Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

323i vs 325i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#1 Příspěvek od PeterE36 »

Zdravím, chtěl bych si koupit Bmw E36 2,5 R6 .. který model by jste mi doporučily novější 323trojku nebo starší 325tku?
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#2 Příspěvek od kourk »

určitě novější 323... a když už, tak 328
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Huska »

samozřejmě 323i .. použij funkci hledat a poznáš proč a že je lepší ve všem kromě kupní ceny auta
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Klubové ID: 3777
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od icecold »

otázka: co jede líp? 323i nebo 325i?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#5 Příspěvek od Maysner »

Jedou dosti podobne
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

icecold píše:otázka: co jede líp? 323i nebo 325i?
a odpoved na otázku = je 323i :-) papírově to vypadá opačně ale skutečnost je jiná na sprintech jsem vždy 325tku porazil, při normální jízdě je posun výkonu a krouťáku do nižších otáček taky znát. :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#7 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

..no jo ale ty tam máš nějaký koně navíc, ne?

Jinak papírově má sice 323i o 20koní míň, ale stejnej krouťák posazenej od nížších otáček, takže je paradoxně řekl bych na rozjezdech živější. Taky se o tohle pár týdnů zajímám, na youtube je toho plno, ale nic pořádnýho.. skoro mám chuť založit topic 323i vs.325i vs.328i :D
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Klubové ID: 3777
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od icecold »

no a abych nezakládal nový topic: je známo že když například dáme na
M52B28 sání z M50B25 tak tomu přídáme cca 20 koní ale zas ubereme na krouťáku ve spodních otáčkach. Ale co takhle opačný skutek? když na M50B25 dáme sání z M52B28, přibyde u M50 na krouťáku u spodku? Sama o sobě M50B25 jede fajn ale v nizkých otáčkach se to chová pomalu jak 316i :D
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Huska »

Totic píše:..no jo ale ty tam máš nějaký koně navíc, ne?

Jinak papírově má sice 323i o 20koní míň, ale stejnej krouťák posazenej od nížších otáček, takže je paradoxně řekl bych na rozjezdech živější. Taky se o tohle pár týdnů zajímám, na youtube je toho plno, ale nic pořádnýho.. skoro mám chuť založit topic 323i vs.325i vs.328i :D
měl jsem téměř seriovku v dobrém stavu ... pouze vzduchový filtr Green, zadní tlumič výfuku takže 00nic změna ... trochu pomohl samosvor o z M3 3,0 (cca 7% kratší než serie).
Papírových 20PS se v realitě smázne. Jakákoli úprava může změnit moměr sil dost zásadně (např na Břeclavském sraze jsem jel proti 525i e34 bez vanosu celkem hodně upravené a dostal jsem 2 délky).... ale to je něco jiného než otázka na začátku.

Stejně tak kdyby cenový rozdíl byl 30tisKč, tak bych se na to koukal jinak, ale realita je taková, že cenový rozdíl je téměř nulový při stejném stavu aut.

2,8i nemá smysl porovnávat, protože kromě pojistky je lepší než ty dvě předchozí (328i a 323i se liší jen obsahem, jinak jsou naprosto stejné jak brzdama (325i nemá zadní chlazené), tak převodovkou i diferákem)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#10 Příspěvek od Kalasnikov »

icecold píše: Sama o sobě M50B25 jede fajn ale v nizkých otáčkach se to chová pomalu jak 316i :D
Mně tohle právě vyhovuje kolem dvou tísíc je ten motor krásně medový (připomíná mi to jízdu s Vectrou A 2.0i 8V) takže i ospalý po noční jsem schopný dojet bezpečně domů, a když chci rychleji tak od 4 to jede až do omezovače líp a líp.
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1745
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#11 Příspěvek od paca »

Taky záleží na stavu auta, počet najetých km, servis atd... a když už Huska vzpomněl břeclavský sraz, tak jsem ho dal asi o necelou půlku auta :D (já seriovka 323i touring)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Huska »

paca píše:Taky záleží na stavu auta, počet najetých km, servis atd... a když už Huska vzpomněl břeclavský sraz, tak jsem ho dal asi o necelou půlku auta :D (já seriovka 323i touring)
Přesně tak .. pak jsem měnil spojku jak jsem byl naštvanej že jsi mi ujel :lol: :lol: :lol: , ale i tak nebyl rozdíl mezi sedanem, kombíkem. Celkový stav je u e36 rozhodující a motorizaci bych řešil až na druhém místě
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
coupe_core518
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: Zahraničie
Klubové ID: 3108

#13 Příspěvek od coupe_core518 »

v reálne má každá 323i 130 až 133kW, odmerané na bmwday v profituningu v BA (meranie výkonov pre bmwklub.sk zadarmo)
možem sem hodit aj graf z mojho auta a jel sem sprint proti nejakému 2,5i a myslim že to bola 325i na břeclavském zrazi a prehrala :D
ale neviem či len nezaspal na štarte....a na konci to už vzdal
http://www.youtube.com/watch?v=q5HOWlmzH3w
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1821

#14 Příspěvek od Danny Moderátor »

za mě klidně 325. Na výkendy ideální, jede dobře mechanicky je jednodušší /nemá vanos i když jsou i vanosové/ a s 323 si vytře p...l kdykoliv 8)
a sežene se za velmi slušné peníze.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#15 Příspěvek od zverbo »

Mazlik ma motor M50 - 141kw, mam trosku prerobene nejake veci ale nic extra rozhodne 323 a 328 nevladzu zanim. Mal som E46 328ci ale neporovnatelne!!! V dedine 50/km - /5r/ pridam a idem bez podradenia, co e46 ani bohovy pokial som nepodradil - iba tolko k mojmu vedeckemu projektu
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#16 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Porovnáváme předsevším seriové stavy, tohle tak patří do sekce Tuning..

Ještě jsem to pořádně neviděl, ale asi budu muset nějak zrealizovat. Postavit vedle sebe ne sprint seriové 323i - 325i -328i (stejné kastle) a porovnat to..
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#17 Příspěvek od zverbo »

[quote="Totic"]Porovnáváme předsevším seriové stavy, tohle tak patří do sekce Tuning..

Vylestene sanie, Upraveny privod vzduchu, a nieco malo prekopany vyfuk - nic extra. To neni TUNING a maju to tu urcite vsetci.
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Klubové ID: 2116
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od ROBi »

Hmm, já to nemám :lol:
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#19 Příspěvek od Jamall »

Ja mám zkušenosti s M52b20 kupé a M50b25 kupé. No a moje pocity z dva a půlky jsou naprosto neporovnatelné. Dvou litr super motor, ale dva a půlka mě na 3 svezení naprosto očarovala.

a pro zajímavost, když se řeší papírový krouták vs skutečnost. Tak co jsem se bavil s kamarádama co mají zkušenosti s dvojkou a dva a půlku, tak jsme se shodli na tom, že dva a půlka má o litr menší spotřebu....možná je to tím, že nemáme takovou potřebu na to šlapat...jenom teorie a pocity 15let starých motorů
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1745
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#20 Příspěvek od paca »

No nevím, já se s 325i vanosem nemohl dostat pod 10l/100km :wink:
Odpovědět