Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
320d vs. 330d
Jako ze kdyz uz to je o litr objemu vic tak 25kW navic je prd jo?capri píše:řek bych že nechtěl 3.0 se 135kW pač by se to nevyplatilo když má ta 2.0 110kW
-
RomanSvach
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Klubové ID: 2535
- Kontaktovat uživatele:
TO:jeanes
olej, brzdy, vstriky.
jen si zpocitej kolik vyjde jeden vstrik a to ze u ojetiny je budes muset relativne brzo menit... navic v 6ti vstricich je proste vetsi sance ze se jeden pokazi, to plati o vsem a je to sucha matematika ta sance je proste o 50% vetsi, (viz ruska raketa vs americky raketoplan), ad absurdum kdyz mas 10 000 vstriku a 20 000 ventilu tak z autem ze servisu ani nevyjedes.
je to tezsi auto a stim se tahnou dalsi veci, navic kdyz je v automatu.
kazdopadne ten rozdil neni az tak markantni. neni to tak ze by na R6 byly 2x vetsi naklady. si prolez cele tohle forum a najdes tu odpoved na vsechny tve otazky.
olej, brzdy, vstriky.
jen si zpocitej kolik vyjde jeden vstrik a to ze u ojetiny je budes muset relativne brzo menit... navic v 6ti vstricich je proste vetsi sance ze se jeden pokazi, to plati o vsem a je to sucha matematika ta sance je proste o 50% vetsi, (viz ruska raketa vs americky raketoplan), ad absurdum kdyz mas 10 000 vstriku a 20 000 ventilu tak z autem ze servisu ani nevyjedes.
je to tezsi auto a stim se tahnou dalsi veci, navic kdyz je v automatu.
kazdopadne ten rozdil neni az tak markantni. neni to tak ze by na R6 byly 2x vetsi naklady. si prolez cele tohle forum a najdes tu odpoved na vsechny tve otazky.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
to taky, ale hlavně 135kW se nedělala s šestikvaltemcapri píše:řek bych že nechtěl 3.0 se 135kW pač by se to nevyplatilo když má ta 2.0 110kW
-
Tehu
- Registrovaný
- Příspěvky: 1018
- Registrován: ned 02.12.2007 01:00
- Bydliště: Vysocina
- Klubové ID: 1770
Huska píše:to taky, ale hlavně 135kW se nedělala s šestikvaltemcapri píše:řek bych že nechtěl 3.0 se 135kW pač by se to nevyplatilo když má ta 2.0 110kW![]()
to je taky jedine minus co o proti 320d 110kw ma
-
RomanSvach
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Klubové ID: 2535
- Kontaktovat uživatele:
320d si nemuzes kupovat s nazorem ze pojede... je to proste volba z rozumu bez zasahu emoci. je to takovy hodny privetivy moturek ktery te nebude rvat do sedadla, moc si toho nesezere a je proste takovej milej.
Ani v te E90 to neni nejaka hitparada. kdyz se chces povozit tak to nebude to prave orechove.
Prece jenom BMW jsou celkem tezke auta(viz.:Z4 vazi to co A6 v nafte) a tam nejakych 120kW na karate po okreskach nestaci.
ja nevim me ty otazky jestli 320d nebo 330d pripadaj takove blbe... pokud vam to penezenka a svedomi dovoli tak berte 330d a je ne?
Ani v te E90 to neni nejaka hitparada. kdyz se chces povozit tak to nebude to prave orechove.
Prece jenom BMW jsou celkem tezke auta(viz.:Z4 vazi to co A6 v nafte) a tam nejakych 120kW na karate po okreskach nestaci.
ja nevim me ty otazky jestli 320d nebo 330d pripadaj takove blbe... pokud vam to penezenka a svedomi dovoli tak berte 330d a je ne?
Tak v prvni rade mi jde o to, abych mel auto se kterym budu bez problemu moct denne jezdit. Doted jsem jezdil v celkem velkem LandRoveru TD4 s vykonem 82kW. Takze sedan/kombi s vykonem 110kW by pro me byl kazdopadne skok (uz kdyz jsem jel s Toledem 1,9TDi 81kW, tak jsem pocitoval velky rozdil...)...
Beru to asi tak, ze hledam E46 v co nejlepsim stavu a to bez rozdilu jestli 320d nebo 330d... Na automat radsi kaslu, takze manual...
Jeste bych mel otazku smerujici k prevodovce: 5-kvalt vs. 6-kvalt... Predpokladam, ze 5-ti kvalt je bez problemu (ma to vetsina aut)... Zajima me, jak je na tom prave ta 6-ti rychlostni prevodovka? Poruchovost, vydrz, rizika apod. oproti 5-ti kvaltu?
Beru to asi tak, ze hledam E46 v co nejlepsim stavu a to bez rozdilu jestli 320d nebo 330d... Na automat radsi kaslu, takze manual...
Jeste bych mel otazku smerujici k prevodovce: 5-kvalt vs. 6-kvalt... Predpokladam, ze 5-ti kvalt je bez problemu (ma to vetsina aut)... Zajima me, jak je na tom prave ta 6-ti rychlostni prevodovka? Poruchovost, vydrz, rizika apod. oproti 5-ti kvaltu?
Na karate po okrskách stačí i 90 KW. Pokud člověk chce karate na rovinky a má dobrej ,,skill" při jízdě rovně, pak by asi bylo lepší hodně silný auto. Off-topic pardon.
Pokud ti nevadí vyšší povinný ručení, vyšší spotřeba pak neni co řešit. Lepší zvuk, lepší svezení. Osobně zastávám nazor, že silnější auto je pro někoho bezpečnější. Brzdit a zatáčet umí všechno, ale občas se z problému dá dostat i plynem. Akorát se tim plynem dá do problému i dostat.
