nene na 330i 16" nedas.Vesa88 píše:Na 330i uz nedostane 16"? Prece nema 330i vetsi brzdy nez 530i E60?
EDIT: Tak jsem ted koukal na kelly a 330i ma 325mm a E60 530i ma 324mm a co vim tak kamarad ma ted zimaky na E60 16"
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jaký benzínový motor e46 do 3l doporučíte?
Těžký kompromis založený na tvých (u volby BMW pro mě nepochopitelných) parametrech pojistka a spotřeba. Pár vážných rad zde již zaznělo, o této motorizaci nepadla zmínka... Pokud už dělat kompromis, tak si za "dobrý peníz v super stavu" kup třeba E36 328i. A pokud ti byly rady drahé a kompromis nepřipouštíš, měl bys mít jasno. Tvůj nynější dotaz ve mě ale vzbuzuje spíš dojem, že se brzo budeš ptát na nějakém Škodafóru v odkazu Jak vybrat nejlepší Oktávku... 

nemá náhodou 330i přední kotouče 330mm? ( jako 3.0d e46)...?
Co já bych poradil, tak bud 323i - myslim si, že tě nejednou mile překvapí spotřeba... Taky to má aspoň už pěknej šestiválcovej zvuk, přece jen to je 2.5L, 320i má takovej suchej, pro mě trochu nudnej zvuk, prostě 6 válců v "malym" motoru... 328i už je určitě dobrý, ale nevěřim tomu, že se ještě nějak liší spotřeba od 3.0 ( možná pár deci rozdíl - takž žádnej) a ručení nad 2,5L už se pak neliší, teda aspoň u mojí pojišťovny. No a když už 2,8l, tak proč už né rovnou 3.0l. Sice větší pořizovací cena, ale já bych se v e46 s 2,8 nespokojil, už jenom protože bych věděl, že se do nich dávali ještě větší (mimo M3) a tak bych hí musel mít taky...
Co já bych poradil, tak bud 323i - myslim si, že tě nejednou mile překvapí spotřeba... Taky to má aspoň už pěknej šestiválcovej zvuk, přece jen to je 2.5L, 320i má takovej suchej, pro mě trochu nudnej zvuk, prostě 6 válců v "malym" motoru... 328i už je určitě dobrý, ale nevěřim tomu, že se ještě nějak liší spotřeba od 3.0 ( možná pár deci rozdíl - takž žádnej) a ručení nad 2,5L už se pak neliší, teda aspoň u mojí pojišťovny. No a když už 2,8l, tak proč už né rovnou 3.0l. Sice větší pořizovací cena, ale já bych se v e46 s 2,8 nespokojil, už jenom protože bych věděl, že se do nich dávali ještě větší (mimo M3) a tak bych hí musel mít taky...

No e39 facelifty silnější motory mají těch 324mm a 16" kola se vejdou (momentálně to tak mám já...). Kámoš, kterej měl e46 330d 135kw, tak se mu fakt vešli minimálně 17" kola... Jinak si fakt myslim, že když jsme na tom měnili kotouče, tak jsme se snad právě divili, že tam jsou tak velký (330mm)... Ale nejsem si už stopro jistej.
Jinak lidi si tu nekupujou Bmw jen kvůli zvuku, ale určitě sám dobře víš, že BMW s R6 má pěknej zvuk, taky že jsou na tom jeho motory slušně co se týče poměru objem/výkon a to i ve srovnání starších modelů s dnešníma ostatníma autama... Tak proč nespojit tuhle hromadu kladných vlastností,že jo... Zase proč někomu, kdo třeba neměl ještě R6 BMW ( jen dávám příklad ) nedoporučit to lepší a je jedno jestli ohledně vlastností nebo i blbýho zvuku
Koukám, že máš taky 323i, tak určo víš o čem mluvim... Slyšel jsi třeba zvuk MX3 1,8 šestiválec? Nechci nikoho urazit, ale mě z toho málem naskočila husina... 
Jinak lidi si tu nekupujou Bmw jen kvůli zvuku, ale určitě sám dobře víš, že BMW s R6 má pěknej zvuk, taky že jsou na tom jeho motory slušně co se týče poměru objem/výkon a to i ve srovnání starších modelů s dnešníma ostatníma autama... Tak proč nespojit tuhle hromadu kladných vlastností,že jo... Zase proč někomu, kdo třeba neměl ještě R6 BMW ( jen dávám příklad ) nedoporučit to lepší a je jedno jestli ohledně vlastností nebo i blbýho zvuku


Pro mě je BMW pojem, etalon, ikona... styl života a ne spotřební zboží, které "zestárne". BMW se možná vyjezdí, zničí- ale určitě nezestárne!!! Takže za mě ve 3er klidně třeba E30 325i (nebo E30 M3 sport EVO, pokud je zápal a hlavně hrachy), jen aby bylo v co nejlepším stavu(co nejvíc se rovnající původnímu stavu).
Já byl mladej a blbej a koupil jsem si e46 318i,byl jsem z toho uplně vydřenej do tý doby než kolem mě projel 6válec. 318i šla pryč a už nic jinýho než 6vál nechci. Ve chvíli kdy se stím autem svezeš tak na spotřebu i pojistku zapomeneš. Mimochodem ta spotřeba mýho 320i se od 318i liší o 1l/100km
Ale už zas koukám po silnějších,prostě jedině asi 2.8i nebo 3.0i 


pokud ti jde o poruchovost, tak neslapnes vedle s jakymkoliv benzinovym motorem. Pokud beru v potaz ze nekoupis nejakou neudrzovanou svini za 100 tacu. Jinak 323i a 328i jsou oba predface modely, cili do roku 2002. Facelift motorizace byla 316i, 318i, 320i, 325i,330i.
Myslim si, pokud koupis 318i v super stavu budes spokojenej
tady ti hned kazdej rve trilitr 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Můj brácha taky přemýšlí o e46. Doted jezdil v e30 316i. Není to náročný uživatel a taky není na to, aby ležel furt pod autem. Prostě ho to nebaví. Servis (jestli se to tak dá nazvat) mu dělám já. A podle toho, co jsem četl o motorech 316i a 318i v e46 mu doporučuji (kvůli menší poruchovosti) 6-vál to jest 2,0. Výš ne, není mu to potřeba. Bude jezdit 95% město. 5km tam a 5km zpátky. Takže to, jakou motorizaci si každý vybere je jen na něm a podle toho, co využije.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
ozracing píše:Zdravím fandy BMW, chci si koupit BMW e46.. chtěl bych benzínový motor o obsahu od 1,9l do 2,8l.. jde mi hlavně o spotřebu, malou poruchovost a údržbu. Který motor by jste mi doporučili? Díky
Proto jsem napsal to, co jsem napsal. Spotřeba je u 316 318 a 2,0 potažmo 2,2


EDIT: chtěl 1,9 až 2,8 to jest, že od 320 do 325

