Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 závada DO centrálu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Spirt
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: čtv 17.02.2011 01:00

#1 Příspěvek od Spirt »

cau klici,poridil jsem si opet e36coupe a mam k nemu dva klice do tvaru diamantu s treba tlacitky na do central,na jednom tlacitku je nakresleny kufr,na prostrednim znacek bmw a posledni je s sipkou nahoru,a ted k veci,auto na klic vubec nereaguje,ale klicema jde normalne zamknout/odemknout..kdyz jsem si chvili hral s tim klicem tim ze jsem mackal tlacitko s sipkou nahoru v zapalovani v poloze 1,porad jsem to tlacitko mackal,az se najednou auto zamklo,tak jsem okamzite klic vytahl a zkusil auto nejakym z tlacitek odemknout a uz nic neslo...tak vas teda prosim o radu,pomoc popripade navod jak klic nastavit na do central?diky
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#2 Příspěvek od jarda »

Je to blbá otázka, ale zkoušel jsi v tom klíči vyměnit baterky? A je to origo klíč nebo 50 korunový číňan?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Spirt
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: čtv 17.02.2011 01:00

#3 Příspěvek od Spirt »

jsou origo,aspon tak vypadaj a baterky jsem dal do obou klicu uplne nove,kontrolky na klicich normalne modre problikavaj...
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#4 Příspěvek od jarda »

No ptám se protože k E36 se pokud vím klíč ve tvaru diamantu origo nedával, takže jsou dvě možnosti - buď si ho někdo nechal vyrobit k originálnímu DO což je docela drahé, nebo tam máš neoriginální DO a pak bych hledal chybu v něm.
Pokud máš originální DO tak Ti možná pomůže diagnostika, pokud ne tak si musíš pomoct sám - multimetr do ruky a změřit co se (ne)děje.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#5 Příspěvek od Paty »

a nemá se to náhodou ještě spárovat s autem? protože když měníš baterku v klíči tak ju musíš vyměnit do určitý chvíle jinak to musíš spárovat s autem... je to manuálu kterej je k autu...(taková knížka) tam je to popsaný a nebo si ji tu najdi nebo někde stáhni...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Originál diamant nemá žádnou diodu, takže jsou to neorigo klíče s DO a jednotkou nejspíš ode mě. Jak už napsal Jarda, vzít do ruky multimetr a vyzkoušet, případně si poslechnout, jestli na klíč jednotka reaguje cvakáním relátek. Pokud nereaguje, znovu spárovat dle návodu k sadě (stisknout tlačítko na jednotce a potom na klíči).

Pokud si vzpomenu, hodím sem večer fota, jak vypadá diamant originál versus sada ode mě.
Zety
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 29.04.2010 00:00
Bydliště: Nové Losiny okres Šumperk, Brno přes týden
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Zety »

Já měl na E36 neoriginál do centrál a podařilo se mi to samé, když jsi sis hrál s tím klíčkem v zapalování tak jsi asik ten klíč ,, vypnul". Druhej klíč ti jede? Jestli je neoriginál tak si najdi řídící jednotku toho centrálu a podle nápisů si najdeš na netu návod jak to zase zpátky spárovat. Já měl to samé(chtěl jsem vypnout sirenu při odemykání/zamykání a místo toho jsem si vyhodil klíč, ale druhej jel normálně), ale na řj centrálu ani jeden nápis tak jsem nevěděl co to je zač.
Spirt
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: čtv 17.02.2011 01:00

#8 Příspěvek od Spirt »

je mozne ze neni original,tak tim padem musi existovat navod primo ke klici ne?,s tim jak ho sparovat s ogr.jednotkou centralu,druhej kllic taky ani tuk....kamarad to sparoval tez v e36coupe a tez diamant na org.central ale ted uz auto nema a kdyz jsem ho poprosil o navod co mel ke klicum za ktery pry daval neco kolem 2tis.,tak navod uz nema a ze si to mam najit na foru ze je to tu bezne :roll: s klikcem jsem si hral v poloze jedna a najednou se auto zamklo,chvili neco cvakalo u spolujezdce za kastlikem,tam kde jsou jednotky a pak chvili nic a pak zase slo odemknout po zmacknuti asi dvou tlacitek za sebou,zas neco chvili cvakalo,potom uz zase ani tuk.... :cry:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Fx píše:Originál diamant nemá žádnou diodu, takže jsou to neorigo klíče s DO a jednotkou nejspíš ode mě. Jak už napsal Jarda, vzít do ruky multimetr a vyzkoušet, případně si poslechnout, jestli na klíč jednotka reaguje cvakáním relátek. Pokud nereaguje, znovu spárovat dle návodu k sadě (stisknout tlačítko na jednotce a potom na klíči).

Pokud si vzpomenu, hodím sem večer fota, jak vypadá diamant originál versus sada ode mě.
Odpovědět