Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Sepnutí klima kompresoru na E36
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
Mám poblém se sepnutím klima kompresoru. Manulní jednotka na E36, dokončuji opravu klimy (sahara po vypálení + náplň) a při zkoušení zjišťuji, že mi do relátka pro kompresor ani do jeho spínací cívky nejde proud z jednotky (když spínací kontakty relé proklemuji, komresor sepne normálně a na cíce relé je +12V skrz pojistku OK, nespíná nula z jednotky).
Dotaz tedy pro zkušené - co je za potřebí, aby po zapnutí hvězdičky na přístrojovce seplo relé pro klima kompresor? Je mi jasné, nastartovaný motor, ale avlivňuje to i venkovní teplota? - zkoušeno při 10°C. Nerad bych hledal problém tam, kde třeba ani není.
Dík
Dotaz tedy pro zkušené - co je za potřebí, aby po zapnutí hvězdičky na přístrojovce seplo relé pro klima kompresor? Je mi jasné, nastartovaný motor, ale avlivňuje to i venkovní teplota? - zkoušeno při 10°C. Nerad bych hledal problém tam, kde třeba ani není.
Dík
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Je tam ještě čidlo minimálního/maximálního tlaku chladiva.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
Díky za typ! Ráno to zkusím. Zatím nemám nataženou řemenici na kompresor, tak se sepnutím nemá co zničit. Ale o tom čidle jsem netušil, i když má to logiku. Mrknu ještě do elektroschématu, zda má být to čidlo tlaku při normálu seplé, či rozeplé. Ještě blbá otázka - k čemu je u sušárny něco, jako ventil, ale nemá to vstup, ale skleněnou čočku - to je nějaký optický indikátor náplně klimy?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Průhledítkem je vidět, zda proudí chladivo.
Čidla tlaku bývají v různých provedeních, někdy dvě - jedno na podtlak a druhé na přetlak, a někdy jedno dvojčinné.
Čidla tlaku bývají v různých provedeních, někdy dvě - jedno na podtlak a druhé na přetlak, a někdy jedno dvojčinné.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
jo ták, aby to nebylo jednoduché
Asi bude nejlepší zajed doplnit náplň a nechat otestovat natlakování. Budu potřebovat ještě vyndat ventilátor s rámem sahary, tak snad to odpařníku nebude vadit.
Ještě mě zarazila jedna věc. Při připojení diagnostky KTS v servisu mi to vypsalo, že jednotka klimy nenalezena. Je to u tohodle modelu s man. klimou normální?
Ještě mě zarazila jedna věc. Při připojení diagnostky KTS v servisu mi to vypsalo, že jednotka klimy nenalezena. Je to u tohodle modelu s man. klimou normální?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Která E36 to je? Např. Compact skutečně řídící jednotku klimatizace nemá, je to stejná klima jako v E30.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
Schémata mám komplet a celkem se v tom vyznám, tak snad to vyřešímbibikuba píše:do schématu jsem nekoukal ale podle selskýho rozumu pokud zapneš klimu tak půje štáva jak do tlak.spínače tak i z něho a pak to půjde na sepnutí spojky v kompresoru-pokud ne tak bude málo náplně nebo KO tlakovej spínač-si teda myslim že to tak bude
