Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výběr bmw e90

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Wii-Jay
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pon 16.11.2009 01:00

#21 Příspěvek od Wii-Jay »

ELiLOBO píše:Každej to má jinak, pro mě je klasická 3er, zadokolka,R6, manuál a benzín...to je moje představa o 3er...


Tahle představa je hezká, jen nejsem zarputilej a uznávám i R4, V8 nebo V10 :D Já kouzlu R6 taky podlehl - pro jednou připojim podpis :wink:

edit: koukám že se mi nějak nezobrazuje... tak: E90 320si -> E92 LCI 330xd + E46 M3 coupe
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od ELiLOBO »

Já bejt kupcem tak koukám po dobrym kousku a motorizaci bych moc neřešil, ovšem si musí udělat jasno mezi 320d a 325xi,
Prostě se rozhodni jesi chceš benzín nebo diesel, a pak jesi chceš 6ti hrnek nebo jesi ti nevadí 4hrnek, a pak koukej hlavně po dobrym kusu, určitě bych si radši připlatil při koupi třeba za Premium Selection, já kupoval např tady: http://gebrauchtwagen.bmw-stuttgart.de/ ... fault.aspx
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od ELiLOBO »

Wii-Jay píše:
ELiLOBO píše:Každej to má jinak, pro mě je klasická 3er, zadokolka,R6, manuál a benzín...to je moje představa o 3er...


Tahle představa je hezká, jen nejsem zarputilej a uznávám i R4, V8 nebo V10 :D Já kouzlu R6 taky podlehl - pro jednou připojim podpis :wink:

edit: koukám že se mi nějak nezobrazuje... tak: E90 320si -> E92 LCI 330xd + E46 M3 coupe


Tak podle podpisu asi vim kdo jsi :D, akorát tě u školy už nevídám:)
Wii-Jay
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pon 16.11.2009 01:00

#24 Příspěvek od Wii-Jay »

ELiLOBO píše:
Wii-Jay píše:
ELiLOBO píše:Každej to má jinak, pro mě je klasická 3er, zadokolka,R6, manuál a benzín...to je moje představa o 3er...


Tahle představa je hezká, jen nejsem zarputilej a uznávám i R4, V8 nebo V10 :D Já kouzlu R6 taky podlehl - pro jednou připojim podpis :wink:

edit: koukám že se mi nějak nezobrazuje... tak: E90 320si -> E92 LCI 330xd + E46 M3 coupe


Tak podle podpisu asi vim kdo jsi :D, akorát tě u školy už nevídám:)


JJ, myslel jsem že to víš celou dobu :D Já přestoupil do Budějovic, denní studium se nedalo stíhat, ted tam jezdim jednou za 14 dní a je to snažší :wink:

Jsem si myslel, že tím právě narážíš na moji univerzální střelu 330xd - to neni moc klasické BMW :lol:
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od ELiLOBO »

myslel sem si to když ses tak zastával 320si :D

Jako nenarážím ale 330xd bych asi radi v kombíku nebo v sedanu, ikdyž já sem divnej, já mít M3 tak nejraději e90 namísto coupe, mě se ten sedan líbí nejvíc :D
Wii-Jay
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pon 16.11.2009 01:00

#26 Příspěvek od Wii-Jay »

ELiLOBO píše:Já bejt kupcem tak koukám po dobrym kousku a motorizaci bych moc neřešil, ovšem si musí udělat jasno mezi 320d a 325xi,
Prostě se rozhodni jesi chceš benzín nebo diesel, a pak jesi chceš 6ti hrnek nebo jesi ti nevadí 4hrnek, a pak koukej hlavně po dobrym kusu, určitě bych si radši připlatil při koupi třeba za Premium Selection, já kupoval např tady: http://gebrauchtwagen.bmw-stuttgart.de/ ... fault.aspx


No české Premium Selection taky neni žádná sláva!!! :? Kupoval jsem v Renocaru v Premium Selection 320si a po dovezení domu jsem to prošel měrkou a z nebouraného auta byl rázem stříkaný blatník a kapota, měněné světlo atd. - pak přiznali, že to sejmulo srnku, tak jsme se ještě nějak dodohodli :wink: Každopádně bych v ČR na Premium selection moc nespoléhal - jak se říká - Důvěřuj, ale prověřuj :lol:
Wii-Jay
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pon 16.11.2009 01:00

#27 Příspěvek od Wii-Jay »

ELiLOBO píše:myslel sem si to když ses tak zastával 320si :D

Jako nenarážím ale 330xd bych asi radi v kombíku nebo v sedanu, ikdyž já sem divnej, já mít M3 tak nejraději e90 namísto coupe, mě se ten sedan líbí nejvíc :D


