Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
320d vs. 330d
Zdravim, behem nasledujich nekolika dni mam v planu koupit E46. Mam Vyhlidlych nekolik 320d 110kw a nekolik 330d 135kw. Stojim ted pred samotnou otazkou, jaky model zvolit - 320d nebo 330d. Samozrejme dve hlavni veci jsou ze 330d ma vyssi vykon a zaroven vyssi spotrebu. Popravde myslim, ze vykon 110kw u 320d mi staci (nejsem zadnej strelec). To je jedna stranka veci. Me bych potreboval vedet, dalsi rozdily mezi temito motory - jake maji tyhle motory chyby a v cem muze byt problem.
A jeste jedna vec - manual nebo automat? Jak je to s poruchovosti a jake jsou pak naklady na pripadnou opravu?
Omlouvam se, ze zakladam nove tema, ale je tady toho mrte a nez bych nasel to co potrebuju, tak by to trvalo mesic...
A jeste jedna vec - manual nebo automat? Jak je to s poruchovosti a jake jsou pak naklady na pripadnou opravu?
Omlouvam se, ze zakladam nove tema, ale je tady toho mrte a nez bych nasel to co potrebuju, tak by to trvalo mesic...
-
The_big_deal
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
StepanMatl
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
-
StepanMatl
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
Jasně že má, každej čtyřválec má. 100 kW hodně, 110 kW už míň (ale v obou případech to je oproti VW krása). No a 135 kW R6 je sametovej zvouček s občasným uchrochtnutím
. Ale vážně, měl jsem 530d 142 kW a ten zvuk, to byla fakt krása. Teď mám 320d 100 kW a ten zvuk je prostě hnus. Ale takovej Snejk by blil z čekoholiv naftovýho, jak to nemá V8 a aspoň 4000 ccm, není to BMW
.
Jinak co se týče dotazu na převodovku. To musíš vědět sám. Fakt je, že automaty v E38/39/46/53 stojí za prd, protože nemají rezervu v dimenzování. To auto je na převodovku prostě moc těžký a moc silný. Proto pokud potřebuješ tahat přívěs, zapomeň na automat. Automat je rozumná volba při kombinaci diesel + lama řidič, budeš s ním mít o cca 1-2 litry větší spotřebu. U 320d vydrží asi nejdéle (slabší a lehčí auto). Ale všechno je to jen o zacházení, pokud se k němu předchozí majitel uměl chovat, musí najet 300000 km každej automat.
Jinak co se týče dotazu na převodovku. To musíš vědět sám. Fakt je, že automaty v E38/39/46/53 stojí za prd, protože nemají rezervu v dimenzování. To auto je na převodovku prostě moc těžký a moc silný. Proto pokud potřebuješ tahat přívěs, zapomeň na automat. Automat je rozumná volba při kombinaci diesel + lama řidič, budeš s ním mít o cca 1-2 litry větší spotřebu. U 320d vydrží asi nejdéle (slabší a lehčí auto). Ale všechno je to jen o zacházení, pokud se k němu předchozí majitel uměl chovat, musí najet 300000 km každej automat.
Jasny no:) Neznate nekdo tohle auto? http://bmw-autobazar.sbazar.cz/bmw-330d ... 52428.html
Tak to je pro me dobra informace! Mam stejne radsi manual tak to nebudu lamat pres koleno a pujdu zase do manualu...StepanMatl píše:Jasně že má, každej čtyřválec má. 100 kW hodně, 110 kW už míň (ale v obou případech to je oproti VW krása). No a 135 kW R6 je sametovej zvouček s občasným uchrochtnutím. Ale vážně, měl jsem 530d 142 kW a ten zvuk, to byla fakt krása. Teď mám 320d 100 kW a ten zvuk je prostě hnus. Ale takovej Snejk by blil z čekoholiv naftovýho, jak to nemá V8 a aspoň 4000 ccm, není to BMW
.
Jinak co se týče dotazu na převodovku. To musíš vědět sám. Fakt je, že automaty v E38/39/46/53 stojí za prd, protože nemají rezervu v dimenzování. To auto je na převodovku prostě moc těžký a moc silný. Proto pokud potřebuješ tahat přívěs, zapomeň na automat. Automat je rozumná volba při kombinaci diesel + lama řidič, budeš s ním mít o cca 1-2 litry větší spotřebu. U 320d vydrží asi nejdéle (slabší a lehčí auto). Ale všechno je to jen o zacházení, pokud se k němu předchozí majitel uměl chovat, musí najet 300000 km každej automat.
