Jednou se mi to stalo tyky, jediné co pomohlo bylo opravdu jen jezdit s trochu povolenym kolem, musel jsem ale fakt střihat zatáčky aby to povolilo, fakt to drželo fest. Bylo tou auta co jsem ho koupil po duchodci, kterej mel auto už par let v garaži a nikdo s ním nejezdil. Prostě jezdi s povolenym kolem (ale rozumě) a až uslyšíš cvak tak máš vyhráno.
Ocelákem čistím vždy dosedací plochy jak na autě tak na kole, ale vazelínu jsem nepoužíval, neboť plecháče mi nikdy nepřirezly, až první rok co sem vyjel v zimě s alu kolama se to stalo.... Takže OK použiju vazelínku.
Já kupoval auto a hliníkáče na něm byly asi pět let, to byl mazec sundat, ale pak při každé výměně letní a zimní to šlo v poho...Jinak taky očistím kartáčem a máznu vazelínou.
Já sem s tim měl taky problémy, ale stačilo zvednout auto, povolit šrouby a 3x sem pořádně do toho fláknul poloosou ta má váhu akorát pak sem si dal na vrtačku drátěnej kartáč, náboj a disk vyčistil aby se to neopakovalo a ok