Otázka ohledně kvaltů - netušim nic o procentuální poruchovosti, ale čim víc kvaltů - tim líp. Možná mě tu někdo za tehle názor sežere ale šestka = menší spotřeba, menší otáčky a menší hluk při vyšších rychlostech. Např. mondeo 5ti kvalt bylo při 150 slyšet jak prase, oproti 6kvaltu, kde v té rychlosti byl jen šepot květin.
Pokud ti nevadí vyšší povinný ručení, vyšší spotřeba pak neni co řešit. Lepší zvuk, lepší svezení. Osobně zastávám nazor, že silnější auto je pro někoho bezpečnější. Brzdit a zatáčet umí všechno, ale občas se z problému dá dostat i plynem. Akorát se tim plynem dá do problému i dostat.
Otázka ohledně kvaltů - netušim nic o procentuální poruchovosti, ale čim víc kvaltů - tim líp. Možná mě tu někdo za tehle názor sežere ale šestka = menší spotřeba, menší otáčky a menší hluk při vyšších rychlostech. Např. mondeo 5ti kvalt bylo při 150 slyšet jak prase, oproti 6kvaltu, kde v té rychlosti byl jen šepot květin.
Neznate nahodou nekdo tyhle auta?
http://auto.bazos.cz/inzerat/8510082/PR ... SPECHA.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/7986005/BM ... NY-E46.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/8510082/PR ... SPECHA.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/7986005/BM ... NY-E46.php
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
to je smutné že v e9x to jede a v e46 ne, když se jedná shodný motor nalazený o 10kW vícTehu píše:[ O 320d bych uvazoval az u e9x tam uz to docela jede
jinak rozdíl ve spotřebě jsou 2l/100km .... což je rozdíl "daně" za lepší výkon a radost z jízdy .... a každý si zvolí své priority
Já jsem určitě pro 330d. Sice tíhnu spíše k benzínu, ale 330d bych klidně bral taky.
Jak s 320d, tak i 330d jsem jel a rozdíl je nesrovnatelný.
Konkrétně jsem měl tu čest několik hodin řídit 135 kW verzi a byl jsem z ní nadšený. Je jasné, že většina z vás si určitě řekne, že rozdíl mezi 110 kW a 135 kW není takový rozdíl. Já říkám, že rozdíl jsem poznal hned.. ale o to tu nejde. Jde tu o nesrovnatelné chování motoru. Zatímco 320d sice rapidně zatáhne při 2000 rpm, poté se ve středních otáčkách chová jakžtakž ikdyž s výraznějším turboefektem a pak ve vysokých otáčkách už prd. 330d 135 kW jede všask úplně jinak... reakce na plyn jsou skoro okamžité, dokonce jsem se tomu sám divil... využitelných otáček je mnohem více.. motor táhne s chutí v jakémkoli pásmu a nedělá mu problém jít k omezovači, kde ani nepocítíte, že by vadl. A do toho samozřejmě extrémně rozdílný zvuk.. 320d je rachot .. 330d už je spíše taková naftová elegance.
Spotřeba odhadem tak o 1 až 1,5 litrů vyšší než 320d.. kolega s ní jezdí každý den do práce a má 6,5 l
Nevím jak je na tom 150 kW verze a jakým způsobem se projevuje, ale ze 135 kW v 330d jsem byl opravdu nadšen
Jak s 320d, tak i 330d jsem jel a rozdíl je nesrovnatelný.
Konkrétně jsem měl tu čest několik hodin řídit 135 kW verzi a byl jsem z ní nadšený. Je jasné, že většina z vás si určitě řekne, že rozdíl mezi 110 kW a 135 kW není takový rozdíl. Já říkám, že rozdíl jsem poznal hned.. ale o to tu nejde. Jde tu o nesrovnatelné chování motoru. Zatímco 320d sice rapidně zatáhne při 2000 rpm, poté se ve středních otáčkách chová jakžtakž ikdyž s výraznějším turboefektem a pak ve vysokých otáčkách už prd. 330d 135 kW jede všask úplně jinak... reakce na plyn jsou skoro okamžité, dokonce jsem se tomu sám divil... využitelných otáček je mnohem více.. motor táhne s chutí v jakémkoli pásmu a nedělá mu problém jít k omezovači, kde ani nepocítíte, že by vadl. A do toho samozřejmě extrémně rozdílný zvuk.. 320d je rachot .. 330d už je spíše taková naftová elegance.
Spotřeba odhadem tak o 1 až 1,5 litrů vyšší než 320d.. kolega s ní jezdí každý den do práce a má 6,5 l
Nevím jak je na tom 150 kW verze a jakým způsobem se projevuje, ale ze 135 kW v 330d jsem byl opravdu nadšen
Co rikate na toto - http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail= ... meno=peppa
-
stenlie
- Registrovaný
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 2449
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem pro 330D pružnost motoru oproti 2litru 4válu je prostě úplně na jiným levelu .má krásněj hluboký obsahový zvuk . a umí jezdit v v podstatě za stejné náklady co 2.0 když pomineme povinné ručení . co se týče poruchovosti myslím že 6vál by na tom měl být trochu líp už jen proto že ten motor je houževnatější .
Takze, jak jsem psal - neresim uz, jestli 320d nebo 330d, ale konkretni nabidku auta. Naskytla se mi zajimava nabidka touringa 320d, 2003 a najeto cca 120.000km (POCTIVYCH). Auto je jako nove. Sice nema kozeny vyhrivany sport. sedacky a multifunkcni 3-ramenny volant (coz me mrzi), ale stav auta to vynahradi. Cena je 180.000km... Co myslite - to zni zajimave ne?
