Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zvýšení výkonu e90 325i
-
ELiLOBO
- Registrovaný
- Příspěvky: 1709
- Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1327
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim, rád bych se poptal jaké jsou varianty zvýšení výkonu e90 325i (2,5l). Mam KN vložku do filtru, o chipu už jsem uvažoval ale u atmosféry je to podle mě ztráta peněz... a krom výfuku mě nic nenapadá. ten výfuk bych rád ale nechci nic hlučnýho, respektive bych chtěl ale k mému autu by se to nehodilo. Nějaký nápady? Stačí jemně posílit, motor plně nevyužívá podvozek 
- BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
Chip asi myslíš remapping. U starších motorů se fyzicky měnil v řidící jednotce EPROM a proto se tomu říkalo čiping. U Moderních aut s OBD II se dá ECU přeprogramovat aniž by se muselo fyzicky zasahovat do řídící jednotky. Remapping nastaví jinak předstih, směs ale hlavně časování vaček a proto je to nejefektivnější způsob jak zvýšit výkon. Efektivnější výfuk sice zvedne výkon, ale ne o moc. Na příklad DS Motorsport nabízí zvýšení výkonu u E90 s 2.5 l motorem na 240 PS a měří výkon před a po úpravě na válcové brzdě.
-
ELiLOBO
- Registrovaný
- Příspěvky: 1709
- Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1327
- Kontaktovat uživatele:
konkrétně jsem koukal na tohle: http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php ... 20%20160kW
-
ELiLOBO
- Registrovaný
- Příspěvky: 1709
- Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1327
- Kontaktovat uživatele:
Jako tady do toho bych šel hned: cena 7tis a plus 11kw, proč se mi tomu jen nechce věřit
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuni ... -325i-e90/
- BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
Já jsem jel do Německa, protože jsem měl tady špatnou zkušenost a chtěl jsem dostat z auta maximum. DS Motorsport se specialuzuje výhradně na BMW, staví závodní auta a každý motor ladí individuálně na brzdě. Proto je to o dost dražší. Důležité je aby ten kdo to dělá měl válcovou brzdu a aby mohl doložit svýšený výkon.
Optimalizací parametrů se spotřeba většinou sníží. Před úpravou jsem měl průměrnou spotřebu kolem 9.5 l/100 km a po úpravě mám spotřebu 9 l/100 km.
Tvrzení, že „čiptuning“ nemá smysl u atmosferických motorů nemá smysl je samozrřejmě hloupost od lidí kteří neví o čem mluví. Mě se zvýšil výkon o 74 bhp a to jistě smysl má. U přeplňovaných motorů je to samozřejmě jednodušší, protože stačí zvýšit přetlak.
Optimalizací parametrů se spotřeba většinou sníží. Před úpravou jsem měl průměrnou spotřebu kolem 9.5 l/100 km a po úpravě mám spotřebu 9 l/100 km.
Tvrzení, že „čiptuning“ nemá smysl u atmosferických motorů nemá smysl je samozrřejmě hloupost od lidí kteří neví o čem mluví. Mě se zvýšil výkon o 74 bhp a to jistě smysl má. U přeplňovaných motorů je to samozřejmě jednodušší, protože stačí zvýšit přetlak.
-
ELiLOBO
- Registrovaný
- Příspěvky: 1709
- Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1327
- Kontaktovat uživatele:
Co stál ten tvůj systém sání vzduchu? Já jsem se asi rozhodl pro
diesel-tzechnik.cz, sice přidaj jen 15koní ale reference jsou pozitivní a jesi ještě platí klubová sleva tak je to krásný:)
a ještě jedna věc: když si nechám udělat ten chip a v budoucnu třeba udělám ten systém sání tak to by se mělo pak znova přechipovat ne?
diesel-tzechnik.cz, sice přidaj jen 15koní ale reference jsou pozitivní a jesi ještě platí klubová sleva tak je to krásný:)
a ještě jedna věc: když si nechám udělat ten chip a v budoucnu třeba udělám ten systém sání tak to by se mělo pak znova přechipovat ne?
- BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
Ono se to sání dostane na eBay podstatně levněj, ale na výkonu to moc nepřidá.
Další co má podstatnější vliv na výkon jsou laděné svody. Lepší laděné svody začaly používat až u motoru N53, takže u N52 má smysl svody vyměnit. S tím se ale odstraní primární katy a musí se použít O2 simulátory.
N52: N53:

Další co má podstatnější vliv na výkon jsou laděné svody. Lepší laděné svody začaly používat až u motoru N53, takže u N52 má smysl svody vyměnit. S tím se ale odstraní primární katy a musí se použít O2 simulátory.
N52: N53:

- BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
Svody mají přidat 15 až 20 hp. Na E90 foru Gavin (MMW) prodává OBX svody i se simulátory. Osobní zkušenost nemám, ale na E90 foru jsem žádnou stížnost neviděl. Negativum je, že se musí použít O2 simulátory ale když se nechají sekundární katy tak to prý s teplým motorem projde emisemy.
O čas mi nejde, rád se podělím o zkušenosti které mám za léta upravování aut a také se rád přiučím. Nejlepší zdroj informaci je na E90post.com
O čas mi nejde, rád se podělím o zkušenosti které mám za léta upravování aut a také se rád přiučím. Nejlepší zdroj informaci je na E90post.com
já bych šel asi do autochip nechal sem si tam čipnout e92 335i na 265kw 480Nm a klesla mi už o litr spotřeba na 9,3l. Navíc tam maj ted akci ještě 25% dolů z ceny ceníkový a ceníková je 7500
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... 5-i-218hp/
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... 5-i-218hp/
jdi do autochip.cz nechal sme si tam udělat 335i e92 na 265wk a 480Nm a už mi klesla o litr spotřeba na 9,3l. Maj tam ted akci 25% dolu z ceníkový ceny a ta je 7500 u tvýho motoru.
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... 5-i-218hp/
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... 5-i-218hp/
-
FrankDrebin
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
Tak samozrejme, ze i u atmosfery lze takto zvysit vykon, ale dat u firem typu diesel-technik za upravu pres 13 tisic, jsou absolutne vyhozeny penize (u atmo benzinu)BudVlad píše:..Tvrzení, že „čiptuning“ nemá smysl u atmosferických motorů nemá smysl je samozrřejmě hloupost od lidí kteří neví o čem mluví. Mě se zvýšil výkon o 74 bhp a to jistě smysl má. .

