
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36: pylový filtr
No ti pič….když vidím jaký bordel se nachází na té první fotce, tak to si nedokážu představit, co tam budu mít já. Mě to nefoukne ani prd, ten kastlík jsem měl min. rok sundaní už 3x a za bo…nevím kudy dál. Teď už mi je jasní, že musím sundat některou z těch kostiček, ale kterou? Nebo to mám nějak celé vykopnout?
predstav si to
je vyndanej kaslik, pred tebou jsou v polickach jednotky s ruznebarevnymi konektory, vlevo policka konci a na te stene te policky je nasunut zeshora kvadr s draty, nahore u steny policek ma zoubkovou pojistku, ta se pritahne ke stene a kvadr jde lehce nahore, odlozi se bokem a vlevo stale v rovne policky s jednotkami, tak vlevo jako by za panelem klimy az v utrobach je takove plastovej otocnej ventil (pouze uzamykaci klika krytu do prostoru vetraci sachty) po toceni v protismeru hodin, ti zustane v ruce kryt s klikou a tim bysm el pochopit co kde jak udelat dal, je to uz jen vytahnout filtr ven smerem k pravym dverim, kdyz pak bude zaklinen, musi se zlomit, vetsinou je to tam naznaceny, je lamaci na 3 casti myslim, prave kvuli teto instalaci
je vyndanej kaslik, pred tebou jsou v polickach jednotky s ruznebarevnymi konektory, vlevo policka konci a na te stene te policky je nasunut zeshora kvadr s draty, nahore u steny policek ma zoubkovou pojistku, ta se pritahne ke stene a kvadr jde lehce nahore, odlozi se bokem a vlevo stale v rovne policky s jednotkami, tak vlevo jako by za panelem klimy az v utrobach je takove plastovej otocnej ventil (pouze uzamykaci klika krytu do prostoru vetraci sachty) po toceni v protismeru hodin, ti zustane v ruce kryt s klikou a tim bysm el pochopit co kde jak udelat dal, je to uz jen vytahnout filtr ven smerem k pravym dverim, kdyz pak bude zaklinen, musi se zlomit, vetsinou je to tam naznaceny, je lamaci na 3 casti myslim, prave kvuli teto instalaci
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Tak dneska jsem se k němu poprvé konečně dostal, nejdřív mě zarazilo, že ta kostka s drátama musí nahoru, přes tu kupu drátu, nakonec se povedlo a já našel filtr, který de neskutečně debilně ven. Jak jsem klidné povahy, tak u tohohle jsem si fakt zanadával. Nicméně jsem čuměl že tam až na menší kupičku semínek nic víc není, žádna plíseň, nic nepáchlo, v podstatě i samotní filtr, byl v pořádku, byl sice černí, ale větrák už to holt neprofoukl. Každopádně jsem jedním tahem vyřešil dva problémy. Klima nefoukala vůbec vzduch a v ¼ otáček mě hrozně pískal ventilátor. Měl jsem za to, že to bude ložisko větráčku….vyměnil jsem filtr a je klid. Takže ještě jednou velké díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Urcite to maj i v TescuJamall píše:Člověče už jsem něco o tom slyšel, ale vůbec nemám ponětí, kde to koupit, co to stojí, kde to vystříkat, jestli to nastříkat do všech děr kam se dostaneš…



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: stř 15.09.2010 00:00
Teď tam máš 2x záslepku č.2, potřebuješ 2x filtr č.1. Má na sobě takový plastový kus za který se tam nacvakne, prodává se to dohromady.



ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: stř 15.09.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: stř 15.09.2010 00:00
no pod stěračema maj bejt 2 fitry č.1,pak okolo každýho jeden ten plastvej půlkruh spodní obrázek,(dodávanej nejspíš s filtrem),a pak 2 ty krycí velký plasty č.2 takže dohromady 4 plasty a 2 filtry,teď tam nemam nic ale měl jsem v garáži zbytek topení z kompakta a právě jen ten půlkruh a filtr,tak sem to tam zkoušel nandavat a nedrželo a teoreticky mě napadlo,jestli tam nemaj na každym filtru bejt třeba dva půlkruhy,nebo jsem přemejšlel,jesi to s půlkruhem třeba neni jinej model,než ten s tou velkou objímkou...no prostě mi to nebylo dost jasný,jestli to tam nedrží třeba i nějakejma plechovejma příchytkama,taky jsem volal na jeden inzerát v plzni,že bych si to vymontoval,ale ten člověk to už bohužel vyhodil,nový to stojí kopu peněz a nechat si poslat poštou nějakej nesmysl za rozumnou cenu mi taky nepřijde chytrý,to jen kdybych to viděl v nějakym inzerátu vyfocený,tak jestli mi to bude stačit a měl bych se o to zajímat
No já si to pamatuju tak že ty dva plasty číslo 2 tam jsou namísto těch pilových filtrů č.1. Vyndáš je a dáš tam ty pilové filtry - na každém je menší plast za který se to tam zacvakne.
Ale neni uplně vyloučeno že si to pamatuju blbě, měnil mi to Killča...
Ale neni uplně vyloučeno že si to pamatuju blbě, měnil mi to Killča...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: stř 15.09.2010 00:00
jaké coupe- motor? btw není tak těžké se mrknout třeba na kelly nebo jiné obchody kde to najdeš podle roku atd, případně ETK_stalker_ píše:Dnes jsem se dostal na pilový filtr a při otevření toho víčka kde by měl být mě čekalo velice milé překvapení a to v podobě toho že tam žádný nebyltak se chci zeptat jakej tip tam má bejt?? Mám E36 coupe z 1992 s klimou.
