čaute, prolezl sem celé forum ale řešení sem nenašel.
mám problém s volnoběhem, před chvilkou sem očistil všechny konektory ke kterým sem se dostal a problém pořád trvá... při OHŘÁTÉM motoru mi houpe volnoběh mezi 500-1500ot, když jde pod 500 tak má tendenci chcípnout a celé auto se otřese. na křižovatkách ho musim pomocí plynu držet na 1000ot. jinak si připadám jak blb.
ještě mám jednu otázku ohledně jednoho konektory, skrývá se za olejovým filtrem, když sem ho rozpojil abych ho vyčistil, tak sem čuměl že má jen jeden pin (přičemž by tam evidentně měly být dva) neví někdo k čemu slouží??
vyčisti si váhu vzduchu a zkontroluj kolínko co vede od vzduchového filtru ke klapce, jestli není někde dírka, dírka se může vyskytnout i v hadičkách vedoucích do té trubky...pak to dělá tento bordel...
Co všechno jsi kontroloval? Může to dělat spousta věcí. Houpe ti jenom volnoběh, nebo to blbne i za jízdy? Zkoušel jsi u nastartovanýho motoru otevřít víčko oleje? Co to udělá s otáčkama?
paveld píše:Co všechno jsi kontroloval? Může to dělat spousta věcí. Houpe ti jenom volnoběh, nebo to blbne i za jízdy? Zkoušel jsi u nastartovanýho motoru otevřít víčko oleje? Co to udělá s otáčkama?
to že když začnou padat otáčky při otevřeným vičku na olej nic neznamená , mě to v 1,6 dělalo ale motor byl naprosto ok
jinak to můžou být hadičky u sání, je jich tam dost, nebo třeba odpadlá/děravá hadice od volnoběžnýho ventilu která je zespod do sání jenom nacvakla
e36 328i
e36 325iA
e46 320d BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
paveld píše:Co všechno jsi kontroloval? Může to dělat spousta věcí. Houpe ti jenom volnoběh, nebo to blbne i za jízdy? Zkoušel jsi u nastartovanýho motoru otevřít víčko oleje? Co to udělá s otáčkama?
to že když začnou padat otáčky při otevřeným vičku na olej nic neznamená , mě to v 1,6 dělalo ale motor byl naprosto ok
jinak to můžou být hadičky u sání, je jich tam dost, nebo třeba odpadlá/děravá hadice od volnoběžnýho ventilu která je zespod do sání jenom nacvakla
Znamená. Když bys otevřel víčko a s otáčkama to nic moc neudělalo, tak víš, že ti někde netěsní sání
Piddas píše:čím vyčistit váhu? napadla mě koupel v lihu který používáme v práci (elektrovýroba)
jaké konektory sem kontroloval nevím... prostě vše co sem viděl a měl k tomu přístup. kde je č. volnoběžného ventilu?popř. čidlo klikovky? dííkec
Dělá se přímo čistič na váhy vzduchu, nebo někde jsem slyšel že by to mělo stačit vzít i čističem brzd. Zkoušel jsi třeba tu váhu odpojit, odpojit na chvíli i baterku a chvíli jezdit s odpojenou jak se to chová?
odpojit váhu sem zkoušel, nic se tím nezměnilo... resetování ř. jednotky taky nic nevyřešilo.
z toho kolínka vedou dvě hadice... jedna zepředu do motoru a druháá někam kamsi (přístup jak k penězům). u té prvně zmiňované sem si všiml, že když ji odpojim tak je na tý plastový redukci nějakej sajrajt vzdáleně připomínající naředěnej olej...
pak sem si ještě všiml, že mám po jízdě špinavej zadní nárazník, řekl bych že to je od výfuku a jsou tam takové černé tečky, je to problém?
Jestli jsi odpojil vahu vzduchu a nic to neudelalo tak bych rekl ze je spatna, protoze ja kdyz odpojim vahu vzduchu tak se to zacne okamzite chovat uplne strasne...kdyz ji pripojim tak se motor zase uklidni
Vesa88 píše:Jestli jsi odpojil vahu vzduchu a nic to neudelalo tak bych rekl ze je spatna, protoze ja kdyz odpojim vahu vzduchu tak se to zacne okamzite chovat uplne strasne...kdyz ji pripojim tak se motor zase uklidni
právě sem ji vyčistil, tak uvidíme, po výplatě skočim za původním majitelem pro interiér tak mi snad zapujčí jinou
Piddas píše:odpojit váhu sem zkoušel, nic se tím nezměnilo... resetování ř. jednotky taky nic nevyřešilo.
z toho kolínka vedou dvě hadice... jedna zepředu do motoru a druháá někam kamsi (přístup jak k penězům). u té prvně zmiňované sem si všiml, že když ji odpojim tak je na tý plastový redukci nějakej sajrajt vzdáleně připomínající naředěnej olej...
pak sem si ještě všiml, že mám po jízdě špinavej zadní nárazník, řekl bych že to je od výfuku a jsou tam takové černé tečky, je to problém?
Nežere ti to olej? Mě napadlo ty černý tečky co píšeš jestli neni spečenej olej...
A zkoušel jsi sundat to víčko oleje?
jinak sem olej naposledy doleval kdyz sem auto koupil coz je 3/4roku... od te doby se do posledni kontroly ani nehnul...
když sundám víčko oleje tak tim ověřim netěsnost sání tím že budou houpat otáčky? ale vždyt mě houpou i bez toho tak jak tim něco odhalim?
///byl sem ho projet... dvojka trojka omezovač... je normální že když se tekne omezovače tak jakoby spomalí? další divná věc byla to, že když sem pak po tom omezovači vjel do obce, tak měl takový dusivý zvuk chudáček...
Podle mě, pokud bys měl sání utěsněný dobře, tak i přesto že ti houpou otáčky, tak při otevření víčka oleje by se ten motor měl aspoň trochu zakuckat nebo skoro chcípnout. Musí to bejt znát že mu tam pustíš najednou víc vzduchu s kterym nepočítá.