No koukal jsem na to z toho pohledu, že kupé si už taky možná nikdy na běžný ježdění nekoupim a hlavně byla to skladovka :wink: Ale kdybych kompletně volil auto od nuly, asi bych taky vzal E90 :) Ale přece si nekoupim dvě úplně stejná auta za sebou :?: Dost mě lákala Alpina D3 biturbo, ale bohužel se nedelá v xDrivu, coz byla pro vůz na denní ježdění základní podmínka :wink:
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#28 Příspěvek od zlatas »

hale,já mám 320D,vždycky jsem byl fanda benzínu a odpůrce nafty..nekpoupil bych si ji ani za nic,než přišla hodně neodolatelná nabýdka.. mám najeto 230 tisíc a krom turba,který se dělalo teď je tam všechno na motoru původní..i spojka.. takže pokud by ta 320D měla poctivích 150 najeto,vůbec bych se jí nebál..
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#29 Příspěvek od Tom_120i »

Wii-Jay píše:
ELiLOBO píše:Každej to má jinak, pro mě je klasická 3er, zadokolka,R6, manuál a benzín...to je moje představa o 3er...


Tahle představa je hezká, jen nejsem zarputilej a uznávám i R4, V8 nebo V10 :D Já kouzlu R6 taky podlehl - pro jednou připojim podpis :wink:

edit: koukám že se mi nějak nezobrazuje... tak: E90 320si -> E92 LCI 330xd + E46 M3 coupe


Tak tento přechod nechápu, co bylo důvodem? Mi příjde 320si jako lepší řešení, než to co sis koupil místo toho.
Wii-Jay
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pon 16.11.2009 01:00

#30 Příspěvek od Wii-Jay »

Tom_120i píše:
Wii-Jay píše:
ELiLOBO píše:Každej to má jinak, pro mě je klasická 3er, zadokolka,R6, manuál a benzín...to je moje představa o 3er...


Tahle představa je hezká, jen nejsem zarputilej a uznávám i R4, V8 nebo V10 :D Já kouzlu R6 taky podlehl - pro jednou připojim podpis :wink:

edit: koukám že se mi nějak nezobrazuje... tak: E90 320si -> E92 LCI 330xd + E46 M3 coupe


Tak tento přechod nechápu, co bylo důvodem? Mi příjde 320si jako lepší řešení, než to co sis koupil místo toho.


Nechápu co na tom nechápeš :D 320si obstarávalo všechno, ted mám jedno auto na nájezd kilometrů po dálnicích a do práce a k tomu druhé na blbnutí a okruhy! 8) Mě to naopak přijde logické - s takovou rychlostí jak jsem najížděl kilometry a stále najíždim by za chvíli bylo 320si na vyhození... Na 330xd jsem najel od konce září 28tis km a to nejsou žádné projížďky, ale čistě účelové cesty do práce nebo s prací spojené, jediné co je tam navíc je cesta na hory.... Takže při tomto nájezdu mi naopak bylo 320si líto! Teď má nového majitele, který se o něj stará s větší péčí a hlavně nenajede tolik km - už tak mělo okolo 70tis... Kdybych si ho nechal brzo by to bylo skoro neprodejné.... :wink:

No a co si budeme povídat - M3 je M3 :wink: kdybych si 320si nechal, musel bych do něj investovat a nejak ho odlehčit abych dosahoval lepších výkonů a nikdy bych se stejnak na reálný výkon M3 nedostal... Je to takový logický postup - člověka po 320si neuspokojí nic jiného než M3 :wink: 330xd je také čistě logický výběr :idea:
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#31 Příspěvek od Tom_120i »

Tak jestli jezdíš pravidelně okruhy, tak to potom jo. To by se mi taky nechtělo jezdit stejným autem okruhy a služebky, bych se bál, že se to někde rozpadne :lol:

Ještě k tomu E90 320si, sice trochu OT, provozní náklady jsou stejné jako na E90 320i nebo je někde rozdíl? Spotřeba asi plus 1 - 2litry, ale jinak by to mělo být stejné ne? Teď mě tak napadá, možná nějaké drahé brzdové kotouče a destičky?
Wii-Jay
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pon 16.11.2009 01:00

#32 Příspěvek od Wii-Jay »

Tom_120i píše:Tak jestli jezdíš pravidelně okruhy, tak to potom jo. To by se mi taky nechtělo jezdit stejným autem okruhy a služebky, bych se bál, že se to někde rozpadne :lol:

Ještě k tomu E90 320si, sice trochu OT, provozní náklady jsou stejné jako na E90 320i nebo je někde rozdíl? Spotřeba asi plus 1 - 2litry, ale jinak by to mělo být stejné ne? Teď mě tak napadá, možná nějaké drahé brzdové kotouče a destičky?


