Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 Coupe - Zadni okna v elektrice
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Já to mám v autě tak na půl. Koupil jsem tlačítka, motorky, kusy kabelů a páčky na otvírání oken s napojenim na motorky, ale nebyla k tomu řídící jednotka a relé na otvírání zadních oken.
Dělala se origo dodělávací sada, ale právě že už neni k sehnání kabelový svazek s relé na ovládání - prý se už nevyrábí.
Druhá možnost je koupit co se dá a relé na ovládání použít ze 4dv a řídící jednotku centrálu taky (ta v coupé bez el oken nemá výstup na to ovládací relé). To ale nemám ověřený že to bude fungovat.
Dělala se origo dodělávací sada, ale právě že už neni k sehnání kabelový svazek s relé na ovládání - prý se už nevyrábí.
Druhá možnost je koupit co se dá a relé na ovládání použít ze 4dv a řídící jednotku centrálu taky (ta v coupé bez el oken nemá výstup na to ovládací relé). To ale nemám ověřený že to bude fungovat.
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Ono když na to jsou potřebný díly, nejlépe origo kit tak to neni tolik problém. Nejhorší na tom je, že musíš rozebrat dost interieru... pokud máš zájem, mám stažený origo bmw návod na zapojení i podbornější manuál od někoho z ameriky s fotkama. Horší je to sehnat díly na to... nepodařilo se mi ani sehnat přesný schéme toho relátka co je na tom origo dostavbovym kabelovym svazku.
-
Maysner
- Registrovaný
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2503
a ono to uplne jednoduchy je
Mam to tak uz rok a bez sebemensiho problemu
Ja to zapojil bez rele, ty tlacitka to bez problemu zvladaji. Ten typ je na to stavenej (stejne jako tlacitka sibru a tlacitka oken u prvnich modelu E36). Napajeni jsem vzal pres pojistku z fialovyho dratu u spinacky (+12V po otoceni klicku na radio). Pojistka 15A, mam ji spolecnou i na vyhrev sedadel. Napajeni vede do tlacitka spolu s kostrou a napajenim na osvetleni (z tlacitka prednich oken) a z tlacitka k oknu vedou dva draty napojeny primo na motor. V originale vede jeden drat do motoru a druhej vede asi pres pojistkovku (kdyz jsem to vytahoval z auta, tak jsem se nedostal kvuli topeni az k cili, ale do ZKW modulu to nevedlo). I v originalnim zapojeni to chodi natvrdo pres tlacitko.
Ja to zapojil bez rele, ty tlacitka to bez problemu zvladaji. Ten typ je na to stavenej (stejne jako tlacitka sibru a tlacitka oken u prvnich modelu E36). Napajeni jsem vzal pres pojistku z fialovyho dratu u spinacky (+12V po otoceni klicku na radio). Pojistka 15A, mam ji spolecnou i na vyhrev sedadel. Napajeni vede do tlacitka spolu s kostrou a napajenim na osvetleni (z tlacitka prednich oken) a z tlacitka k oknu vedou dva draty napojeny primo na motor. V originale vede jeden drat do motoru a druhej vede asi pres pojistkovku (kdyz jsem to vytahoval z auta, tak jsem se nedostal kvuli topeni az k cili, ale do ZKW modulu to nevedlo). I v originalnim zapojeni to chodi natvrdo pres tlacitko.
