a u toho těsnění,když jde jednou hlava dolu stejně se dává těsnění nový takže jde hlavně o tu hlavu,uvidíme...dneska se k autu nedostanu,dělat to začnu buď zejtra nebo pak v tejdnu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
325 tds max cca 160km/h pak přestane - vyřešeno
nezkoušel,když se mtor začne hřát tak nemám to srdce mu dát ještě napít a podržet ho pod krkem
ona ta teplota,rychle se to ohřeje na provozní teplotu když stim jedu,pak se teplota drží tak jak má a pak to přestane ject a teplota rychle stoupá,je potřeba hned vyřadit a pustit topení a během chvilky to zase klesne tak jak to má bejt...fridex tam už neni,protože při sundavání a nandavání termostatu by pokaždý vytek tak je tam jen voda teďka
a u toho těsnění,když jde jednou hlava dolu stejně se dává těsnění nový takže jde hlavně o tu hlavu,uvidíme...dneska se k autu nedostanu,dělat to začnu buď zejtra nebo pak v tejdnu
a u toho těsnění,když jde jednou hlava dolu stejně se dává těsnění nový takže jde hlavně o tu hlavu,uvidíme...dneska se k autu nedostanu,dělat to začnu buď zejtra nebo pak v tejdnu
ten samej problém sem měl i já na autě,myslel sem že je to hlava tak sme jí sundali a zjištění bylo to že byla rozlítaná vodní pumpa po celim bloku prostě se rozpadla na sračku,
dělalo mi to přesně toto co popisuješ žádnej výkon,voda ven z nádobky,
ale stačilo jen vyměnit vodní pumpua zase vše naprosto v pořádku
tak že si osobně myslim že je to ta pumpa
dělalo mi to přesně toto co popisuješ žádnej výkon,voda ven z nádobky,
ale stačilo jen vyměnit vodní pumpua zase vše naprosto v pořádku
tak že si osobně myslim že je to ta pumpa
táááákže pokračujem,konečně na to bylo chvilku času
zaprvé si chci zanadávat kterýho kokota v bmw napadlo tam tu pumpu udělat takhle,to že hliník příroste časem k hliníku je naprosto jasný a sundání tý pumpy byl porod,jednu chvíli sem ani nedoufal...ovšem nakonec se povedlo a zjištění takový že pumpa je skutečně mrtvá,to plastový kolečko bylo komplet urvaný od hřídelky a bylo prostě volně
takže zejtra se koupí nová pumpa a uvidímě co to udělá,další věc je ta že za živýho boha nemůžu pohnout s napínákem řemenu,prostě to nejde,nechápu jak je to možný,šmejd jeden
ale tak uvidímě zejtra co dál,pokud auto už aspoň pojede jako předtim začnu zase řešit to proč nejelo víc jak těch 160
zaprvé si chci zanadávat kterýho kokota v bmw napadlo tam tu pumpu udělat takhle,to že hliník příroste časem k hliníku je naprosto jasný a sundání tý pumpy byl porod,jednu chvíli sem ani nedoufal...ovšem nakonec se povedlo a zjištění takový že pumpa je skutečně mrtvá,to plastový kolečko bylo komplet urvaný od hřídelky a bylo prostě volně
takže zejtra se koupí nová pumpa a uvidímě co to udělá,další věc je ta že za živýho boha nemůžu pohnout s napínákem řemenu,prostě to nejde,nechápu jak je to možný,šmejd jeden
ale tak uvidímě zejtra co dál,pokud auto už aspoň pojede jako předtim začnu zase řešit to proč nejelo víc jak těch 160
tak hotovo,auto už letí přes 200 jak drak
teda ne jak drak,ale prostě jede.stačilo zapojit to čidlo...takže dík moc každýmu kdo mi tady poradil
jinak budu pokračovat ještě,chtěl bych zaslepit egr,jak nejlíp to udělat???pročet sem to tady a nejlíp mi přišlo ho jen vypojit a zaslepit hadičky,k tomu pak vyčistit sání a mohlo by to i bejt znát ne???
a ještě,mám trochu problém s teplejma startama,neni to ještě nic strašnýho a čet sem tady že pomoct by tomu mohlo přetěsnit hlavu čerpadla,potom nějakej zpětnej ventil na hadičku od nafty a pak taky vypojit čidlo na žhavení aby to žhavilo i teplý...mohlo by to pak startovat líp???
díkec
jinak budu pokračovat ještě,chtěl bych zaslepit egr,jak nejlíp to udělat???pročet sem to tady a nejlíp mi přišlo ho jen vypojit a zaslepit hadičky,k tomu pak vyčistit sání a mohlo by to i bejt znát ne???
a ještě,mám trochu problém s teplejma startama,neni to ještě nic strašnýho a čet sem tady že pomoct by tomu mohlo přetěsnit hlavu čerpadla,potom nějakej zpětnej ventil na hadičku od nafty a pak taky vypojit čidlo na žhavení aby to žhavilo i teplý...mohlo by to pak startovat líp???
díkec