No pravidelně - několikrát od roka, zase každej měsíc tam nejsem, to bych asi časově ani finančně neutáhnul :D Ale tak znáš to - člověk se jede projet i jen tak pro radost ne jen na okruh :wink:

Provozní náklady jsou stejné - jak říkáš, jen je trochu vyšší spotřeba (nevim kolik má 320i, já jezdil s esíčkem kombinovanou 10,5 l/100km vč. okruhů), olej jsem do toho lil co 10tis km (Castrol 0w40 Edge), protože ve funkčnost longlifů nevěřim :roll: Jinak kotouče a celkově celé brzdy jsou tam z 325i, což je na tu podstatně nižší váhu 320si dostačující! Pak to už jen záleží na tom jestli koupíš takové nebo makové destičky. Jinak prakticky všechny díly až na motor jsou totožné s ostanímy 3er E90, například zadní zavěšení je tam z 330i, ale většina dílů je totožná s 320i v Mpaketu 8)

btw - OT znamená Off topic?
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#33 Příspěvek od Selix »

Wii-Jay píše: Kupoval jsem v Renocaru v Premium Selection 320si a po dovezení domu jsem to prošel měrkou a z nebouraného auta byl rázem stříkaný blatník a kapota, měněné světlo atd. - pak přiznali, že to sejmulo srnku

takova typicka bazarnicka vymluva me to pripada. kdyz uz lhali, tak to klidne nemusela byt srnka, ale strom.

byl to Renocar Brno nebo Praha? ale ono je to asi jedno
Wii-Jay
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pon 16.11.2009 01:00

#34 Příspěvek od Wii-Jay »

Selix píše:
Wii-Jay píše: Kupoval jsem v Renocaru v Premium Selection 320si a po dovezení domu jsem to prošel měrkou a z nebouraného auta byl rázem stříkaný blatník a kapota, měněné světlo atd. - pak přiznali, že to sejmulo srnku

takova typicka bazarnicka vymluva me to pripada. kdyz uz lhali, tak to klidne nemusela byt srnka, ale strom.

byl to Renocar Brno nebo Praha? ale ono je to asi jedno


No zase podle rozsahu to nebylo nic vážného, byl to víceméně jen rozstřik na rohu auta (roh kapoty - rozstřik, blatník ned kolem - rozstřik, nárazník - nový, světlo - nové). Okem to bylo skoro neviditelné a nic jiného opravovaného nebylo. Jinak to byl Renocar Brno! Vymlouvali se, že se to opravovalo v Renocaru Praha a že se jim to v Brně neukázalo v systému :lol: :idea: Vtipálci :lol:
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#35 Příspěvek od Tom_120i »

ano, off topic
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od ELiLOBO »

Mě teda volba aut přijde logická, sice bych volil 330xd v sedanu nebo touringu ale to už záleží na charakteru práce a osobních preferencí. A e46 M3 je prostě top...

A stim lakem to neni černobílý, mě třeba někdo odřel roh předního nárazníku a taky sem nechal dělat rozstřik, takže by mě taky mohl někdo osočit že je to bouraný...ale proto si nechávám účty :D
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od ELiLOBO »

...
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#38 Příspěvek od blackwhit »

panove, díky za všechny komenty. zítra se jedu podívat na 325xi. Je něco, na co se mám např. při projížďce zaměřit? Jinak u auta je serviska a bude i výpis z diagnostiky... jde mi spíš o ty praktický věci, co můžou prozradit o autě...

a ještě jeden dotaz trošku mimo možná :-). Jak se řeší držák nápojů o E90 u výbav, kde není?
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od ELiLOBO »

No ani sem nevěděl že nejsou v základu, ikdyž u BMW mě to nepřekvapuje :D
Ale dodělání do přístrojovky je to asi pass...to si myslim že by stálo moc atd atd.
Ale je fakt že to je důležitá věc v autě a sem rád že tam ty dva mám...Jinak do BMW 1er je takovej přídavnej tak by třeba šel i do 3er.
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#40 Příspěvek od blackwhit »

jj, to sem si taky říkal, jestli by spíš nešlo vyměnit takový to odkládací místo u ruční brzdy za držáky... přesně jako to má 1er
Odpovědět