Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
výměna uložení kardanu+hardy spojka
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj lidi,chtěl bych vyměnit hardy spojku a to ložisko v tom držáku jak je na kardanu.O hardy spojce jsem tady něco četl, ale o tom ložisku jsem nic nenašel, tak bych Vás chtěl poprosit o nějaké rady k výměně toho ložiska.Koupil jsem celý sestavený komplet držák,ložisko a kolem je nějaká guma nebo co.Ještě se chci zeptat, protože asi bude muset kardan dolů, tak musím nějak označit původní polohu kardanu?Díky moc
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
když vyměníš hardynu a aji středový uložení dej celej kardan dolů , hardyna tam neni co radit pří výměně... tři šrouby povolit , a tři pak utáhnout
rozpojíš kardan , podivej se esi máš poznačenou polohu kardanu , jsou tam dvě takový bílý tečky naproti sobě ... středový uložení přelisovat , svěrák se k tomu hodí určitě
každopádně je to jištěný segrovkou tak ju nezapoměň vytahnout než do toho začneš mlátit
pak dostanečně dlouhej ořech nebo kulatinu a najebat tam lozisko zpět
a kardan vrátit
da se to udělat i s výfukem na autě
nic víc k tomu snad ani není co říct

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
ja teda na trice , i na e36 325i sundaval kardan i s výfukem tedaxSAFA píše:U 2.8 a 2.5 musí jít výfuk dolů bezpodmínečně... Ale ty máš myslím Z3 tam nevím jak to je, i když to bude asi dosti podobné...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
-
PavelJandak
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
Tak kardan je venku.Abych řekl pravdu, tak největší problém bylo povolit šrouby u diferenciálu a pak vytáhnout kardan ven, protože jsem výfuk dělil pouze na půl, ale pak jsem zjistil, že ten kardan jezdí na drážkovaný hřídely, tak jsem s tou jednou půlkou prostě vyjel ven a bylo hotovo, tak jsem snad nic neudělal špatně.Četl jsem, že se vyplatí koupit díl č.2 zde:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CJ11&mospid=48077&btnr=26_0105&hg=26&fg=10&lang=cs , když už je to venku,Jen se zeptám, to je ten kousek tý gumy?Mám ho totiž prasklý.Mám ho vyndat nějakym šroubovák nebo se musí nějak šetrně?Ještě se zeptám na zpětné složení kardanu.Na těch 2 půlkách jsou bílé tečky, které byly naproti sobě, když je dám zase naproti sobě, tak už se o nic nemusim starat?Díky moc
