Jak s tím klíčem ??Fatal Design píše:Ještě k tomu kamarádovu autu. Je to E36 318iS 4/1996 auto má centrál bez DO + auto je bez BC (analogové hodiny). Má k tomu bohužel jen jeden klíč. Jsi schopný mu k tomu dodělat druhý ? Co je k tomu třeba a kolik by to +/- stálo ?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Napojení DO ovládání centrálu-dojezd oken E36-pni?
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Super,taky děkuju-jestli ty ceny budou trošku sedět tak je to užitečný....Zkoušel jsem hadici k turbu -info z INVELTU 1 800kč a tady 1 400 kč.Tak to zjistím..Fx píše:Je to sice opruz, ale na http://www.bmwkrotil.cz se dá podle čísla dílu zjistit cena. Jen se to číslo musí přepsat, vkládání nefunguje.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
BC nehraje roli, jen rok výroby resp. jestli to má EWS2 a vyšší. Určitě to jde, potřebuju buď jednotku EWS, nebo jednotku a klíče, to podle toho jestli bude chtít nahradit klíč, který už od auta existoval, nebo třeba zablokovat ztracené klíče. Pokud má auto delší dobu, je lepší nahradit klíč, který od auta už existuje. Klíče s čipováním a bez broušení: 850 Kč obyč, 950 Kč se světýlkem. Jiné asi nevyužije. Broušení u zámečníka cca 250 Kč.Fatal Design píše:Jak s tím klíčem ??Fatal Design píše:Ještě k tomu kamarádovu autu. Je to E36 318iS 4/1996 auto má centrál bez DO + auto je bez BC (analogové hodiny). Má k tomu bohužel jen jeden klíč. Jsi schopný mu k tomu dodělat druhý ? Co je k tomu třeba a kolik by to +/- stálo ?
Kde jsi ten dotaz posílal? Tohle téma je o něčem jiném, i když se zvrhává do OT
EDIT: Už to vidím, já četl příspěvek nad tím a ten další jsem považoval za dvoják.
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Psal jsem to tady 19-01-2011 01:21 o tématu o klíčích nevím ... přesunu se tam ...Fx píše:BC nehraje roli, jen rok výroby resp. jestli to má EWS2 a vyšší. Určitě to jde, potřebuju buď jednotku EWS, nebo jednotku a klíče, to podle toho jestli bude chtít nahradit klíč, který už od auta existoval, nebo třeba zablokovat ztracené klíče. Pokud má auto delší dobu, je lepší nahradit klíč, který od auta už existuje. Klíče s čipováním a bez broušení: 850 Kč obyč, 950 Kč se světýlkem. Jiné asi nevyužije. Broušení u zámečníka cca 250 Kč.Fatal Design píše:Jak s tím klíčem ??Fatal Design píše:Ještě k tomu kamarádovu autu. Je to E36 318iS 4/1996 auto má centrál bez DO + auto je bez BC (analogové hodiny). Má k tomu bohužel jen jeden klíč. Jsi schopný mu k tomu dodělat druhý ? Co je k tomu třeba a kolik by to +/- stálo ?
Kde jsi ten dotaz posílal? Tohle téma je o něčem jiném, i když se zvrhává do OTNějak jsem to přehlídl a v tématu o klíčích to myslím není..?
EDIT: Už to vidím, já četl příspěvek nad tím a ten další jsem považoval za dvoják.
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
To zcela určitě. Kdyby to bylo nezávislé na origo DO, dalo by se udělat cokoliv. Jen je blbé tahat další přívěsek. Pak to taky chce vědět, jestli ti jde o "otevřít všechno a úplně/zavřít všechno a úplně" nebo "otevřít všechno jen tolik, kolik chceš/zavřít kolik chceš". Podle toho musí jednotka toho dodatečného DO dávat impuls podle délky stisku tlačítka, nebo stačí prodloužený impuls.
To druhé DO by ti ale i odemykalo a zamykalo auto, origo DO by potom trochu ztratilo smysl.
To druhé DO by ti ale i odemykalo a zamykalo auto, origo DO by potom trochu ztratilo smysl.
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Toš jak by to odemykalo a zamykalo tak to by bylo na prdFx píše:To zcela určitě. Kdyby to bylo nezávislé na origo DO, dalo by se udělat cokoliv. Jen je blbé tahat další přívěsek. Pak to taky chce vědět, jestli ti jde o "otevřít všechno a úplně/zavřít všechno a úplně" nebo "otevřít všechno jen tolik, kolik chceš/zavřít kolik chceš". Podle toho musí jednotka toho dodatečného DO dávat impuls podle délky stisku tlačítka, nebo stačí prodloužený impuls.
To druhé DO by ti ale i odemykalo a zamykalo auto, origo DO by potom trochu ztratilo smysl.
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
To jde elegantně ochcat tak, že předtím než pustíš šťávu do spínačů oken tak ukostříš comfort relay, auto si pak myslí že jsou otevřené dveře a pustí do oken šťávu. IMHO nejlepší řešení, protože auto si pak všechno ohlídá samo, jako kdybys ovládal okna čudlikem.Fx píše:Pokud by se to napojilo na čudle oken, tak neJenže tam je zas u zamčeného auta problém v tom, že nejde do oken šťáva
Má to jeden háček - ukostření comfort relay se musí odehrát aspoň několik milisekund předtím než se začnou "mačkat" čudliky - nejdřív jsem to dělal najednou a fungovalo to jen v 50% přápadů
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Jj máš pravdu, u ZKE IV jsem to vlastně nikdy neřešil když to umí dojezd samo od sebe..
(Jinak pro uplnost, k ZVM II - comfort relay mají sedany, u kupé se uzemňuje přímo jeden pin na jednotce)
(Jinak pro uplnost, k ZVM II - comfort relay mají sedany, u kupé se uzemňuje přímo jeden pin na jednotce)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
U ZKE IV by ten dojezd měl jít ovládat vstupem jednotky centrálu pro Double lock. Kdysi jsme s tím dělali s Killčou pokusy a když jsme tam poslali prodloužený impuls (3,5s místo 0,5s), tak okna začaly dovírat. Minimálně pro zavření by tedy stačilo, aby jednotka DO uměla dát impuls podle délky podržení tlačítka.
Nebo by samozřejmě mohla poslat "nějaký" dlouhý impuls, ovšem pak by nebyla možnost ovládat z DO míru dovření oken.
Nebo by samozřejmě mohla poslat "nějaký" dlouhý impuls, ovšem pak by nebyla možnost ovládat z DO míru dovření oken.