-
The_big_deal
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
To auto co jsi sel dal je z talošky a co je z talošky tak mi nesmi do baraku. Ja kupuju zasadne auta v nemecku se serviskou a primo z BMW. Jednu 330d jsem ted privezl a musim rict je to proste parada. Sice je to automat ale me to neva....stou spotrebou to neni zas tak horky ale o neco vic to zere no
-
mike-ee
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
Vždy bude R6 lepší v kultivovanosti než čtyřválec. Taky bude dynamičtější kvůli výkonu. Na druhou stranu váha navíc tam bude, ale tipl bych si tak 50kilo a to spolehlivě vynahradí výkon. Provoz bude u R6 celkově dražší, jak spotřeba bude v rozmezí litru až dva tak pojistka.
Co by mě ale zajímalo jak moc sametovej zvuk ta R6 v E46 má, protože co jsme měli v X5 r.v 05 160kW tak ten někde nad 3 tisíci měl specificky velmi nepříjemný hukot, to bylo horší než moje aktuální E90 s 130kW ale to už jsme v roce 07.... dost polemizování
Řekl bych to tak, pokud tu 330d utáhneš, což podle mně utáhneš, tak běž do ní. Abys pak uvažoval o čipování a litoval že ti pár kobyl sem tam schází
Co by mě ale zajímalo jak moc sametovej zvuk ta R6 v E46 má, protože co jsme měli v X5 r.v 05 160kW tak ten někde nad 3 tisíci měl specificky velmi nepříjemný hukot, to bylo horší než moje aktuální E90 s 130kW ale to už jsme v roce 07.... dost polemizování
Řekl bych to tak, pokud tu 330d utáhneš, což podle mně utáhneš, tak běž do ní. Abys pak uvažoval o čipování a litoval že ti pár kobyl sem tam schází
Já jsem si myslel to samé a několik lidi mi tvrdilo že právě pro přivěs respek. autopřepravnik je nejlepši jen automat,že s klasikou to má krátkou životnost.Jinak jsem odpurce automatu.StepanMatl píše:Jasně že má, každej čtyřválec má. 100 kW hodně, 110 kW už míň (ale v obou případech to je oproti VW krása). No a 135 kW R6 je sametovej zvouček s občasným uchrochtnutím. Ale vážně, měl jsem 530d 142 kW a ten zvuk, to byla fakt krása. Teď mám 320d 100 kW a ten zvuk je prostě hnus. Ale takovej Snejk by blil z čekoholiv naftovýho, jak to nemá V8 a aspoň 4000 ccm, není to BMW
.
Jinak co se týče dotazu na převodovku. To musíš vědět sám. Fakt je, že automaty v E38/39/46/53 stojí za prd, protože nemají rezervu v dimenzování. To auto je na převodovku prostě moc těžký a moc silný. Proto pokud potřebuješ tahat přívěs, zapomeň na automat. Automat je rozumná volba při kombinaci diesel + lama řidič, budeš s ním mít o cca 1-2 litry větší spotřebu. U 320d vydrží asi nejdéle (slabší a lehčí auto). Ale všechno je to jen o zacházení, pokud se k němu předchozí majitel uměl chovat, musí najet 300000 km každej automat.
S Itálii souhlasim,odtamtud maximálně špagetyThe_big_deal píše:To auto co jsi sel dal je z talošky a co je z talošky tak mi nesmi do baraku. Ja kupuju zasadne auta v nemecku se serviskou a primo z BMW. Jednu 330d jsem ted privezl a musim rict je to proste parada. Sice je to automat ale me to neva....stou spotrebou to neni zas tak horky ale o neco vic to zere no
-
The_big_deal
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
ja jsem puvodne chtel 2.0d a primo v nemecku rikali at to neberu ze ten motor se dost sere ale zalezi na kusu. Proto jsem vzal 3.0d. Sice najeto 220tis ale tak paradni stav. Krasne zachovalo. Uvazuju ze to prodam, potrebuju nejaky money ted. Pokud by jsi mel zajem auto videt, tak neni problem. Je to cernej kombajn po komplet servisu, v kuzi, harman kardon, automat, celkove moc krasny kus.
