Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 330i teplota chladici kapaliny?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
GooGoo
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#1 Příspěvek od GooGoo »

Byl jsem o vikendu na horach a koukal jsem jak me zlobi teplota vody. Kdzy byl motor pod zatezi, tak rucicka teploty byla presne uprostred. Jenze kdyz jsem se vracel vecina cesty z kopce, tak rucicka padala k modrymu poli. Jinak auto se zahriva na provozni teplotu cca 10-15km, coz je docela hodne. Jeste jsem zkousel termostat tim spuzobem, ze jsem najel po ranu cca 3km, otevrel kapotu a sahnul na hadice. Prava byla tepla a leva studenejsi. Kde muze byt problem??
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1461
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od fidzi »

V termostatu? :lol:
GooGoo
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#3 Příspěvek od GooGoo »

To jsem si taky myslel, ale kdyz jsem zkousel teplotu tech hadic a prislo mi to OK... Ale asi nic jinyho tam byt nemuze, odvzdusneny to mam taky, dle mistniho navodu.
3llf
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pát 10.04.2009 00:00
Bydliště: Ústecko
Klubové ID: 2220

#4 Příspěvek od 3llf »

termostat,nic jinýho
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#5 Příspěvek od Kami1 »

že by termostat?
GooGoo
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#6 Příspěvek od GooGoo »

OK diky, vymenim ;-)
GooGoo
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#7 Příspěvek od GooGoo »

Jeste jsem se nerozhoupal pro novy termostat, pac mam nejake nejasnosti, tak se chci jeste ujistit.
U E46 benzinoveho sestivalcu: Kdyz stojim pred otevrenou kapotou a chytnu na hadici co vede od termostatu v pravo ma byt tepla jeste nez se ukazatel teploty vysplha aspon do ctvrtiny?? A leva hadice od termostatu studena dokud neni teplota podel budiku uprostred?
Bylo by super, kdyby to nekdo primo zusil na aute, kteremu teplota a ohrivani motoru funguje tak jak ma.
The_big_deal
Registrovaný
Příspěvky: 299
Registrován: ned 29.06.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od The_big_deal »

ja si myslim, ze investice 1300 korun neni tak hrozna. Me to delalo to same. Nejdriv jsem vymenil ten normlani termostat, ale nepomohlo to a tak jsem vymenit jeste u AGR ventilu. No a ted nez dojedu do vedlejsi vesnice cca 3km tak to mam skoro naplno zahrate.
davcer
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: pon 12.05.2003 00:00

#9 Příspěvek od davcer »

ja to klidne muzu zitra, pozitri vyzkouset. Ale jak tak koukam tak asi budu mit podobny problem, v zime se mi take lehce podchlazuje. Ale ted nevim, mozna je to v poho. jakmile zajedu do centra tak normal, ale kdyz lehtam petku v 70 tak teplota klesne. kazdopadne stridam firemni, felina 1,2 se taky podchlazuje. Scenic v -10 na nastartovanej na miste dokonce neudrzi teplotu v normalu. Clio se take podchlazuje, trafic taky klesa..... tak premyslim jestli to neni normalni ze pri solichani a kose se holt trochu podchlazuje. Prece pamatujete doby zakryvani casti chladice kartonem, neco na tom bude. Topeni naplno, malej vykon - cerpadlo toci minimalne a kosa jak v rusku. me to logiku dava, pac kdyz mu pomalu zacnu nakladat, tak se zase dostanu do normalu...

jen muj nazor a zkusenosti
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1745
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#10 Příspěvek od paca »

ručička musí být uprostřed při každém režimu, pokud není, tak je špatný termostat :wink:
Odpovědět