Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
turbo na 2,5
Ahoj mám dotaz.
Včera jsem došel k názoru že mě to do kopce už nestačí a tak jsem si začal pohrávat s myšlenkou ofoukat motor nějakým turbem. Kdesi jsem se dočetl že stačí Tds svody + Tds turbo + programovatelná jednotka. Přestavba bez vetších problémů a při 0,1-0,2bar nárůst výkonu a Nm asi o 10%, což by mě stačilo. Vím že na atmo motor s vysokým kompresním poměrem se nejedná o nejvhodnější úpravu, ale motorů je dost. Otázka ale je, zda je to co jsem výše popsal pravda a jestli máte někdo zkušenost s takovou úpravou.
Včera jsem došel k názoru že mě to do kopce už nestačí a tak jsem si začal pohrávat s myšlenkou ofoukat motor nějakým turbem. Kdesi jsem se dočetl že stačí Tds svody + Tds turbo + programovatelná jednotka. Přestavba bez vetších problémů a při 0,1-0,2bar nárůst výkonu a Nm asi o 10%, což by mě stačilo. Vím že na atmo motor s vysokým kompresním poměrem se nejedná o nejvhodnější úpravu, ale motorů je dost. Otázka ale je, zda je to co jsem výše popsal pravda a jestli máte někdo zkušenost s takovou úpravou.
je tady dost temat... koukni se do hledání, i některý jsem založil já...
jestli máš benzína tak svody z TDSa jsou jiný do trojůhelníku zatím co svody benzin třeba 325i jsou do obdélniku...
turbo z TDSa tam dát můžeš ale není na to stavěný takže mu budeš dávat rošt plnej knedl a neříkej že ne, a to turbo to nevydrží protože u benzinových motorů jsou teplotní limity úplně někde jinte....a pokud by jsi chtěl jenom takovej nárust tak by to teoreticky šlo,možná i řídící jednotka by to zvládla..
protože určitý množství aby chod motru šel tak řídící jednotka si umí sama přidat (upravit)! ALE!!! toto je k ničemu,samozřejmě by jsi ještě musel udělat jinak podtlaky u sání motoru atd... koukni se na ty temata co tady jsou a dobře si promysli co chceš dělat. Každopádně to udělat jde a pujde tam poznat obrovskej kroutící moment!
jestli máš benzína tak svody z TDSa jsou jiný do trojůhelníku zatím co svody benzin třeba 325i jsou do obdélniku...
turbo z TDSa tam dát můžeš ale není na to stavěný takže mu budeš dávat rošt plnej knedl a neříkej že ne, a to turbo to nevydrží protože u benzinových motorů jsou teplotní limity úplně někde jinte....a pokud by jsi chtěl jenom takovej nárust tak by to teoreticky šlo,možná i řídící jednotka by to zvládla..
protože určitý množství aby chod motru šel tak řídící jednotka si umí sama přidat (upravit)! ALE!!! toto je k ničemu,samozřejmě by jsi ještě musel udělat jinak podtlaky u sání motoru atd... koukni se na ty temata co tady jsou a dobře si promysli co chceš dělat. Každopádně to udělat jde a pujde tam poznat obrovskej kroutící moment!
Jde o to že po prodeji E30 jsem tři roky nejezdil se zadkem, tak jsem si koupil za pár kaček 36ku 2,5ku. Mám ji cca měsíc a prostě to nestačí, rozpoměl jsem se jak na to (je to jako na kole zapomenout se to nedá) musím to v zatáčkách do kopce trhat spojkou a na výjezdu i když mám v zatáčce zapálený kola prostě není výkon. Prostě to neodjede a je to trochu i trápení .Paty píše:je tady dost temat... koukni se do hledání, i některý jsem založil já...
jestli máš benzína tak svody z TDSa jsou jiný do trojůhelníku zatím co svody benzin třeba 325i jsou do obdélniku...
