Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
325i přestává jet
Ahoj,mam problém s bmw e36 coupe motor M50b25 325i r.v.92 vanos
a problém je následujcí:
zahřeju motor, přijedu zastavím. 15min jsem pryč dále nastartuju a že pojedu ale motor začne haprovat,zklidní se, přijedu ke křižovatce a motor úplně zdechne jak spadnou otáčky. nastartuju a potom to jede v pořádku.
Takže otázka zní co to může dělat?? jako by ten moto zchladl a jel hůř než se to dostane na provozní teplotu tak to vynechává,dělá to i v tahu,ale když je to za studena jede to normálně a za tepla taky,dělá to jen něco mezi studeným motorom a úplně zahřátým motorem.
Napadají mě Dvě věci špatná lambda a nebo čidlo teploty motoru
Byl bych moc rád kdyby jste napsali aspon nějaký nápady čím to může být,je to nepříjemná situace když se to stane v provozu.
a problém je následujcí:
zahřeju motor, přijedu zastavím. 15min jsem pryč dále nastartuju a že pojedu ale motor začne haprovat,zklidní se, přijedu ke křižovatce a motor úplně zdechne jak spadnou otáčky. nastartuju a potom to jede v pořádku.
Takže otázka zní co to může dělat?? jako by ten moto zchladl a jel hůř než se to dostane na provozní teplotu tak to vynechává,dělá to i v tahu,ale když je to za studena jede to normálně a za tepla taky,dělá to jen něco mezi studeným motorom a úplně zahřátým motorem.
Napadají mě Dvě věci špatná lambda a nebo čidlo teploty motoru
Byl bych moc rád kdyby jste napsali aspon nějaký nápady čím to může být,je to nepříjemná situace když se to stane v provozu.
a jak zjístím na diagnostice jestli je špatná? má to ukazovat nějaký hodnoty? Jde o to že to auto nějak extra nežere a chová se normálně jenom když je prostě v tom mezi studeným a teplím motorem tak to takhle zahapruje. čidlo teploty motoru to dělat nemůže? Jsem v koncích nevím už co s tím.
čidlo teploty motoru pro ecu nemůž třeba mněřit mněři a potom vynechat a potom zase měřit. může toto udělat?
čidlo teploty motoru pro ecu nemůž třeba mněřit mněři a potom vynechat a potom zase měřit. může toto udělat?
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
LAMBDA JE POUZE SNIMAČ! jak by na to mohla mit asi tak vliv když řídí bohatost směsy? motor funguje i bez ní , pokud je v piči tak se to projevu až při hodně zahřátým motoru kdy neumí vyhodnocovat , a začně výrazně houpat volnoběhicecold píše:taky bych to viděl na lambdudiagnostice se nevyhneš
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
na diagnostice mě to vyhazovalo chybu něco s čidlem klepání,ale borec mě řekl "že si toho všímat nemám že je to jenom tím jak zdechnu motor a že se ten motor jaksi zatřebe a hodí to chybu."
to se mi ale nezdá
díval jsem se na ně je pod sáním a je přišroubovaný k motoru a středem prochází sroub,jak jsem na ně díval jenom vyzuálně tak jsem zjísti že je naprasklý někdo ten šroub moc dotáhl a prasko.
Může to být i tím čidlem?
svíčky taky něco pamatujou ale ty to bejt nemůžou v normálu jedou normálně vyčištěný seřízený vůle. a cívky jsem proměřoval a hodnoty který jsem naměřil sedí s hodnotama předepsanýma.
ted ještě me zaráží to že tam jsou teplotní čidla dvě jedno pro ecu a druhý pro budíky. Tak který je který?
a dají se na zkoušku prohodit? že bych jenom přehodil konektory z jedno čidla na druhý a obráceně,jestli to teda půjde? Jenom na zkoušku jak se to bude chovat. Dělal to někdy někdo?
to se mi ale nezdá
Může to být i tím čidlem?
svíčky taky něco pamatujou ale ty to bejt nemůžou v normálu jedou normálně vyčištěný seřízený vůle. a cívky jsem proměřoval a hodnoty který jsem naměřil sedí s hodnotama předepsanýma.
ted ještě me zaráží to že tam jsou teplotní čidla dvě jedno pro ecu a druhý pro budíky. Tak který je který?
a dají se na zkoušku prohodit? že bych jenom přehodil konektory z jedno čidla na druhý a obráceně,jestli to teda půjde? Jenom na zkoušku jak se to bude chovat. Dělal to někdy někdo?
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no cidlo klepani nevim jestli myslime to stejny, ? to je halluv snimac na remenici ve predu ktery snima horsí uvrat ? pokud je to jiny nazve pro stejnou vec kterou myslim to by to delat mohlo 
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ming_case/
c.9
popripade pak je jeste jeste jedno:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ead_vanos/
c.18
teoreticky by to mohlo byt ono pokud myslime to stejne
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ming_case/
c.9
popripade pak je jeste jeste jedno:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ead_vanos/
c.18
teoreticky by to mohlo byt ono pokud myslime to stejne
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jedno je na snímání klikový hřídela a druhý je na polohu sací vačky. ale já myslím toto
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
díl č. 14 je to přidělaný na bloku motoru. pod sáním.
podle schématu z manuálu jsou tam dva jeden na 1-3 válce a druhej na 4-6 válce.
http://www.automatejcek.cz/picts/eshop/ ... B1A0_0.jpg
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
díl č. 14 je to přidělaný na bloku motoru. pod sáním.
podle schématu z manuálu jsou tam dva jeden na 1-3 válce a druhej na 4-6 válce.
http://www.automatejcek.cz/picts/eshop/ ... B1A0_0.jpg
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jako je to soucas motorove kabelaze , vliv to na to mit muze tez
jako dedukuju nesetkal sem se stim ale jedno z toho to bude urcite
jen proste mtoda pokus omyl
vic neporadim už asi...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
čidlo klepání
-když motor zdecháš, tak je už ř.j. "vypnutá", tak si nemůže vyhohodit chybu,
navíc to s tím nemá vůbec nic společnýho, mechanik je dement
- čidlo klepání má markantní podíl na nastavování předstihu zapalování,
tipoval bych že tvůj problém může být zapalováním,
tak začni u toho čidla, stejně bys ho musel vyměnit
-řek bych, že čidla budou dvě(pod sáním), diag. by měla vyhodit u kterých válců
na lambdu bych to netipoval,
zvážil bych výměnu svíček a změření tlaku paliva
-když motor zdecháš, tak je už ř.j. "vypnutá", tak si nemůže vyhohodit chybu,
navíc to s tím nemá vůbec nic společnýho, mechanik je dement
- čidlo klepání má markantní podíl na nastavování předstihu zapalování,
tipoval bych že tvůj problém může být zapalováním,
tak začni u toho čidla, stejně bys ho musel vyměnit
-řek bych, že čidla budou dvě(pod sáním), diag. by měla vyhodit u kterých válců
na lambdu bych to netipoval,
zvážil bych výměnu svíček a změření tlaku paliva
-
capri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
- Kontaktovat uživatele:
hodit chybu to čidlo klepání může když to auto někde hodně podtočíš (když jedeš na otáčky neslučitelny s volnoběhem motoru a sotva se to udrží tak se to začne hádat než povolíš spojku a motor chytne zase normoš volnoběh) čidlo je potřeba kvuli nastavení zapalování aby když je třeba motor horší kvality aby motor netrpěl předzápalama (když je předzápal tak čidlo klepání zjistí neplechu a nastaví předstih tak aby motor běžel optimálně)
pokud se pletu opravte mě
