Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
323i vs 325i
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
samozřejmě 323i .. použij funkci hledat a poznáš proč a že je lepší ve všem kromě kupní ceny auta
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
a odpoved na otázku = je 323iicecold píše:otázka: co jede líp? 323i nebo 325i?
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
..no jo ale ty tam máš nějaký koně navíc, ne?
Jinak papírově má sice 323i o 20koní míň, ale stejnej krouťák posazenej od nížších otáček, takže je paradoxně řekl bych na rozjezdech živější. Taky se o tohle pár týdnů zajímám, na youtube je toho plno, ale nic pořádnýho.. skoro mám chuť založit topic 323i vs.325i vs.328i
Jinak papírově má sice 323i o 20koní míň, ale stejnej krouťák posazenej od nížších otáček, takže je paradoxně řekl bych na rozjezdech živější. Taky se o tohle pár týdnů zajímám, na youtube je toho plno, ale nic pořádnýho.. skoro mám chuť založit topic 323i vs.325i vs.328i
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
no a abych nezakládal nový topic: je známo že když například dáme na
M52B28 sání z M50B25 tak tomu přídáme cca 20 koní ale zas ubereme na krouťáku ve spodních otáčkach. Ale co takhle opačný skutek? když na M50B25 dáme sání z M52B28, přibyde u M50 na krouťáku u spodku? Sama o sobě M50B25 jede fajn ale v nizkých otáčkach se to chová pomalu jak 316i
M52B28 sání z M50B25 tak tomu přídáme cca 20 koní ale zas ubereme na krouťáku ve spodních otáčkach. Ale co takhle opačný skutek? když na M50B25 dáme sání z M52B28, přibyde u M50 na krouťáku u spodku? Sama o sobě M50B25 jede fajn ale v nizkých otáčkach se to chová pomalu jak 316i
e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
měl jsem téměř seriovku v dobrém stavu ... pouze vzduchový filtr Green, zadní tlumič výfuku takže 00nic změna ... trochu pomohl samosvor o z M3 3,0 (cca 7% kratší než serie).Totic píše:..no jo ale ty tam máš nějaký koně navíc, ne?
Jinak papírově má sice 323i o 20koní míň, ale stejnej krouťák posazenej od nížších otáček, takže je paradoxně řekl bych na rozjezdech živější. Taky se o tohle pár týdnů zajímám, na youtube je toho plno, ale nic pořádnýho.. skoro mám chuť založit topic 323i vs.325i vs.328i
Papírových 20PS se v realitě smázne. Jakákoli úprava může změnit moměr sil dost zásadně (např na Břeclavském sraze jsem jel proti 525i e34 bez vanosu celkem hodně upravené a dostal jsem 2 délky).... ale to je něco jiného než otázka na začátku.
Stejně tak kdyby cenový rozdíl byl 30tisKč, tak bych se na to koukal jinak, ale realita je taková, že cenový rozdíl je téměř nulový při stejném stavu aut.
2,8i nemá smysl porovnávat, protože kromě pojistky je lepší než ty dvě předchozí (328i a 323i se liší jen obsahem, jinak jsou naprosto stejné jak brzdama (325i nemá zadní chlazené), tak převodovkou i diferákem)
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
Mně tohle právě vyhovuje kolem dvou tísíc je ten motor krásně medový (připomíná mi to jízdu s Vectrou A 2.0i 8V) takže i ospalý po noční jsem schopný dojet bezpečně domů, a když chci rychleji tak od 4 to jede až do omezovače líp a líp.icecold píše: Sama o sobě M50B25 jede fajn ale v nizkých otáčkach se to chová pomalu jak 316i
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak .. pak jsem měnil spojku jak jsem byl naštvanej že jsi mi ujelpaca píše:Taky záleží na stavu auta, počet najetých km, servis atd... a když už Huska vzpomněl břeclavský sraz, tak jsem ho dal asi o necelou půlku auta(já seriovka 323i touring)
-
coupe_core518
- Registrovaný
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned 19.10.2008 00:00
- Bydliště: Zahraničie
- Klubové ID: 3108
v reálne má každá 323i 130 až 133kW, odmerané na bmwday v profituningu v BA (meranie výkonov pre bmwklub.sk zadarmo)
možem sem hodit aj graf z mojho auta a jel sem sprint proti nejakému 2,5i a myslim že to bola 325i na břeclavském zrazi a prehrala
ale neviem či len nezaspal na štarte....a na konci to už vzdal
http://www.youtube.com/watch?v=q5HOWlmzH3w
možem sem hodit aj graf z mojho auta a jel sem sprint proti nejakému 2,5i a myslim že to bola 325i na břeclavském zrazi a prehrala
ale neviem či len nezaspal na štarte....a na konci to už vzdal
http://www.youtube.com/watch?v=q5HOWlmzH3w
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Ja mám zkušenosti s M52b20 kupé a M50b25 kupé. No a moje pocity z dva a půlky jsou naprosto neporovnatelné. Dvou litr super motor, ale dva a půlka mě na 3 svezení naprosto očarovala.
a pro zajímavost, když se řeší papírový krouták vs skutečnost. Tak co jsem se bavil s kamarádama co mají zkušenosti s dvojkou a dva a půlku, tak jsme se shodli na tom, že dva a půlka má o litr menší spotřebu....možná je to tím, že nemáme takovou potřebu na to šlapat...jenom teorie a pocity 15let starých motorů
a pro zajímavost, když se řeší papírový krouták vs skutečnost. Tak co jsem se bavil s kamarádama co mají zkušenosti s dvojkou a dva a půlku, tak jsme se shodli na tom, že dva a půlka má o litr menší spotřebu....možná je to tím, že nemáme takovou potřebu na to šlapat...jenom teorie a pocity 15let starých motorů