turbo z TDSa tam dát můžeš ale není na to stavěný takže mu budeš dávat rošt plnej knedl a neříkej že ne, a to turbo to nevydrží protože u benzinových motorů jsou teplotní limity úplně někde jinte....a pokud by jsi chtěl jenom takovej nárust tak by to teoreticky šlo,možná i řídící jednotka by to zvládla..
protože určitý množství aby chod motru šel tak řídící jednotka si umí sama přidat (upravit)! ALE!!! toto je k ničemu,samozřejmě by jsi ještě musel udělat jinak podtlaky u sání motoru atd... koukni se na ty temata co tady jsou a dobře si promysli co chceš dělat. Každopádně to udělat jde a pujde tam poznat obrovskej kroutící moment!
E30 co jsem měl vážila na konci i s rámem 890kg
(makrolon okna bok a zadní, laminát podlaha, vyřezané kapoty a dveře, bez interiéru, jen sedačka). S touhle hmotností 2,5ka E30 i do kopce docela odřazovala. Ale ta 36ka je oproti tomu těžká takže moje úvaha že bude 2,5ka stačit byla špatná.
Co tedy s tím interiérem dostanu dolů cca 50kg, z venku auto musí vypadat naprosto seriově. Já hubnout nemám kam, takže je tu jediná volba, buď výměna motoru na 3,5, do čehož se mě nechce a nebo turbo.
Turbo mě přijde mnohem zajímavější, protože 3,5ka je už zase o kus těžší než 2,5ka. Co znamená ta věc s těmi svody - trojůhelník/obdelník ?
Do témat jsem koukal, ale přímo tento případ využití TDs komponentů jsem nenašel.
proč ? V zatáčkách jsem měl lidi, takhle tam jezdíme normálně... jen musí někdo pohlídat, aby nejelo auto. Když jede, jedu pomalu a kam nevidim nebo tam nikoho nemam taky nejedu rychle, nejsem blázen aby jsem někomu ublížil a nebo něco udělal.bmw335 píše:podle tvýho videa nebudeš asi moc v porádku
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=turbo
tady o tom máš dost i nějaký odkazy kde to dělají ...jinak hodně štětsí není to sranda
tady o tom máš dost i nějaký odkazy kde to dělají ...jinak hodně štětsí není to sranda
-
assassin_tl
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
mno me to teda neprijde ze by tady byl problem v tom ze to neumi, prijde mi taky ze tam chybi vykon...mrJekill píše:Na videu jen vidím,že to dokážeš na dvojku na chvilku utrhnout,ale moc ti to nejde.Turbo by ti pomohlo při delším driftu,avšak obáván se,že na to ještě nemáš dostatek umu a zkušeností.
varkel: ja bych to videl na motor z m3...
turbo samodomo je beh na dlouhou trat, vypada to na zacatku jednoduse, ale chce to zkusenosti, nastudovat dost teorie.. dost penez a dost casu... znam par lidi co si tim prosli a treba fugovo V12 biturbo je tu urcite znamy a rika ze dneska uz by sel do odladeneho turbokitu.. ze to vyjde nakonec levneji:) jinak kolega uz par NA motoru na preplnovany predelaval, myslim ze i tuhle 2,5ku a rikal ze je to celkem easy (kdyz mas know how) a ze by to za cca 50 pro znameho poskladal(0,5b setup, tzn na seriovejch internals, jen tlusty tesneni) ... takze resitelny to je
-
assassin_tl
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
kolega si je nekde nechava vyrabet na zakazku, jako uplne zadara to neni to je jasny... dyztak se ti muzu zeptat...Paty píše:tlustý těsnení je realný,ale kde je koupit...nenašel jsem to nikde...spon ten název toho těsnění...
pripadne myslim najdes nakyho zahranicniho vyrobce kdyz projedes temata o oturbeni aut na zahranicni bmw forech...
jinak anglicky je to kdybys googlil "low compression head gasket" nebo
jeden overenej vyrobce treba tady:
http://www.cometic.com/default.aspx
