Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Z plynu jen na benzin (mozne potize?)
Zdravim vsechny priznivce BMW. Nedavno jsem koupil motor 1.8 IS do E36 coupe. Auto, z ktereho sel "novy" motor do meho auta drive jezdil na plyn. Treti den po vymene se mi po nastartovani zvedly otacky na 2000, tak jsem po chvili zastavil, ze zkusim nastartovat znovu a auto nechytlo! Slo nastartovat, asi po 7 hodinach, kdyz jsem sel z prace. Otazka zni, muze to byt tim plynem? (v aute plyn neni, jen benzin) Dekuju za odpoved...
Dnes jsem asi pet hodin procital temata kolisani otacek, tak nechci tuto diskuzi smerovat timto smerem, ale muj problem je trosku jiny. Rano jsem nastartoval, otacky se parkrat zhouply smerem dolu, po pridani plynu se naopak usidlily okolo hodnoty 2000 ( volnobeh ). Ujel jsem asi 200 metru a auto jelo samo bez pridani plynu rychleji, nez je bezne a pri razeni byli taky otacky moc nahore. Rozhodl jsem se zkusit auto chcipnout a znova nastartovat. Bohuzel ani na zhruba 10 pokus o nastartovani auto nenaskocilo. Starter normalne tocil, ale nic..zkousel jsem to pochopitelne i s pridanim plynu ale nepomohlo to... kdyz jsem prisel k auto za zhruba tech 7 hodin, tak nastartovalo, opet poklesly otacky, ale volnobeh se pak ustalil a auto jelo relativne v poradku...jeste podotykam, ze po zvednuti kapoty jsem citil benzin.
zkontrolovat:
- zda jsou zaslepeny díry po vstřiku lpg
- volnoběžnej ventil (volnej chod klapky)
- zda je těsný sání (od váhy až k hlavě!)
- svíčky
- proměřit čidlo klapky plynu
- zda je zapojenej podtlak do regulátoru paliva
- a samozřejmě zjistit, odkud jde ten benál (přívod/odvod, lišta, vstřiky)
jakej je jinak výkon?
spotřeba?
při brždění motorem ukazuje ekonoměr kolik? (nad 2t rpm)
M42 nebo M44 ?
kdo ti to měnil? pravděpodobně někde udělal chybu.
můžeš zkusit diagnostiku, asi toho moc neřekne, ale může odhalit nějaký špatný čidlo.
- zda jsou zaslepeny díry po vstřiku lpg
- volnoběžnej ventil (volnej chod klapky)
- zda je těsný sání (od váhy až k hlavě!)
- svíčky
- proměřit čidlo klapky plynu
- zda je zapojenej podtlak do regulátoru paliva
- a samozřejmě zjistit, odkud jde ten benál (přívod/odvod, lišta, vstřiky)
jakej je jinak výkon?
spotřeba?
při brždění motorem ukazuje ekonoměr kolik? (nad 2t rpm)
M42 nebo M44 ?
kdo ti to měnil? pravděpodobně někde udělal chybu.
můžeš zkusit diagnostiku, asi toho moc neřekne, ale může odhalit nějaký špatný čidlo.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
plynem to určitě nebude ... někdo udělal chybu při výměně...podle mě problém s hadicemi pod sáním, případně nezaslepené díry v sání apod.




ten stejnej problém jsem měl u 730 na plyn! drželo to 2500-3000 otáček a když jsem to zdechl, tak už to nešlo nastartovat, až tak za 2 hodky! ale pak jsem přišel na to, že až se motor zahřál na provozní teplotu, tak už bylo všechno v normálu. Nakonec jsem sehnal jinej ten volnoběžnej ventil a bylo po problemu!