Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna oleje v servu
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
pouziva se tam ATF II stejne jako do automatickejch prevodovek...ale kup teho vic litru,pac kdyz tam nalejes novou hnedka je z teho cernisko jako prase,zase vypustit,nalejt,zase vypustit(mezitim parkrat otocit volantem aby se to prohnalo pres servo pumpu) a pak tam nalejt nakonec do plna jak ma bejt...padne tam teho cca neco lehce pres litr,na omv se kupoval litr za 200 nekde v mototechne by se dalo urcite levneji 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
_peper
- Registrovaný
- Příspěvky: 2830
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 1129
- Kontaktovat uživatele:
Měnil jsem olej v servu a teď mi občas nejde, uplně tuhne volant a je to jak ve stodváce bez posilovače. Pumpa rachot nedělá takže předpokládám že je ok.
Takže se ptám jak nejlépe servo odvzdušnit? Otevřít baňku u nastartovaného auta a točit volantem do krajních pozic nebo to dělat při vypnutém motoru?
Takže se ptám jak nejlépe servo odvzdušnit? Otevřít baňku u nastartovaného auta a točit volantem do krajních pozic nebo to dělat při vypnutém motoru?
-
martas11
- Registrovaný
- Příspěvky: 1079
- Registrován: ned 30.08.2009 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 2434
Samozřejmě při nastartovaném motoru_peper píše:Měnil jsem olej v servu a teď mi občas nejde, uplně tuhne volant a je to jak ve stodváce bez posilovače. Pumpa rachot nedělá takže předpokládám že je ok.
Takže se ptám jak nejlépe servo odvzdušnit? Otevřít baňku u nastartovaného auta a točit volantem do krajních pozic nebo to dělat při vypnutém motoru?
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Přiznám se, že teď si nejsem 100% jist jak to tam přesně na té merce je, ale mám pocit že na obou typech (kulatá i plochá) se jakoby odspodu 2x rozšiřuje, tedy jsou na ní 2 rysky mezi kterýma by měla kapalina být. Měří se to při povolené měrce volně posazené na nádobku. 0,5cm si myslím, že bude na minimu...
tak to teda asi bude na minimu, navíc při utaženém víčkuxSAFA píše:Přiznám se, že teď si nejsem 100% jist jak to tam přesně na té merce je, ale mám pocit že na obou typech (kulatá i plochá) se jakoby odspodu 2x rozšiřuje, tedy jsou na ní 2 rysky mezi kterýma by měla kapalina být. Měří se to při povolené měrce volně posazené na nádobku. 0,5cm si myslím, že bude na minimu...
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
pokud nevíš, kdy to bylo měněný, tak to vyměň a pak to řeš
větší síla = větší cit při jízdě
aby servo fungovalo, musí být hladina v nádržce alespoň nad dnem,
takže klidně od oka do půlky a milimetry neřešit, jinak jak píše xSAFA
odvzdušní se to samo, xkrát dát L-P rejd
osobně mě příjde proplachování zbytečný, u včasný výměny to ničemu neprospěje,
u pozdní to může spíš uškodit, ale to je každýho věc
větší síla = větší cit při jízdě
aby servo fungovalo, musí být hladina v nádržce alespoň nad dnem,
takže klidně od oka do půlky a milimetry neřešit, jinak jak píše xSAFA
odvzdušní se to samo, xkrát dát L-P rejd
osobně mě příjde proplachování zbytečný, u včasný výměny to ničemu neprospěje,
u pozdní to může spíš uškodit, ale to je každýho věc