-
RomanSvach
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Klubové ID: 2535
- Kontaktovat uživatele:
nejak to nepobiram. 110kW je strasne malo a 135kW jede jako svin?
otazka je tady asi celkem jasna. mas na to kup R6 nemas nebo neches do toho tolik rvat kup R4. to ze je R6 motor proste ve vsem krom spotreby a servisu lepsi bude proste asi fakt. kdybych nebyl omezen financemi, postavenim atd taky hned jdu do R6, jo hold u nas v rodine ma na 6ti valec narok pouze hlava rodiny, zbytek se musi spokojit s R4.
jinak automatu se obecne asi vyvaruj, neni to ono. jediny automat co me kdy presvedcil je dvouspojka od VW, tyhle klasiky v BMW proste nejsou ono(snad jedina myslitelna kombinace je 6ti a vice valcova nafta s automatem, vsechno min nebo benzin neni ono)
proste je to jenom o penezich...
otazka je tady asi celkem jasna. mas na to kup R6 nemas nebo neches do toho tolik rvat kup R4. to ze je R6 motor proste ve vsem krom spotreby a servisu lepsi bude proste asi fakt. kdybych nebyl omezen financemi, postavenim atd taky hned jdu do R6, jo hold u nas v rodine ma na 6ti valec narok pouze hlava rodiny, zbytek se musi spokojit s R4.
jinak automatu se obecne asi vyvaruj, neni to ono. jediny automat co me kdy presvedcil je dvouspojka od VW, tyhle klasiky v BMW proste nejsou ono(snad jedina myslitelna kombinace je 6ti a vice valcova nafta s automatem, vsechno min nebo benzin neni ono)
proste je to jenom o penezich...
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
na tom jsou naprosto stejně .. koncepce je stejná ... rozdíl je opravdu ve výkonu, spotřebě,jeanes píše:Kdyz pomineme, ze 3-litr R6 jede lip a vic zere, tak jak je to s poruchovosti jednotlivych motoru? Co se na kterem vice se*e?
Pokud jsi se rozhodl pro diesl tak už jen sedni a projed se v obou verzích a máš jasno. sám musíš zvážit priority = provoz X zábava
Já to tak udělal a vybral 2,0d se šestikvaltem. druhou variantou byl 3,0d 150kW opět šestikvalt a 135kW jsem nechtěl.
Problém u 2,0d je sehnat solidní výbavu a udržované auto což 3,0d je v kůži, sport sedačkama atd častěji.
Napis konkretneji co mas vcetne ceny a posli i foto (treba SZ nebo na janpicha@seznam.cz)The_big_deal píše:ja jsem puvodne chtel 2.0d a primo v nemecku rikali at to neberu ze ten motor se dost sere ale zalezi na kusu. Proto jsem vzal 3.0d. Sice najeto 220tis ale tak paradni stav. Krasne zachovalo. Uvazuju ze to prodam, potrebuju nejaky money ted. Pokud by jsi mel zajem auto videt, tak neni problem. Je to cernej kombajn po komplet servisu, v kuzi, harman kardon, automat, celkove moc krasny kus.
Pises, ze R6 je lepsi na vsecho krom spotreby a servisu - muzes to nejak upresnit? Spotreba je samozrejme jasna, ale co myslis tim servisem?RomanSvach píše:nejak to nepobiram. 110kW je strasne malo a 135kW jede jako svin?
otazka je tady asi celkem jasna. mas na to kup R6 nemas nebo neches do toho tolik rvat kup R4. to ze je R6 motor proste ve vsem krom spotreby a servisu lepsi bude proste asi fakt. kdybych nebyl omezen financemi, postavenim atd taky hned jdu do R6, jo hold u nas v rodine ma na 6ti valec narok pouze hlava rodiny, zbytek se musi spokojit s R4.
jinak automatu se obecne asi vyvaruj, neni to ono. jediny automat co me kdy presvedcil je dvouspojka od VW, tyhle klasiky v BMW proste nejsou ono(snad jedina myslitelna kombinace je 6ti a vice valcova nafta s automatem, vsechno min nebo benzin neni ono)
proste je to jenom o penezich...
Z jakyho duvodu jsi nechtel 135kW? Rikas ze koncept je stejny, takze jsi chtel vetsi vykon kdyz uz je to 3litr nebo proc?Huska píše:na tom jsou naprosto stejně .. koncepce je stejná ... rozdíl je opravdu ve výkonu, spotřebě,jeanes píše:Kdyz pomineme, ze 3-litr R6 jede lip a vic zere, tak jak je to s poruchovosti jednotlivych motoru? Co se na kterem vice se*e?
Pokud jsi se rozhodl pro diesl tak už jen sedni a projed se v obou verzích a máš jasno. sám musíš zvážit priority = provoz X zábava
Já to tak udělal a vybral 2,0d se šestikvaltem. druhou variantou byl 3,0d 150kW opět šestikvalt a 135kW jsem nechtěl.
Problém u 2,0d je sehnat solidní výbavu a udržované auto což 3,0d je v kůži, sport sedačkama atd častěji.
-
The_big_deal
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
