Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rozvody e36 1.8 is
čau potrěbuju poradit.mel sem sundanej ten spodní kryt rozvodu na klice a retez je dost volnej.zjistil sem tu ze v napinaku je pružina,ale po nastartovaní se to dosponuje tlakem oleje jestli sem to dobře pochopil.zadne zvuky to podle me nevidává ale mam ted strach aby to nepreskocilo kdyz je u motoru v klidu ten retez volnej.nebo je to normální? dík za rady
Tak ty vodítka bych doporučil měnit určitě pokud je sundáš sám uvidíš že budou asi dost vydřená mě se jedno rozsipalo asi na 10 kusů
a byl to rachot ale BMW naštěstí dělá odolná auta a motor to dal bez újmy a ten napínák nevím jak prověříš jestly je ok ale jak jsem psal samotný napínák je otázka kolem 1000kč. Jinak já jsem měnil pouze vodítko napínání a to dlouhé vpravo společně s řetězem a napínákem ale zase docela toho lituji když už se to dělá tak vše.
-
mequi
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Podle mne by se měli měnit spolu kola s řetězem. Během používání se vzájemně vydřou a když vyměníš jenom řetěz, tak v tom ozubeném kole bude malinká vůle. Tam jde o to, jak velká ta vůle je. Je to jenom spekulace. Hodně málo lidí to mění. Podle ETK je na isu dvouřadý řetěz. Ten se podle mne jen tak nevytahá. Vyměn jenom napínák a uvidíš. Řetez by měl být napnutý vždy, když si vzpomeneš. Ne jenom po jízdě, za tepla a tak. U mne viz http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=78874jurab píše:a kdyz bude vše okolo v pohode da se nak poznat jestli je v háji napínák nebo řetez?popř.dá se vyměnit pouze řetez aniž by se museli menit ozubena kola atd..
Řeším skoro to samé. Jakmile budu vědět výsledek, dám vědět. Zatím měním jenom napínák. Jestli to tím nebude, shodím přední dekl a kouknu na vodítka. Nemám garáž, tak proto to takhle kouskuji.
jo procital sem to nez sem todle tema zalozil.Ano na isu je dvouřadý řetěz.A menis jen pruzinu nebo celej ten mechanismus?Chapu to dobre ze nemusis nic rozdelavat jet ten napinak povolis a opatrne ho vytahneš ven (u me na ISu sundam teda jeste klimu).jo a s tem řetezem a ozubenejma kolama sem si to myslel ale nak sem si to nechtel pripustit ze bych to muset celi menitmequi píše:Podle mne by se měli měnit spolu kola s řetězem. Během používání se vzájemně vydřou a když vyměníš jenom řetěz, tak v tom ozubeném kole bude malinká vůle. Tam jde o to, jak velká ta vůle je. Je to jenom spekulace. Hodně málo lidí to mění. Podle ETK je na isu dvouřadý řetěz. Ten se podle mne jen tak nevytahá. Vyměn jenom napínák a uvidíš. Řetez by měl být napnutý vždy, když si vzpomeneš. Ne jenom po jízdě, za tepla a tak. U mne viz http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=78874jurab píše:a kdyz bude vše okolo v pohode da se nak poznat jestli je v háji napínák nebo řetez?popř.dá se vyměnit pouze řetez aniž by se museli menit ozubena kola atd..
Řeším skoro to samé. Jakmile budu vědět výsledek, dám vědět. Zatím měním jenom napínák. Jestli to tím nebude, shodím přední dekl a kouknu na vodítka. Nemám garáž, tak proto to takhle kouskuji.
