Stejně dopadneš tak že tam nandáš vrtaný nebo drážkový kotouče,lepší desky a budeš doufat že to bude brzdit o něco lepšípesa84 píše:a jak to vypadá nebo kde se nachází u jiných aut?? mam poslední model a čerpadlo na Abs/Asc tam je z E46.. myslím.. nicméně stále mi nikdo neřekl jestli je dobrá varianta viz u mého příspěvku výše! Děkuji!Francis píše:Pokud mě paměť neklame, tak celá diskuse vznikla o upgrade brzd na E36 325tds a tam asi nastavitelný regulátor nebude
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zvýšení brzdného účinku-větší kotouče+třmeny pro 325TDS
bibikuba: Stejně dopadneš tak že tam nandáš vrtaný nebo drážkový kotouče,lepší desky a budeš doufat že to bude brzdit o něco lepší Very Happy Pravda ale je že seriový nebo běžně prodejný kotouče prudký brždění z velký rychlosti moc nepobíraj-nebo ne moc dlouho Shocked Very Happy
no do zadu dám určo brembaMax a nevím jestli desky textar nebo bremba,ale řeším ten předek.. jestli dát ty větší kotouče z E46 328i taky ty brembaMax a přikoupit držáky třmenů, ale tam nevím jestli je stejná rozteč šroubů abych to dostal na těhlici a na ty držáky zas origo třmeny... ví někdo zda je to shodné? nebo dám opravdu i dopředu brembaMax a bude...
už sem z toho tulpachovej.. 
no do zadu dám určo brembaMax a nevím jestli desky textar nebo bremba,ale řeším ten předek.. jestli dát ty větší kotouče z E46 328i taky ty brembaMax a přikoupit držáky třmenů, ale tam nevím jestli je stejná rozteč šroubů abych to dostal na těhlici a na ty držáky zas origo třmeny... ví někdo zda je to shodné? nebo dám opravdu i dopředu brembaMax a bude...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Ano, brzdiče jsou shodné. Stačí vyměnit kotouče za ty z E46 a k tomu vyměnit držáky brzdičů. Mám to na své E36 323ti.pesa84 píše:... řeším ten předek.. jestli dát ty větší kotouče z E46 328i taky ty brembaMax a přikoupit držáky třmenů, ale tam nevím jestli je stejná rozteč šroubů abych to dostal na těhlici a na ty držáky zas origo třmeny... ví někdo zda je to shodné? ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Desky jsou stejné, předpokládám že k novým kotoučům koupíš i nové desky.pesa84 píše:... trošku mi ale příjde divný, že vlastně bržděná plocha zustane stejná, když tam zůstanou origo třmeny tedy i origo destičky nebo se mají ještě dát i destičky z e46?
Díky většímu průměru kotoučů by to mělo brzdit o chlup lépe, brzdná síla je na větším poloměru.
Pocitově to lepší je, jako každé nové oproti sjetým kotoučům a deskám
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
ok, jasný, budu kupovat i new detičky.. čili stačí koupit destičky na e36?Francis píše: Desky jsou stejné, předpokládám že k novým kotoučům koupíš i nové desky.
Díky většímu průměru kotoučů by to mělo brzdit o chlup lépe, brzdná síla je na větším poloměru.
Pocitově to lepší je, jako každé nové oproti sjetým kotoučům a deskám
jo to máš pravdu ale není tam větší obvodová rychlost? no to je jedno, každopádně teplo z brždění bude mít kam jít.. Moc díky za rady! cením si toho!
ještě se tě zeptám,kde by jsi nakupoval jak kotouče tak desky? díky!
může to být takto?? http://audiklub.cz/forum/tema/14880-spravne-zajeti-brzd
Tak už mam vyměněno, nakonec jsem dal brembo Max s origo rozměry a destičky Textar. Chtěl sem dát ty větší, jenže se mi nikdo neozval na držáky třmenů, tak sem to pořešil takto..
Zatím ještě nevím jak to brzdí, jelikož v dokumentaci uvádějí, že prvních 200km brzdit jen mírně a max 3s a vyvarovat se prudkému brždění... tak zatím zajíždím...
Zatím ještě nevím jak to brzdí, jelikož v dokumentaci uvádějí, že prvních 200km brzdit jen mírně a max 3s a vyvarovat se prudkému brždění... tak zatím zajíždím...
