada. jinak přeji štastné kilometry
Ješte se zeptám a jsem z toho opravdu už jelen, vstřik přestal skoro téct(stejne ho vyměním) jen že mi teť kontrolka vstřikování svítí neustále
. Auto nemá větší spotřebu a táhne pořád stejně- což by při svítící kontrolce nemělo ne?. Pokud dám klíček do druhé polohy tak se rozsvítí ta kontrolka vstřikování a vedle žhavení oboje po chvíli zhasnou, pokud to tak nechám rozsvítí se mi ty vstřiky asi za 8s, po odpojení toho kaelu od řídícího vstřiku se rozsvítí hned po zhasnutí žhavení(motor nemusím startovat). Což mne vede k obavám, že to ensvítí kvůli tomu vstřiku ale že se vytentovalo ještě něco...
Tak tet ho už ani nenatočím
, včera jsem přijel, uplne vpohodě a dneska už an tuk doufám že můj problém vyřeší ten vstřik. Jen mám ještě dotaz, podávací čerpadlo nepodává naftu při druhé poloze klíčku, ani při startování, ale při běžícím motoru mi předtím když sem to zkoušel šlapalo, tk já nevím. Případně kdybych ho chtěl odskoušet tak nevím který pol je + a který -, když bych to spletl tak abych ho nak neodrovnal
Ták naskočil, chyb čislo jedna je asi ta, že čerpadlo podává náftu až když běží motor, přímo sem ho připojil k baterce aby mi natlačilo naftu a pak sem nastartoval na tuknutí- kde mám hledat chybu?? Dále při odpojeném řídícím vstřiku naskočí a hnet zdechne- TAK OPRAVA CHOVÁ SE STEJNĚ JAKO PŘI PŘIPOJENÉM, jak ho zapojím naskočí úplně vpohodě a drží, kontrolka stále svítí
Ták naskočil, chyb čislo jedna je asi ta, že čerpadlo podává náftu až když běží motor, přímo sem ho připojil k baterce aby mi natlačilo naftu a pak sem nastartoval na tuknutí- kde mám hledat chybu?? Dále při odpojeném řídícím vstřiku naskočí a hnet zdechne- TAK OPRAVA CHOVÁ SE STEJNĚ JAKO PŘI PŘIPOJENÉM, jak ho zapojím naskočí úplně vpohodě a drží, kontrolka stále svítí
